Kun je niet vragen of je in het ziekenhuis mag blijven slapen op het moment dat Jordy daar ligt? Dat heeft mijn moeder toen ik nog klein was wel altijd gedaan... Misschien een tip!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:04 schreef Githa het volgende:
Al is iedere meter weg van je kleintje te veel op zo'n moment![]()
Dat zal zich best allemaal oplossen, zoals ik zei moeten we de kennismaking nog krijgen en dan zal dat allemaal best aan bod komen.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:20 schreef Kittyme het volgende:
[..]
Kun je niet vragen of je in het ziekenhuis mag blijven slapen op het moment dat Jordy daar ligt? Dat heeft mijn moeder toen ik nog klein was wel altijd gedaan... Misschien een tip!
Okeequote:Op woensdag 28 september 2005 10:27 schreef Githa het volgende:
Dat zal zich best allemaal oplossen, zoals ik zei moeten we de kennismaking nog krijgen en dan zal dat allemaal best aan bod komen.
toch bedankt voor je reactie![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:15 schreef Rottdog het volgende:Gefeliciteerd met de geboorte van Sterre
psssssssssssssssst wij willen foto's zien
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:29 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sterre
[afbeelding]
Grote Broer Jasper met Sterre
En nog eentje, dan is het voorlopig wel weer mooi weest...
Verdere foto's volgen ongetwijfeld nog wel!
Ik heb dit ook een paar keer met Justin meegemaakt, het had elke keer te maken met zijn tandjes, alleen 1 keer met de 7e ziekte ofzo (wat dat ook inhoudquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:42 schreef Githa het volgende:
Julius is gewoon erg sociaal![]()
JoOLz wat een prachtig stel heb je toch![]()
Mila ik hoop dat je krampjes snel over zijncinababy van VSM al eens geprobeerd ?
Jordy had vanmorgen net wat over de 38.00 dus de koorts is flink gezakthopen dat dat zo blijft vandaag.
Was gister wel zo zielighij had van de koorts een bibberend onderkaakje en dat ziet er toch zooooooooooooooo zielig uit!
Ik heb hem toen lekker warm bij me in bed genomen en we hebben samen een dvd van nijntje zitten kijkendat heeft hem wel goed gedaan geloof ik.
Wel interresant dit onderwerp van zorgdagen, dus ik heb het even opgezocht.quote:Kortdurend zorgverlof: informatie voor werknemers
Jonge kinderen hebben regelmatig een verkoudheid of een virusje te pakken. Ook uw partner of ouders hebben van tijd tot tijd zorg nodig. Werknemers moeten op zulke momenten heel wat kunst- en vliegwerk verrichten om privé en werk met elkaar te combineren. Om zelf de eerste noodopvang te verzorgen, kunt u een beroep doen op het calamiteitenverlof. Lukt het niet om de zorg voor een ziek kind, partner of ouders binnen een dag aan iemand anders over te dragen, dan kunt u gebruik maken van de regeling kortdurend zorgverlof.
Bron: Ministerie van SZW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |