Ik denk dat Tanja d'r buik vol heeft van sex....quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja doet alsof zij zich verheven voelt boven al deze vieze praat terwijl zij in feite de grootste slet in dat huis is..
soms lijkt het wel alsof het twee hoofden op 1 lichaam zijn, soort siamese tweelingquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:00 schreef Carla-tje het volgende:
Natte Lie en Dido kruipen inmiddels zowat in elkaar!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:01 schreef Sealord het volgende:
[..]
Ik denk dat Tanja d'r buik vol heeft van sex....
Shoarma uit een frituurpan??quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:04 schreef AMDFreak het volgende:
ff de frituurpan aan doen
Joost wil weer shoarma vreten
op mijn stream gaapt ze....quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
De buik lacht, wow!
Hhaa gekkie.. weet niet wat jou turk doet.. maar de mijne grilt hetquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Shoarma uit een frituurpan??![]()
3 minuten geleden inmiddelsquote:
klopt...Joost is en blijft de entertainer.....die moet er voorlopig ook niet uit dus...quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
Ik denk, dat als Joost er niet was, was het veel meer een ingekakt zooitje, zeker op momenten als deze.
moeilijk te zeggen, ligt er aan welke bewoners er al naar bed gaan en welke nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:11 schreef lillymoon het volgende:
Wat denken jullie zal er nog iets noemens waardig gebeuren vanavond of kan ik net zo goed naar bed gaan?
Ik denk dat het beste geweest is *kuch*.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:11 schreef lillymoon het volgende:
Wat denken jullie zal er nog iets noemens waardig gebeuren vanavond of kan ik net zo goed naar bed gaan?
Om 3:19 gaat het gebeuren, maar dan kun je dus gewoon even 2 uur slapen en je wekker zetten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:11 schreef lillymoon het volgende:
Als Rob ineens uit bed kruipt, wie weet komt er nog zo'n mooi gesprek als gister (met Ralph)quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
moeilijk te zeggen, ligt er aan welke bewoners er al naar bed gaan en welke niet
quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als Rob ineens uit bed kruipt, wie weet komt er nog zo'n mooi gesprek als gister (met Ralph)![]()
![]()
"Je verbergt iets, ik zie het! Ik zie het!"
En dan zeggen ze dat vrouwen veel brokken makenquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid heeft 360 euro boete gehad omdat ze ergens 100 reed waar 50 mocht
Natte Lie ligt al in bed, lijkt er op dat Dido nog ff op blijft zit nu met Roel in de woonkamer. Zou leuk zijn als ze nog ff alleen wakker blijven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:15 schreef lillymoon het volgende:
Nou dan wacht ik nog even.
Ik verstond 160 euro..quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Neeeeequote:Op dinsdag 13 september 2005 01:17 schreef Showtime het volgende:
[..]
Natte Lie ligt al in bed, lijkt er op dat Dido nog ff op blijft zit nu met Roel in de woonkamer. Zou leuk zijn als ze nog ff alleen wakker blijven.
ze wilde niet betalen want ze vindt voorkomen wel leukquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Ralph : "Je verbergt iets, ik zie het! Ik zie het!"quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
Ik had toch spontaan z'n protese eruit getrokkenals ie zo door zou blijven hameren.
Dido moet moeite doen om Roel te veroveren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Neeeee
Roel moet zijn waardigheid behouden en niet zich verlagen om met Dido te lebberen
Weet je wat ik het erge vind, verder vind ik hem wel vaak sympathiek, hoe hij over vrouwen praat en denkt, kunnen sommige mannen nog wat van leren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:19 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ralph : "Je verbergt iets, ik zie het! Ik zie het!"
verdomd het is een protese, hier dat ding![]()
Milagro, waar ben je nu?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:19 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dido moet moeite doen om Roel te veroveren.
Komt ze over een half uur aan "ik ga over Rallûf dromenquote:
Ik begrijp wat je bedoeld. Ik vind dat Rob ook zijn goede momenten heeft. En ik had verwacht dat hij vandaag verslag zou uitbrengen bij Natte Lie en Dido over zijn gesprek gisteren. Maar totzover heeft hij het voor zich gehouden, hopelijk blijft het zo. Dan valt het misschien gelukkig wel mee ja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:20 schreef -Delta- het volgende:
Weet je wat ik het erge vind, verder vind ik hem wel vaak sympathiek, hoe hij over vrouwen praat en denkt, kunnen sommige mannen nog wat van leren.
Alleen zo'n moment als gister, bah zeg, begin dat karakter meteen in twijfel te trekken, alhoewel, misschien is hij nu overtuigd dat Ralph gewoon een goeie gozer is.![]()
"He says it best when he says nothing at all..."quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Komt ze over een half uur aan "ik ga over Rallûf dromen".
![]()
Wat vertel je me nou, nog een travo onder de fokkersquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"He says it best when he says nothing at all..."![]()
je zou er maar tussenin zitten, ene kant de Kraai en aan de andere kant Katrien Duckquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:23 schreef lillymoon het volgende:
Jullie hebben het steeds over dat lachen van Chantal maar dat lachje van Nathalie.........de vullingen springen spontaan uit mijn kiezen.
Dat je niet continu rechts wilt rijden, dat hebben veel mensen, dat je niet midden wilt, is zeikerig.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:22 schreef Will3m het volgende:
"Ja, ik kan gewoon niet rechts rijden. Ik moet op de middelste baan, of links"
Vrouwen in het verkeer..![]()
Vergeet niet dat drie weken geleden de benzine een euro per liter goedkoper was...quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid haat tanken, maar gooit er altijd maar 10 of 20 euro in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |