Inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:22 schreef Zero2Nine het volgende:
Tja... dit had natuurlijk veel meer moeten zijn, die tjechen speelde zeker de 1ste helft echt bedroevend, hebben t eigenlijk gene moment echt verdiend. Maar goed dat Arsenal nog wint, want stuntjes van FC Thun kan ajax nu ff niet gebruiken.
zal mij niets verbazen dat ze daar winnenquote:Op donderdag 15 september 2005 09:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad.
Laat Thun maar tegen Sparta stunten..
precies hetzelfde hierzo....quote:Op donderdag 15 september 2005 09:08 schreef Houniet het volgende:
je hebt helemaal gelijk, alleen ben ik wel blij dat het nog 1-1 werd
ik had echt iets van, "daar gaan we weer"
Mauro moet spelen! die gozer is zo goed en nu wordt er gewoon geen gebruik gemaakt van zijn kracht. hij kan gemakkelijk zijn mannetje passeren, heeft een goede voorzet en kan zelf ook scoren!quote:Op donderdag 15 september 2005 10:08 schreef P0RN0STAR het volgende:
Haal die druk van de schouders van Markus Rosenberg door juist hém als wisselspeler te laten bewijzen, gooi Harry in de basis en breng onze jonge Zweedse spits wat rustiger. Daarnaast pleit ik wederom voor een basisplaats voor Mauro Rosáles, niet omdat hij gisterenavond zo wervelend speelde, maar aangezien hij de enige speler is die dreiging brengt aan de rechterflank....
Wil je de volgende keer mss iets positiever zijn met je voorspelling, want dit kwam wel erg dichtbij.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Feit blijft dat PSV keer op keer verschrikkelijk effectief speelt en punten pakt.
Ik zie Ajax vandaag sterker zijn dan Sparta, veel kansen krijgen en toch met 1-0 verliezen hoor.
Laten we nou maar eens zuinig winnen ipv leuk spelen en punten verliezen.
Het is zo overduidelijk dat hij niet thuishoort op die positie maar dan nog bakte hij er helemaal niets van. Hij is te langzaam om rechtsbuiten te spelen, komt nooit z'n man voorbij. Draait altijd terug om een korte combinatie aan te gaan of terug te passen op Trabelsi.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:02 schreef PyTh het volgende:
Pienaar is echt overrated, zo bleek gisteren wederom.
Tja, je zag het na f'noord natuurlijk van mijlen ver aankomen zoals Ajax speelt.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:55 schreef yurko het volgende:
[..]
Wil je de volgende keer mss iets positiever zijn met je voorspelling, want dit kwam wel erg dichtbij.
Maar ik vond dat Trabelsi vaak de bal terug speelde, of opzij legde ipv. naar voren te spelen. Normaal gesproken doet Trabelsi dat veel vaker.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:11 schreef S-Two het volgende:
Trabelsi zal trouwens ook wel niet al te vreden zijn. Ongeveer drie kwart van de wedstrijd rende die over de rechterkant, maar hij kreeg geen bal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |