Jaquote:Op woensdag 21 september 2005 09:02 schreef LostFormat het volgende:
Pfff, is het de bedoeling dat we een jaar lang hier gaan zitten speculeren wie er allemaal komen?
ahhh wat zielig.quote:Op maandag 19 september 2005 17:13 schreef Roellio het volgende:
Beetje jammer, een lowlandstopic in september...
idd. Alleen maar om de boel te fokken en roellio op de kast te jagen.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:02 schreef LostFormat het volgende:
Pfff, is het de bedoeling dat we een jaar lang hier gaan zitten speculeren wie er allemaal komen?
goed bezig sack. Jij snapt em.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja
Ik wil:MC Hammer 2 Unlimited (Reunie) Slayer
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:38 schreef LostFormat het volgende:
Ik pleit voor een voortzetting van de texelse playground overigens.
Ah bedankt, dat scheelt mij weer typen.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:38 schreef LostFormat het volgende:
Ik pleit voor een voortzetting van de texelse playground overigens.
Er was dit jaar ook een buitenpodium hoor..............................quote:Op woensdag 21 september 2005 10:54 schreef Kletz het volgende:
en oude Dommelsch buiten podium mag weer terug. Geweldige shows gezien van
Die shit moet terug komen!!
ATR! Start the riot!!!!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 10:54 schreef Kletz het volgende:
en oude Dommelsch buiten podium mag weer terug. Geweldige shows gezien van
No Use For A Name in de regen modder iedereen onder. Dat is denk wel het mooiste lowlands moment allertijden geweest voor mij. Godse grote pit iedereen onder de modder en nat en een super live band!
Ignite was super vet!.
Bad Religion daar nog gezien. Atari teenage riots ook nog.
Die shit moet terug komen!!
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:23 schreef Kletz het volgende:
[..]
idd. Alleen maar om de boel te fokken en roellio op de kast te jagen.
Depeche Modequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |