abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30582290
Nee, een Tsjechische schone.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 14 september 2005 @ 23:01:17 #127
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30588350
Nog mensen interesse in 2 of 4 kaartjes voor ajax v Praag tegen kostprijs?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 14 september 2005 @ 23:18:15 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30588966
Ik wil Bergkamp terug .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 14 september 2005 @ 23:22:59 #129
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_30589139
Tja... dit had natuurlijk veel meer moeten zijn, die tjechen speelde zeker de 1ste helft echt bedroevend, hebben t eigenlijk gene moment echt verdiend. Maar goed dat Arsenal nog wint, want stuntjes van FC Thun kan ajax nu ff niet gebruiken.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  woensdag 14 september 2005 @ 23:28:03 #130
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30589313
Jammer er zat meer in. Maar 1-1 is beter dan 1-0 natuurlijk..
pi_30594018
Bekend beeld weer, Ajax speelt mooi veldspel en domineert praktisch de hele wedstrijd, maar weer te veel kansen nodig.
Sparta Praag speelt slecht, veel balverlies, maar goed verdedigend en uiteindelijk nog scorend ook.

Wanneer trappen ze er nu eens niet meer in bij Ajax?
Hoe vaak moeten ze nog tegen de lamp aanlopen?

Ik vind het echt een schande dat Ajax niet heeft gewonnen van dit Sparta Praag.
Heracles Almelo had nog kunnen winnen van deze gasten!!!!!!!
Ajax moet echt wat gaan doen aan de effectiviteit voor het doel, want dit is echt bedroevend!
  donderdag 15 september 2005 @ 09:08:20 #132
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30594660
je hebt helemaal gelijk, alleen ben ik wel blij dat het nog 1-1 werd

ik had echt iets van, "daar gaan we weer"
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_30594676
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:22 schreef Zero2Nine het volgende:
Tja... dit had natuurlijk veel meer moeten zijn, die tjechen speelde zeker de 1ste helft echt bedroevend, hebben t eigenlijk gene moment echt verdiend. Maar goed dat Arsenal nog wint, want stuntjes van FC Thun kan ajax nu ff niet gebruiken.
Inderdaad.
Laat Thun maar tegen Sparta stunten. .
-
  donderdag 15 september 2005 @ 09:23:10 #134
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30594895
quote:
Op donderdag 15 september 2005 09:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Inderdaad.
Laat Thun maar tegen Sparta stunten. .
zal mij niets verbazen dat ze daar winnen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_30595032
quote:
Op donderdag 15 september 2005 09:08 schreef Houniet het volgende:
je hebt helemaal gelijk, alleen ben ik wel blij dat het nog 1-1 werd

ik had echt iets van, "daar gaan we weer"
precies hetzelfde hierzo....
pi_30595044
thun was gister best goed, jammer dat dennis het verpestte
  donderdag 15 september 2005 @ 10:08:36 #137
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_30595892
Haal die druk van de schouders van Markus Rosenberg door juist hém als wisselspeler te laten bewijzen, gooi Harry in de basis en breng onze jonge Zweedse spits wat rustiger. Daarnaast pleit ik wederom voor een basisplaats voor Mauro Rosáles, niet omdat hij gisterenavond zo wervelend speelde, maar aangezien hij de enige speler is die dreiging brengt aan de rechterflank. Steven Pienaar is daarbij ook meer een middenvelder dan een rechtsbuiten, ik zou echter het driemans-middenveld van de wedstrijd tegen Sparta Praag, bestaande uit Olaf Lindenbergh (links), Tomás Galásek (rechts) en Wesley Snijder (in de punt naar voren, op tien) wel een aantal wedstrijden achter elkaar de kans willen geven. In de wnterstop zal er tevens een concurrent moeten komen voor Ryan Babel, wellicht dat er uit de jeugd nog échte linksbuitens kunnen worden toegevoegd aan de selectie van Ajax, Derk Boerrigter en Vurnon Anita werden hier genoemd, wat kunnen we van hen verwachten??? Het belangrijkste is dat we gisteren niet hebben verloren, maar we hadden met drie punten terug naar Amsterdam moeten keren, dit voelt aan als een verlies...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_30595973
quote:
Op donderdag 15 september 2005 10:08 schreef P0RN0STAR het volgende:
Haal die druk van de schouders van Markus Rosenberg door juist hém als wisselspeler te laten bewijzen, gooi Harry in de basis en breng onze jonge Zweedse spits wat rustiger. Daarnaast pleit ik wederom voor een basisplaats voor Mauro Rosáles, niet omdat hij gisterenavond zo wervelend speelde, maar aangezien hij de enige speler is die dreiging brengt aan de rechterflank....
Mauro moet spelen! die gozer is zo goed en nu wordt er gewoon geen gebruik gemaakt van zijn kracht. hij kan gemakkelijk zijn mannetje passeren, heeft een goede voorzet en kan zelf ook scoren!
  donderdag 15 september 2005 @ 10:15:04 #139
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30596031
Achterhoede ben ik wel tevreden over, Urby doet het de laatste wedstrijden goed, dus Juanfran is niet echt nodig. Trabelsi, Grygera en Maduro brengen wel rust en met Olaf Lindenbergh én Tomás Galásek daarvoor, is de ploeg stabiel. Wesley Sneijder en Steven Pienaar zouden moeten gaan strijden om de tien-positie en dan missen we alleen nog twee dreigende buitenspelers, die een actie hebben, de achterlijn halen en een voorzet in huis hebben. Spitsen hebben we genoeg.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_30596662
Juanfran is wel nodig voor de routine en ervaring.
pi_30596931
quote:
Op woensdag 14 september 2005 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Feit blijft dat PSV keer op keer verschrikkelijk effectief speelt en punten pakt.

Ik zie Ajax vandaag sterker zijn dan Sparta, veel kansen krijgen en toch met 1-0 verliezen hoor.

Laten we nou maar eens zuinig winnen ipv leuk spelen en punten verliezen.
Wil je de volgende keer mss iets positiever zijn met je voorspelling, want dit kwam wel erg dichtbij.
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_30597933
Vooraf zou ik getekend hebben voor dit resultaat. Maar nu is het toch wat jammer dat we niet de drie punten pakken. We waren veel en veel beter.
Jammer dat Rosenberg nog steeds zo zenuwachtig speelt en de kansen niet benut.

Ik ben ook zeer te spreken over de achterhoede (ook Urby), en het koppel Lindenberg-Galasek dat rust in de ploeg brengt.

Maar ja gelukkig nog 1 punt uit Praag meegenomen, en wat een doelpunt van Sneijder
  donderdag 15 september 2005 @ 12:51:20 #143
82589 S-Two
barba macacu
pi_30600085
Fucked-up man, dit hadden natuurlijk gewoon 3 ptn moeten worden. Eerste helft speelde Ajax zeer goed en werden er ook een aantal goede kansen gecreeerd. Je ziet wel dat Rosenberg talent heeft (loopt goed weg, af en toe een mooie steekpass) maar damn... er moet er gewoon iig 1 in hoor. Waarom hebben we altijd zoveel kansen nodig? Het is niet alleen nu, maar het is meestal zo. Kan er niet meer worden getraint op de afwerking?

Ik vond Emanuelsson trouwens erg sterk spelen, en ook Sneyder speelde lekker. Met Babel en Pienaar op de flanken weet ik het trouwens niet. Speelden allebei weer niet erg sterk. Gewoon 4-4-2 met Babel erbij in de spits.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_30600196
Pienaar vond ik echt heel erg zwak zelfs, Babel was tenminste nog weleens gevaarlijk.
4-4-2, of misschien zelfs 3-5-2 of 3-4-3 zou wellicht een betere oplossing zijn tegen een tegenstander zoals dit. Maar goed, kansen werden er wel gecreeerd, daar heeft het niet echt aan gelegen.
  donderdag 15 september 2005 @ 13:02:21 #145
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_30600353
Pienaar is echt overrated, zo bleek gisteren wederom.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_30600559
Ik vond Pienaar gisteren de 1e helft wel goed spelen maar het is gewoon geen rechtsbuiten, je zal hem dus bijna nooit iemand voorbij zien gaan en een voorzet geven. zet hem lekker op het middenveld of laat hem op de bank, maar zet hem niet rechtsbuiten!
pi_30600600
quote:
Op donderdag 15 september 2005 13:02 schreef PyTh het volgende:
Pienaar is echt overrated, zo bleek gisteren wederom.
Het is zo overduidelijk dat hij niet thuishoort op die positie maar dan nog bakte hij er helemaal niets van. Hij is te langzaam om rechtsbuiten te spelen, komt nooit z'n man voorbij. Draait altijd terug om een korte combinatie aan te gaan of terug te passen op Trabelsi.
En hij komt gewoon niet aan de bak op '10' want Sneijder is daar gewoon twee klassen beter.
  donderdag 15 september 2005 @ 13:11:29 #148
82589 S-Two
barba macacu
pi_30600608
Trabelsi zal trouwens ook wel niet al te vreden zijn. Ongeveer drie kwart van de wedstrijd rende die over de rechterkant, maar hij kreeg geen bal.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_30600615
quote:
Op donderdag 15 september 2005 10:55 schreef yurko het volgende:

[..]

Wil je de volgende keer mss iets positiever zijn met je voorspelling, want dit kwam wel erg dichtbij.
Tja, je zag het na f'noord natuurlijk van mijlen ver aankomen zoals Ajax speelt.

Leuk voetbal, maar geen doelpunten, altijd dodelijk in de CL.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30602193
quote:
Op donderdag 15 september 2005 13:11 schreef S-Two het volgende:
Trabelsi zal trouwens ook wel niet al te vreden zijn. Ongeveer drie kwart van de wedstrijd rende die over de rechterkant, maar hij kreeg geen bal.
Maar ik vond dat Trabelsi vaak de bal terug speelde, of opzij legde ipv. naar voren te spelen. Normaal gesproken doet Trabelsi dat veel vaker.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')