Go PSV!quote:Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oke dan, voor de 'Schoen opeten': als PSV wint in Istanboel van Fenerbahçe, ga ik de winnende doelpuntenmaker een doos Bossche bollen geven.
Ik wou het net zeggen!quote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan hoop ik op een eigen doelpunt
Het moet wel leuk blijven he...quote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan hoop ik op een eigen doelpunt
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als hij [Huntelaar, DD] tussen Ajax en Feyenoord kan kiezen, dan kiest hij voor Ajax hoor. Dat weet ik 110% zeker en ik durf mijn lul er voor in het vuur te steken dat hij niet naar Rotterdam verkast.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:13 schreef Dylan Dog het volgende:
We hebben er weer een (en geen misselijke ook niet):
[..]
Geweldigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:13 schreef Dylan Dog het volgende:
We hebben er weer een (en geen misselijke ook niet):
[..]
uit Voetbalshirts - Deel 12quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:16 schreef Ciscus het volgende:
Dat naamt shirt (schrijffout, ben nog lang niet wakker) vraagt om de naam Van Bommel....
Maar echt, als Van Bommel niet meegaat naar Duitsland, dan koop ik eeen Oranje shirt met zijn naam.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:44 schreef MaxPower het volgende:
Is dit er één?
[..]
uit Voetbalshirts - Deel 12
uit [Kwalificatie]Turkije-Zwitserland #3 Turkije mist 2 WK's?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:00 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Ik zag het!
Maar het is een feit dat die gasten nu een straf gaan krijgen die ze verdient hebben.
Mochten ze gebanned (leuk woord hier) worden van het volgende wk.
Dan rijd deze rakker met zijn vlag uit het raam toeterend door de stad!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |