Enig idee hoelang je elk plaatje wilt laten zien?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:16 schreef master_X het volgende:
Kan jij hier een mooi logo van maken met de plaatje achter me kaar??
deze al eerste
http://www.q-dance.nl/images/events/qlimax-09-nieuws.jpg
dan deze
http://www.butik.pl/im/mediumthumbnail/7/d/7d814.jpg
deze als laaste
http://www.spankeren.com/pics/qlimax/Qlimax361.jpg
alvast bedankt
Moeten we zeker binnenkort in de groep gooien.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:12 schreef Lynx666 het volgende:
Ik zat er al eens aan te denken om dergelijke icoontjes te maken, voor elke FA één. Weet overigens niet hoe de andere FA's ertegenover staan.
zo helemaal goed hardstike bedanktquote:Op woensdag 14 september 2005 22:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Enig idee hoelang je elk plaatje wilt laten zien?
Edit:
[afbeelding]
Dat is elk plaatje 1 seconde...
Godver zie hem nu pas....quote:Op zondag 11 september 2005 20:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heb een poging gewaagd voor je:
[afbeelding]
En nu in het Nederlands...?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:40 schreef blackmage het volgende:
[afbeelding]
het rode is want minder gebruik hem niet gebruik hem wel het was maar een snelle.
ja sorry met een komma in het midden worden het wat duidelijker zeikwijfquote:
als het nou de openingspost van een topic was ofzo dan had je recht op zeuren, maar dit is gewoon een snel onderschrift van een snel verkleint avatarje.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Verrek, na een paar keer lezen snap ik em nog ook.
Punten, hoofdletters en komma's zijn oké.
Dat zou lachen zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 22:36 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zie idereen al expre seen anti policy UI nemen zodat ze een icon krijgen van een bepaalde admin.... En dan weer terug zetten als het door de verkeerde gezet is.
.
Kan ik er wat aan doen dat jij zo onduidelijk typt dat ik er niks van snap?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:27 schreef blackmage het volgende:
[..]
als het nou de openingspost van een topic was ofzo dan had je recht op zeuren, maar dit is gewoon een snel onderschrift van een snel verkleint avatarje.
![]()
![]()
als, je zo aan het klagen ,bent dan poets sinterklaas een ,tandenbortstel met een, mobieltje.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat jij zo onduidelijk typt dat ik er niks van snap?
Of het nou een OP was, zomaar een post, of voor mij part een boek, ik snapte het niet. Klaar.
offtopic: dank je er word mij wel eens vaker aangeraden om iets in de acteer hoek te gaan doen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:41 schreef Yeahinho het volgende:
Ok, je kunt blijkbaar niet beter. Of je doet heel goed je best alsof je niet beter kunt...
Nu weer verder over icoontjes aub.
Omdat hij een sigaret heeftquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:34 schreef blackmage het volgende:
waarom heb je eigelij kdat plaatje van constantine gekozen er zijn veel betere te vinden.
bedanktquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding] Astu, iets lichter gemaakt, dat maakt het een klein beetje duidelijker.
Dankje ik neem die welquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:56 schreef blackmage het volgende:
http://forum.fok.nl/usericons/72550/hoer.gif
van de legend killer.
Voor mij is het helaas ook niet helemaal duidelijk... geef anders een onderwerp...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:30 schreef freiss het volgende:
Wie heeft er nog een voor mij? Als ik zoek op google naar goede avatar krijg ik niks
Het staat hierboven ook al, wees creatief, doe maar iets met Hertog Jan oid.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:54 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Voor mij is het helaas ook niet helemaal duidelijk... geef anders een onderwerp...
Erm....quote:Op zondag 18 september 2005 10:18 schreef Talena het volgende:
Haay,
Kan iemand voor mij even creatief doen met de naam Talena?
Alvast bedankt
Ik vind het echt heel mooi gedaan, en wil 'm ook meteen uploaden, maar hij is te grootquote:Op zondag 18 september 2005 14:21 schreef blackmage het volgende:
[afbeelding]
niet mijn beste werk dus als je er niet tevreden mee bent moet je dat gewoon zeggen.
Ik wil 'm wel hosten voor je, hoor. Zo groot issie nou ook weer nietquote:Op zondag 18 september 2005 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel mooi gedaan, en wil 'm ook meteen uploaden, maar hij is te groot![]()
![]()
![]()
Echt heel jammer, want dit was wel zoals ik het wilde...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |