trustenquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:36 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga maar eens m'n bedje opzoeken.
Trusten iedereen voor later
quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:36 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga maar eens m'n bedje opzoeken.
Trusten iedereen voor later
"Je verbergt iets, ik zie het! Ik zie het!" Hierrrrr met die bananen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:41 schreef Wup het volgende:
Dido over Rob:
Rob is heel sociaal, heel lief
daaarom kan hij het ook niet uitstaan als iemand 4 bananen eet, omdat hij dat nooit zou doen
hier werkt ie nogquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
gillesdesmit ligt helemaal plat
Huh? Geen last van.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
gillesdesmit ligt helemaal plat
Dat heet control freak Dido, iemand die wil dat alles gaat zoals hij wil.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:41 schreef Wup het volgende:
Dido over Rob:
Rob is heel sociaal, heel lief
daaarom kan hij het ook niet uitstaan als iemand 4 bananen eet, omdat hij dat nooit zou doen
Weetnie.. maar het valt me wel vaker op. Die meiden zeiden zelf ook al "oppassen nu, krijgen we gezeik van"quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:36 schreef Will3m het volgende:
[..]
Denk je echt dat het geluid werd weggedraait omdat ze het over cameramannen hadden?
Best irritant trouwens, ik heb nu mijn versterker vol openstaan. Dat vergeet ik natuurlijk morgenochtend dus dan weet de rest van de straat ook dat ik iedere dag opsta met Rammstein.
inderdaad, ben benieuwd hoe lang ze het volhouden (lekker positief)quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:45 schreef Wup het volgende:
wel aardig gesprek in de damesslaapkamer, vooralsnog geen geroddel
Same here.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
gillesdesmit doet het echt niet meer bij mij. xs4all gaat nog wel prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |