drop it like its hot van snoop dogg ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:50 schreef -Angel- het volgende:
Weet iemand wat de naam van de track is die zeer veel lijkt op "Wait" van de Ying Yang Twins?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:08 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
drop it like its hot van snoop dogg ?
Davin Banner was het antwoordt dad hei zogtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:08 schreef -Angel- het volgende:
David Banner was het antwoordt dat ik zocht.
oh had ik overheen gelezenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
[..]
Davin Banner was het antwoordt dad hei zogt
Okay, thanks. Ik ga 'm even uitchecken danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:26 schreef Mar10Segovia het volgende:
Misschien dat 'ie al eens voorbij is gekomen... maar Wrong Way van Lightheaded is een aanrader
Kindamuzik schreef er nog een aardig artikel over:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:49 schreef keeper het volgende:
Vanavond nog iemand naar 10 jaar TopNotch?
Met Opgezwolle, Kubus, Duvelduvel, Uniq, Raymzter, naja, de hele TopNotch stal dus.
Ik vind die van Wu-Tang leuker.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:29 schreef -Angel- het volgende:
Wat is "Lil' Ghetto Boy" toch, G-Funk bij uitstek.
dat is inderdaad een tof album,is al een tijdje geleden dat ik die cd heb gehoordquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:26 schreef Mar10Segovia het volgende:
Misschien dat 'ie al eens voorbij is gekomen... maar Wrong Way van Lightheaded is een aanrader
Hiphop Central XXIX: L' École du Micro D'Argentquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:49 schreef Quannum het volgende:
Iemand al een idee voor een nieuwe titel?
Ikzelf dacht aan "L'école du micro d'argent", het lichtjes fantastische album van I Am uit 1997.
nevermind is al geweest..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:49 schreef keeper het volgende:
Vanavond nog iemand naar 10 jaar TopNotch?
Met Opgezwolle, Kubus, Duvelduvel, Uniq, Raymzter, naja, de hele TopNotch stal dus.
Yup! Erg cool. Heb laatst die video nog eens weer gezien.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
volgende titel misschien "What more can i say?" (Audio Two (1988) met natuurlijk het dope nummer "Top Billin' " erop)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |