goedzo Myrthe! (ook van dat slikken, fijn!)
met Anna's nachtelijke slapen leek het van de week ook wat beter te gaan maar vannacht was 't weer helemaal mis, ze wilde er wel ieder uur uit zowat.
![]()
ik hoop niet dat zij ook ziek aan 't worden is (Piet was/is zwaar verkouden, en koortsig enzo). zou ook een tand kunnen zijn, ze zit weer veel te kluiven.
Anna's 'schema' (kan sterk variëren maar dit is gemiddeld):
7.00u borstvoeding, soms nog een uurtje slapen (bij mij in bed)
9.30u. fruit
10.30 BV, vanaf 11.00u-13.00u slapen (in eigen bed).
als ze wakker is tijdens onze lunch mag ze ook aan tafel en krijgt ze een broodkorst (of 2).
14.00u BV
16.30u BV en weer naar bed, dan slaapt ze meestal een uur.
18.00u warm eten, beetje BV toe.
19.30u à 20.00u in bad en naar bed. tegenwoordig gaat het inslapen dan erg moeizaam en pas na nóg een keer aan de borst wil ze dan goed slapen. om middernacht vaak nog een voeding.
en soms dus ook 's nachts nog een keer.
![]()
kortom: ik zit weer op tig voedingen per etmaal. maakt me op zich niet zoveel uit, maar het is wel vermoeiend, vooral die nachten, terwijl ze eerst maandenlang altijd braaf sliep van 21.00u tot 7.00u.
Xanthe fijn dat 't niks ernstigs was met Isis, en leuk dat alles zo goed gaat.
Githa, wat suf van die lui om die operatie zo ondoordacht tussendoor te plannen. maar gelukkig was jij wel alert. en ik zag net een filmpje van Jordy, wat kan hij al goed kruipen/tijgeren!
Anna begint wat te hardhandig te worden, ze vond 't altijd al leuk om mijn gezicht aan te raken maar doet dat nu met zoveel kracht in d'r vingertjes/handen, dat 't niet leuk meer is. dus ze moet nu leren wat 'NEE' betekent.