Ach ja, dat is intimideren, dat vind ik nog niet zo erg. Des te groter de voldoening van de in dit geval Zwitserse ploeg wanneer de overwinning in het hol van de leeuw wordt behaald.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
dat lees jij eruit...ik heb net het zwitserse volkslied even beluisterd,want kon het gisteren door het fluiten niet verstaan.....leuke ontvangst ook op dat vliegveld...sportief volk...
maar nederland lachtte toch als 1 van de eerstequote:Op donderdag 17 november 2005 14:20 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het spreekwoord ' wie het laatst lacht, lacht het best' toch weer opgaat:
Ja en nu weer als laatste omdat Turkije eruit ligt....quote:Op donderdag 17 november 2005 14:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar nederland lachtte toch als 1 van de eerste
ik bemerk dat dat gevoel bij mij ook overheerst,ik kan geen land bedenken wat zo onsportief met de tegenstanders/mededingers omgaat als het turkse publiek....bij het europesche clubvoetbal idem dito.......maar ze zijn der nu lekker niet bij,heerlijkquote:Op donderdag 17 november 2005 14:21 schreef kingmob het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit zo blij geweest dat een ploeg uitgeschakeld werd. Dat dit nog gebeurd anno 2005
Ja, daar heb je gelijk in. Maar gekeken op lange termijn kan ik m'n glimlach niet verhullen door alleen al te denken aan de Belgen die zelfs liedjes zongen over het feit dat NL er niet bij zat.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar nederland lachtte toch als 1 van de eerste
Vond het toen ook heel triest van die duitsers, maar kon er later toch wel om lachen....quote:Op donderdag 17 november 2005 14:30 schreef alex4allofyou het volgende:
DLD zong 'ohne Holland fliegen wir nach das WM' en die hebben gewoon mazzel dat ze de 'host' zijn. Die pakken we straks wel, zodat het spreekwoord nog duidelijker uitgesproken kan worden.
Natuurlijk 'backfired' zo'n spreekwoord met hetzelfde gemak(maar daar gaan we nu nog niet vanuit).
Ja het wordt idd keihard genieten de komende zomer. Geen toeterende turken en marokkanen, geen spottende belgen.... Lachen om de stemmingmakerij van Bildt en na de finale weer op woonboten surfenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:30 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Maar gekeken op lange termijn kan ik m'n glimlach niet verhullen door alleen al te denken aan de Belgen die zelfs liedjes zongen over het feit dat NL er niet bij zat.
De Turken die het heerlijk vonden dat zij feestjes konden bouwen op WK2002 en NL niet.
Tijd gaat snel, dat leert me deze ervaring wel. 4 jaar is niets.
DLD zong 'ohne Holland fliegen wir nach das WM' en die hebben gewoon mazzel dat ze de 'host' zijn. Die pakken we straks wel, zodat het spreekwoord nog duidelijker uitgesproken kan worden.
Natuurlijk 'backfired' zo'n spreekwoord met hetzelfde gemak(maar daar gaan we nu nog niet vanuit).
Ik zag het!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:30 schreef golfer het volgende:
Domme anti-Turk/Zwitser blaat/scheld opmerkingen zonder verdere inhoud of opmerkingen die niets met deze wedstrijd te maken hebben worden zonder pardon verwijderd.
Ja en dan hier huillie doen als je een stomp op je smoel krijgt.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:00 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Ik zag het!
Maar het is een feit dat die gasten nu een straf gaan krijgen die ze verdient hebben.
Mochten ze gebanned (leuk woord hier) worden van het volgende wk.
Dan rijd deze rakker met zijn vlag uit het raam toeterend door de stad!
![]()
Schoen opetenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:00 schreef TeazNutz het volgende:
Ik zag het!
Maar het is een feit dat die gasten nu een straf gaan krijgen die ze verdient hebben.
Mochten ze gebanned (leuk woord hier) worden van het volgende wk.
Dan rijd deze rakker met zijn vlag uit het raam toeterend door de stad!
![]()
Is dit een dreigement?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:01 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja en dan hier huillie doen als je een stomp op je smoel krijgt.Het zit wel diep die haat gevoelens zie ik.
Ja, want fysiek geweld is heel wat anders dan met een vlag wapperen he???quote:Op donderdag 17 november 2005 15:01 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja en dan hier huillie doen als je een stomp op je smoel krijgt.Het zit wel diep die haat gevoelens zie ik.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:01 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat wordt nog onderzocht, he?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:00 schreef TeazNutz het volgende:
Dat bepaal jij niet..quote:Op donderdag 17 november 2005 15:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze krijgen SOWIESO een straf, en ja die is verdiend.
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze krijgen SOWIESO een straf, en ja die is verdiend.
Ik zie nergens staan dat ze al gestraft zijnquote:De FIFA gaat de incidenten na afloop van het duel Turkije-Zwitserland (4-2) onderzoeken.
Klopt, dat doet de FIFA. En daar zal hun penningmeester maar wat blij mee zijn.quote:
Dat zeg ik ook nergens.. dus dat kan kloppen. Maar dat er een straf komt lijkt me als een paal boven water staan. Daarvoor zeggen de videobeelden van de gedragingen van zowel het publiek als van de spelers genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nergens staan dat ze al gestraft zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |