Geen wonder als ze steeds boetes van 360 heeft, dan jaag je je geld er wel snel doorheen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid haat tanken, maar gooit er altijd maar 10 of 20 euro in
de cameraman moet voor de lol dan een zaklantaarn onder z'n kop houden....krijg je zo'n creepy effect dan....quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:26 schreef Woessssj het volgende:
De dames hebben echt lol om de cameraman in de slaapkamer..
nog ff en hij rolde zijn eigen brandslang uitquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Ralph: "Ik had een brandje in een groot pand. Om de hoek woonden 8 studentes. We hadden dat brandje en die zat ook aan de achterkant. Die renden vol in de string heerlijk de straat op. Wij kwamen aangereden en dachten 'wat is hier aan de hand'.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:29 schreef Showtime het volgende:
[..]
nog ff en hij rolde zijn eigen brandslang uit![]()
ook geen gezond geluidquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:33 schreef Pardoes- het volgende:
anders zet je ff 4 streams op de slaapkamer...
Denk je echt dat het geluid werd weggedraait omdat ze het over cameramannen hadden?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:32 schreef Woessssj het volgende:
Jaha... er word gepraat over de techniek, endamagnie..
Leuke screensaverquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:33 schreef Pardoes- het volgende:
anders zet je ff 4 streams op de slaapkamer...
trustenquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:36 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga maar eens m'n bedje opzoeken.
Trusten iedereen voor later
quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:36 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga maar eens m'n bedje opzoeken.
Trusten iedereen voor later
"Je verbergt iets, ik zie het! Ik zie het!" Hierrrrr met die bananen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:41 schreef Wup het volgende:
Dido over Rob:
Rob is heel sociaal, heel lief
daaarom kan hij het ook niet uitstaan als iemand 4 bananen eet, omdat hij dat nooit zou doen
hier werkt ie nogquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
gillesdesmit ligt helemaal plat
Huh? Geen last van.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
gillesdesmit ligt helemaal plat
Dat heet control freak Dido, iemand die wil dat alles gaat zoals hij wil.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:41 schreef Wup het volgende:
Dido over Rob:
Rob is heel sociaal, heel lief
daaarom kan hij het ook niet uitstaan als iemand 4 bananen eet, omdat hij dat nooit zou doen
Weetnie.. maar het valt me wel vaker op. Die meiden zeiden zelf ook al "oppassen nu, krijgen we gezeik van"quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:36 schreef Will3m het volgende:
[..]
Denk je echt dat het geluid werd weggedraait omdat ze het over cameramannen hadden?
Best irritant trouwens, ik heb nu mijn versterker vol openstaan. Dat vergeet ik natuurlijk morgenochtend dus dan weet de rest van de straat ook dat ik iedere dag opsta met Rammstein.
inderdaad, ben benieuwd hoe lang ze het volhouden (lekker positief)quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:45 schreef Wup het volgende:
wel aardig gesprek in de damesslaapkamer, vooralsnog geen geroddel
Same here.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
gillesdesmit doet het echt niet meer bij mij. xs4all gaat nog wel prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |