ziet er goed uit!quote:Op zondag 18 september 2005 15:09 schreef Googolplexian het volgende:
Correctie
Freiss: vangen:
[afbeelding]
Sorry als dit echt een noobish probleem is maar als ik 'm wil oploaden krijg ik (nog steeds) deze melding :quote:Op zondag 18 september 2005 15:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel hosten voor je, hoor. Zo groot issie nou ook weer niet![]()
-edit- : done
[afbeelding]
Jammer...quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 78515 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
upload Fok-icons mogen niet groter zijn dan 10 kb... je moet denk ik even de nieuwe URL invullen aldaar:quote:Op zondag 18 september 2005 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry als dit echt een noobish probleem is maar als ik 'm wil oploaden krijg ik (nog steeds) deze melding :
[..]
Jammer...![]()
Hehe, gelukt, bedankt voor de moeite (iedereen die er aan heeft meegewerkt)quote:Op zondag 18 september 2005 15:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
upload Fok-icons mogen niet groter zijn dan 10 kb... je moet denk ik even de nieuwe URL invullen aldaar:
http://www.wacha.nl/temp/fok/dikkeaf2332.gif
invullen bij webicon, geloof ik
Geen reactie meer.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Leuk
Maar ik zeur toch evenhet 'MissBliss' is een beetje onleesbaar.. kan het pakje niet wat groter?? En als je dan toch bezig bent dat ie iets sneller draait?
En ik zeur nóg meerZou ik ook een stilstaande versie mogen? Dus gewoon het pakje recht van voren. Danke
![]()
Hey leuk! dankjequote:
is goed dankjewel. mijn server ligt er uit zie ik netquote:Op zondag 18 september 2005 19:50 schreef Googolplexian het volgende:
wel gek dat het icon van Roy het niet meer doet....
Je mag ook wel de link van het icon uit post gebruiken, hoor, Roy.
Ik laat dat gewoon op de server staan.
quote:Op zondag 18 september 2005 20:19 schreef flugeltje het volgende:
Kan iemand mijn huidige avatar combineren met het hieronder staande plaatje...
[afbeelding]
en dan het liefste op zo'n manier dat ik 'm nog kan uploaden en niet als webicoon moet gebruiken...
Het allerliefste heb ik het poppetje in het klein in een hoekje van mijn huidige avatar, maar als dat te lastig is vindt ik het ook wel goed als de plaatjes elkaar afwisselen...
Helemaal TOP!!!quote:
ik kan wel een willekeurig vrouwdame i neen avatar persen voor je, maar heb jij nog een voorkeur voor posse haarkleur persoon?quote:Op zondag 18 september 2005 20:34 schreef bupatH het volgende:
ik zoek een ava in de stijl die ik nu ook hebdus gwn een protret vn een chick atrice of wat dan ook, iig iets leuks
iemand een idee ?
Om maar in Jojo-stijl te blijven...quote:Op zondag 18 september 2005 20:34 schreef bupatH het volgende:
ik zoek een ava in de stijl die ik nu ook hebdus gwn een protret vn een chick atrice of wat dan ook, iig iets leuks
iemand een idee ?
quote:Op zondag 18 september 2005 20:34 schreef bupatH het volgende:
iemand een idee ?
Oops, sorry, helemaal overheen gelezen...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Leuk
Maar ik zeur toch evenhet 'MissBliss' is een beetje onleesbaar.. kan het pakje niet wat groter?? En als je dan toch bezig bent dat ie iets sneller draait?
En ik zeur nóg meerZou ik ook een stilstaande versie mogen? Dus gewoon het pakje recht van voren. Danke
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |