Ik welquote:Op maandag 12 september 2005 18:20 schreef wyccie het volgende:
Plaatjes van pyl:
Ik zie de plaatjes nietJullie wel?
'k doe 't wel via MSN, om het spel voor de rest niet te bederven...quote:Op maandag 12 september 2005 18:29 schreef tong80 het volgende:
Ja graag
Als je het spel niet voor de rest wil bederven, waarom zoek je het op en wil je het zo graag zeggen?quote:Op maandag 12 september 2005 18:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k doe 't wel via MSN, om het spel voor de rest niet te bederven...
Doe maar een tussenplaat, dan...quote:Op maandag 12 september 2005 18:38 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is pyl er ook niet meer.
Je kunt ook in een spoiler posten.. ben ook wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 12 september 2005 18:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k doe 't wel via MSN, om het spel voor de rest niet te bederven...
Da's een goeie:quote:Op maandag 12 september 2005 18:45 schreef Diaan73 het volgende:
Je kunt ook in een spoiler posten.. ben ook wel nieuwsgierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 september 2005 18:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's een goeie:Soms heb ik een heldere ingeving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm heb ik ook nog nooit van gehoord.Make love, not war ☮
Meneer is slechts 30 jaar oud geworden. Er bestaan dus eigenlijk alleen maar jeugdfoto's van 'm.quote:Op maandag 12 september 2005 19:08 schreef Berkery het volgende:
Jeugdfoto van een politicus?
Yank.quote:Op maandag 12 september 2005 19:23 schreef wyccie het volgende:
Amerikaan of Europeaan?
Hij past in 't thema.quote:Jij post een zwart wit foto![]()
Voor die tijd, een aanzienlijk aantal.quote:Op maandag 12 september 2005 19:26 schreef Berkery het volgende:
Had hij een beroemd slachtoffer of een aanzienlijk aantal?
Ietsje minder ruim denken...quote:Op maandag 12 september 2005 19:26 schreef wyccie het volgende:
Hij is dus een John Boy of een Walton?
Welke malloot heeft dat ooit bedacht?quote:
Raad de quote?quote:Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke malloot heeft dat ooit bedacht?
Andrea del Sarto.quote:Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef peaceman het volgende:
Welke malloot heeft dat ooit bedacht?
Midwest.quote:Op maandag 12 september 2005 19:36 schreef wyccie het volgende:
TH, waar in Amerika was meneer de loner actief?
Wat had die geslikt toen ie deze 'wijsheid' opschreef?quote:
't was een schilder. Zal dus wel iets teveel aan z'n eigen tubes gesnoven hebben...quote:Op maandag 12 september 2005 19:38 schreef peaceman het volgende:
Wat had die geslikt toen ie deze 'wijsheid' opschreef?
quote:Op maandag 12 september 2005 19:43 schreef pyl het volgende:
Is meneer zo jong gestorven omdat hij gevonnist en geëxecuteerd werd?
quote:Of kwam hij anderszins met geweld om het leven?![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 19:56 schreef wyccie het volgende:
Boy George!
't hintje hebben jullie goed...quote:Op maandag 12 september 2005 19:56 schreef peaceman het volgende:
boy george
Nou bevat mijn hint 2 woorden...en welk woord neem je ?quote:Op maandag 12 september 2005 20:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Meen me een gangster te herinneren die Gorgeous George heette?
Dank je!quote:Op maandag 12 september 2005 19:57 schreef Diaan73 het volgende:
Geef mijn portie maar aan Wyccie...
Was nog een Brit ook volgens mij. Beetje in de war vandaag.quote:Op maandag 12 september 2005 20:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou bevat mijn hint 2 woorden...en welk woord neem je ?
't verkeerde...![]()
Ga je ervandoor Wyc?quote:Op maandag 12 september 2005 20:08 schreef wyccie het volgende:
Tot vanavond
Prettyboy nogwattes?quote:Op maandag 12 september 2005 20:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou bevat mijn hint 2 woorden...en welk woord neem je ?
't verkeerde...![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Prettyboy nogwattes?
Elephant? Of bedoel je die reclame niet?quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 20:21 schreef brother52 het volgende:
Elephant? Of bedoel je die reclame niet?
Ergens wel eens volgens mij.quote:Op maandag 12 september 2005 20:27 schreef Treinhomo het volgende:
Jullie hebben nog nooit gehoord van Pretty boy Floyd ?![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 20:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan is 't meer 'Verraad je plaatje'...![]()
leuke variantquote:Op maandag 12 september 2005 20:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan is 't meer 'Verraad je plaatje'...![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 20:27 schreef Treinhomo het volgende:
Jullie hebben nog nooit gehoord van Pretty boy Floyd ?![]()
VJP voor Klokkenluiders is dan een mooie TT.quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 20:39 schreef mr_anonimous het volgende:
VJP voor Klokkenluiders is dan een mooie TT.
Nee, hier zijn ze te zien als Mannetje en Mannetje een fotostrip waarin ze zelf de hoofdrol spelen.quote:Op maandag 12 september 2005 20:53 schreef Treinhomo het volgende:
's die linkse Horace Cohen ?
Peter de Wit is goed. Hanco Kolk heet die met bril.quote:Op maandag 12 september 2005 20:54 schreef dolle_hond het volgende:
peter de wit is van sigmund
Ja en ja. Heeft ook een dierenachternaam.quote:Op maandag 12 september 2005 21:07 schreef Treinhomo het volgende:
Brits acteur ?
En speelde hij ook de hoofdrol in 'Day of the jackall' ?
Ja kut; en daar houdt 't voor mij dan weer op...quote:Op maandag 12 september 2005 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja en ja. Heeft ook een dierenachternaam.
Dat heb ik vrijwel altijd met acteurs. 'k kom niet verder dan 'Da's die kerel die in die-en-die film die-en-die speelde'...quote:Op maandag 12 september 2005 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
En net als ik denk dat TH een van mijn plaatjes gaat raden. Haperen zijn hersens weer eens.![]()
Wolf, fox of waterbuffalo?quote:Op maandag 12 september 2005 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en ja. Heeft ook een dierenachternaam.
quote:Op maandag 12 september 2005 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij heet Edward Fox. Tijd voor leuke vrouwtjes in weinig verhullende kleding!
Jij moest toch boekhouden?quote:
Kijk omhoog, Sammy...quote:Op maandag 12 september 2005 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Goed hoor. Wou er nog een mooiere posten maar dat heeft TH nu verpest.
Kijk zelf omhoog!quote:
en ik ben ook aan het meelurken... als gezegd..quote:
Geen Apollonia Kotero.quote:Op maandag 12 september 2005 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en ik ben ook aan het meelurken... als gezegd..
Is het Apollonia (van Apollonia Six)
Iets te weinig verhullend plaatje dus...quote:Op maandag 12 september 2005 21:43 schreef Treinhomo het volgende:
Vanity...staat er op 't plaatje.
Ik koop HP/De tijd om me op af te trekken...quote:Op maandag 12 september 2005 21:44 schreef tong80 het volgende:
Ik zie alle playboys foto's van Vanity langs komen.Ik kocht ze destijds voor de interviews.
Heb je ze nog Tong, schijnt er een hoop geld met te kunnen verdienen onder de Vantiyfans.quote:Op maandag 12 september 2005 21:44 schreef tong80 het volgende:
Ik zie alle playboys foto's van Vanity langs komen.Ik kocht ze destijds voor de interviews.
Ik om mijn reet mee af te vegen.quote:Op maandag 12 september 2005 21:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik koop HP/De tijd om me op af te trekken...
Heb ooit 15 jaargangen Playboy aan en vriend gegeven die er een mooie site van heeft gemaaktquote:Op maandag 12 september 2005 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb je ze nog Tong, schijnt er een hoop geld met te kunnen verdienen onder de Vantiyfans.
Lucht beide op...quote:Op maandag 12 september 2005 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik om mijn reet mee af te vegen.
Hep je even Tijd ?quote:Op maandag 12 september 2005 21:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik koop HP/De tijd om me op af te trekken...
Ah dat noem ik nou doneren aan het goede doel.quote:Op maandag 12 september 2005 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ooit 15 jaargangen Playboy aan en vriend gegeven die er een mooie site van heeft gemaakt
niets als je de voorzijde ook kent...quote:Op maandag 12 september 2005 21:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat is er mis met een mooie rug ?
Het gaat Peace om de knockers niet om het spel.quote:Op maandag 12 september 2005 21:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat is er mis met een mooie rug ?
Peace houdt dus ook al niet van voorspel...quote:Op maandag 12 september 2005 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Het gaat Peace om de knockers niet om het spel.
niet op fokquote:Op maandag 12 september 2005 21:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Peace houdt dus ook al niet van voorspel...
Ja, maar ik had de URL al gezien...quote:Op maandag 12 september 2005 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo wel?
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op maandag 12 september 2005 22:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja, maar ik had de URL al gezien...![]()
Nou; zó opgewonden ben ik nou ook weer niet...quote:Op maandag 12 september 2005 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Eigen schuld, dikke bult.
quote:Op maandag 12 september 2005 22:10 schreef BwennieBren het volgende:
Da's Mystique (Rebecca Romijn)
quote:Op maandag 12 september 2005 22:18 schreef Treinhomo het volgende:
US, jaren '50 ?
quote:Op maandag 12 september 2005 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben jij dat Wyccie?
Aung San Suu Kyi, uit Birma!quote:Op maandag 12 september 2005 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Of is dat die Aung Kyi uit Cambodia?
Erm...quote:Op maandag 12 september 2005 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Tokay het verhaaltje van gister nog gelezen?
quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Bett Midler?
Nog niet zo even zoeken dan copy en paste doen.quote:Op maandag 12 september 2005 22:30 schreef wyccie het volgende:
Mr_Ano, heb je de verhaaltjes in een Word-bestand staan?
quote:Op maandag 12 september 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Jeremy Sisto
quote:Op maandag 12 september 2005 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
Spinoza.
Een paar keer.quote:Op maandag 12 september 2005 22:39 schreef wyccie het volgende:
Heb jij vroeger zoveel duizendjes in je handen gehad?
Sorry.quote:
Nog onder de levenden ?quote:Op maandag 12 september 2005 22:44 schreef BwennieBren het volgende:
actrice US
Yes dear!quote:Op maandag 12 september 2005 22:45 schreef Tokay het volgende:
Faye Dunaway?
Yepquote:Op maandag 12 september 2005 22:49 schreef Treinhomo het volgende:
Franse regisseur ?
Oui.quote:
Niet Kerwin Duinmeijer. Dit jongetje kwam op nóg jongere leeftijd aan z'n einde...quote:Op maandag 12 september 2005 22:55 schreef wyccie het volgende:
Is dat Kerwin (die al een keer geweest is)?
Nope. Langer geleden. Niet in NL.quote:Op maandag 12 september 2005 22:58 schreef Tokay het volgende:
Seder Soares?
Wie bedoel je daarmee ?quote:Op maandag 12 september 2005 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat Aidspatientje dat tot knuffelhiv'er werd uitgeroepen?
Toevallig weer nét tijdens mijn plaatje, zeker ?quote:Op maandag 12 september 2005 22:59 schreef wyccie het volgende:
Op de vorige pagina stonden ACHT plaatjes...... nu mogen we wel een topic vol chatten toch?
Dat doe je maar op MSNquote:Op maandag 12 september 2005 22:59 schreef wyccie het volgende:
Op de vorige pagina stonden ACHT plaatjes...... nu mogen we wel een topic vol chatten toch?
Zuid-afrikaans ventje Nikosi heette die geloof ik.quote:
Die is 't niet.quote:Op maandag 12 september 2005 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Zuid-afrikaans ventje Nikosi heette die geloof ik.
Half puntje.quote:Op maandag 12 september 2005 23:02 schreef BwennieBren het volgende:
Dat dode jongetje waarvan Winnie Mandela ook verdachte was Stompie of zo...
Puntje Boursin voor m'vrouw...quote:Op maandag 12 september 2005 23:02 schreef Tokay het volgende:
Dat Zuidafrikaanse jongetje, Stompie Seipei?
'k wéét wel wat vrouwen lekker vinden...quote:Op maandag 12 september 2005 23:06 schreef Tokay het volgende:
Ik heb nèt nog twee doosjes Boursin gekocht.![]()
Jij bent hier ook voor de slowchat, heb je zelf gezegd!quote:Op maandag 12 september 2005 23:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Toevallig weer nét tijdens mijn plaatje, zeker ?![]()
Jawel, maar die enkele keer dát ik dan 's een plaatje post, wil ik ook mijn 15 minutes of fame hebben...quote:Op maandag 12 september 2005 23:09 schreef wyccie het volgende:
Jij bent hier ook voor de slowchat, heb je zelf gezegd!
Nike van Samothracequote:Op maandag 12 september 2005 23:08 schreef BwennieBren het volgende:
Nikè
quote:Op maandag 12 september 2005 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Trotski?
Da's correct.quote:Op maandag 12 september 2005 23:16 schreef Tokay het volgende:
Hij heeft een petri-schaaltje in zijn hand!![]()
Dat is zijn brilleglas hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 23:16 schreef Tokay het volgende:
Hij heeft een petri-schaaltje in zijn hand!![]()
Dan mag-ie z'n bril wel 's poetsen...quote:Op maandag 12 september 2005 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is zijn brilleglas hoor.
"In the future, everybody will be famous for 15 minutes"quote:Op maandag 12 september 2005 23:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jawel, maar die enkele keer dát ik dan 's een plaatje post, wil ik ook mijn 15 minutes of fame hebben...![]()
Jij krijgt een puntje met schimmelkaas...quote:Op maandag 12 september 2005 23:21 schreef BwennieBren het volgende:
Alexander Fleming
Dan heeft Andy RJPvD toch mooi niet voorzien...quote:Op maandag 12 september 2005 23:23 schreef wyccie het volgende:
"In the future, everybody will be famous for 15 minutes"
Andy Warhol
Waarom denk je dat ie hem in zijn hand heeft?quote:Op maandag 12 september 2005 23:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan mag-ie z'n bril wel 's poetsen...
Mmmmmmmmmmmquote:Op maandag 12 september 2005 23:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij krijgt een puntje met schimmelkaas...
Ik voorzie RJP elke dag van leuke dames, onraadbare b-acteurs en criminelen.quote:Op maandag 12 september 2005 23:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan heeft Andy RJPvD toch mooi niet voorzien...
Da's dan toch z'n reservebril, want hij heeft er al één op z'n neus...quote:Op maandag 12 september 2005 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom denk je dat ie hem in zijn hand heeft?
Dat is zijn voorzetbril. Om te kunnen lezen.quote:Op maandag 12 september 2005 23:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's dan toch z'n reservebril, want hij heeft er al één op z'n neus...
'k heb geen verstand van voetbal...quote:Op maandag 12 september 2005 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is zijn voorzetbril. Om te kunnen lezen.
yep!quote:Op maandag 12 september 2005 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Heather Graham?
Ben nog bezig met verzinnen over een half uurtje ben ik denk ik wel klaar.quote:Op maandag 12 september 2005 23:33 schreef wyccie het volgende:
Andy, wat wordt het onderwerp van het verhaaltje van vanavond?
Ja natuurlijkquote:Op maandag 12 september 2005 23:33 schreef Treinhomo het volgende:
Tamme knoei ?
Als je je eerdere verhaaltjes mailt, kan ik ze online knallen...quote:Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben nog bezig met verzinnen over een half uurtje ben ik denk ik wel klaar.
Een tamcoustische gitaar...quote:Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef wyccie het volgende:
Ja natuurlijkmaar wel met een gitaar dus.
Moest ik net ook doenquote:Op maandag 12 september 2005 23:34 schreef wyccie het volgende:
Ik moet mijn cookies wissen.....
Ik heb al de hele tijd, dat als ik de eerste post op een nieuwe pagina maak, ik die pagina pas kan zien als er iemand na mij gepost heeft...quote:Op maandag 12 september 2005 23:37 schreef BwennieBren het volgende:
Moest ik net ook doenalles werd zo laaaaaaangzaaaaaaaaaaaaaam....
Als je even wacht pletter ik die laatste ook erbij en heb je ze dus allemaal, tot nu toe dan.quote:Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je je eerdere verhaaltjes mailt, kan ik ze online knallen...
Oh dat ligt dus niet aan mij! Ik heb dus de hele tijd dat als iemand anders de eerste post maakt op de volgende pagina ik het pas kan zien als ik zelf iets post!quote:Op maandag 12 september 2005 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik heb al de hele tijd, dat als ik de eerste post op een nieuwe pagina maak, ik die pagina pas kan zien als er iemand na mij gepost heeft...
nog niet gehad, maar ben benieuwd....quote:Op maandag 12 september 2005 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik heb al de hele tijd, dat als ik de eerste post op een nieuwe pagina maak, ik die pagina pas kan zien als er iemand na mij gepost heeft...
ging allemaal sneller dan verwacht.quote:Vandaag gingen alle kinderen naar het stadhuis want rechercheur Peaceman kreeg een onderscheiding van burgermeester BwennieBren, vanwege zijn heldhaftige optreden bij de arrestatie van de gevreesde Scrutinizer. Rechercheur Peaceman’s collega, rechercheur DH was er ook. Juffrouw Diaan sprak Andy streng toe dat hij geen rotgeintjes uit moest halen vandaag. Andy beloofde het. De ceremonie begon wat rommelig omdat Tokay, Tokavia mee had genomen en die ontsnapte uit haar zak. Alle kinderen begonnen hem te zoeken en de chaos was compleet. Nadat Tokavia weer terecht was kon de ceremonie beginnen. Burgermeester BwennieBren hield een korte speech en gaf rechercheur Peaceman zijn onderscheiding. Rechercheur Peaceman hield kort dankwoordje. De burgermeester kwam op Wyccie af. En vroeg: Hoe is het met je pinguïns? Goed, u moet ze eens op komen zoeken. De burgermeester beloofde het. De kinderen en Juffrouw Diaan,maar kregen een rondleiding door het stadhuis. De twee rechercheurs liepen ook mee. Andy moest voor juffrouw Diaan lopen want ze vertrouwde hem voor geen meter. Tokay en Wyccie liepen hem te pesten. TH was ondertussen van de trapleuning aan het glijden. Andy zag het en wou dolgraag meedoen maar hij kon niet aan juffrouw Diaan ontsnappen. Juffrouw Diaan zag het op tijd en sleurde TH de trap op. Hij kreeg enorm op zijn kop van haar en zou die middag strafregels moeten schrijven. Andy, Tokay en Wyccie lachte TH uit. TH liep boos lang ze. Andy wist nu zeker dat hij maar niks zou flikken vandaag want hij haatte strafregels schrijven. Ze liepen verder door het stadhuis toen ze ineens een keihard klap hoorde en glasgerinkel. Iedereen rende naar de hal. Rechecheur DH was door een ruit gevallen toen hij van de trapleuning was gegleden. Ach ik wou ook een keertje glijden zei hij. Rechercheur Peaceman zei: Nu snap ik waarom ze je de dolle hond noemen.
'k heb al 'n paar keer ctrl-F5 gedaan, maar ook dat helpt niet.quote:Op maandag 12 september 2005 23:42 schreef BwennieBren het volgende:
nog niet gehad, maar ben benieuwd....
FOK gaat soms wel heel langzaam, nu cookes "opgegeten"en gaat alles wel beetje sneller maar niet optimaal
quote:Op maandag 12 september 2005 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ging allemaal sneller dan verwacht.
Dat deed ik dus inderdaad altijd van de roltrap op het CS in Den Bosch, toen ik daar nog werkte...quote:Op maandag 12 september 2005 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
(...) TH was ondertussen van de trapleuning aan het glijden. (...)
[..]
Vond het wel een leuk idee om jou burgermeester te maken.quote:
Moet ook wel met twee van die ettertjes als TH en Andy in je klas.quote:
Tja dat is waar.....quote:Op maandag 12 september 2005 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet ook wel met twee van die ettertjes als TH en Andy in je klas.![]()
[..]
Hoe oud was je toen?quote:Op maandag 12 september 2005 23:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat deed ik dus inderdaad altijd van de roltrap op het CS in Den Bosch, toen ik daar nog werkte...
En zo ben ik dus ook een keer gruwelijk op m'n smoel gegaan...Nét op 't moment dat er 'n aantrekkelijke vrouwelijke collega met de naburige roltrap omhoog kwam...
Moeten in de loop der tijd nog wel mensen bij komen maar weet nog niet wie.quote:Op maandag 12 september 2005 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leuk! Je verhaaltjes doen me denken aan de Bende van Vijf
![]()
Tussen de 27 en de 31.quote:Op maandag 12 september 2005 23:54 schreef wyccie het volgende:
Hoe oud was je toen?
Weet jij mijn plaatje niet Diaan? Hij is toch niet zo onbekend hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 23:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
er staat nog een plaatje open van Wyccie..
Oh ja iedereen spulletjes, dus Tokay's tv en Desperate Housewives video's, Tong's voetbalvideo's , Juffrouw DIaan's Disneycollectie en TH's gitaarherrie zijn allemaal weer teruggebracht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:00 schreef Tokay het volgende:
Andy, ik heb het vorige verhaaltje ook gelezen, en deze dus ook.
Lieve verhaaltjes.![]()
Ik heb wel een ondeugende cavia, hè?![]()
En mogen mijn spullen weer uit mijn matras? Dat slaapt niet zo fijn, ik heb pijn in mijn rugquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ja iedereen spulletjes, dus Tokay's tv en Desperate Housewives video's, Tong's voetbalvideo's , Juffrouw DIaan's Disneycollectie en TH's gitaarherrie zijn allemaal weer teruggebracht.
Nope. 'k heb daar wel veel foto's gemaakt, maar niet van mezelf...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:01 schreef wyccie het volgende:
Heb je daar ook foto's van? Jij op de roltrapleuning bedoel ik.![]()
Hij komt me wel bekend voor, maar weet het zo 1,2,3 niet. Ben erg versuft door al die cijfertjes. Ik denk trouwen aan John Mayer oid.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet jij mijn plaatje niet Diaan? Hij is toch niet zo onbekend hoor.
Er is wel een bewakingsvideofilmpje in omloop op Limewire getiteld Traingay falls on face from escalator.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je daar ook foto's van? Jij op de roltrapleuning bedoel ik.![]()
Dat maakt het ook zo persoonlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh ja iedereen spulletjes, dus Tokay's tv en Desperate Housewives video's, Tong's voetbalvideo's , Juffrouw DIaan's Disneycollectie en TH's gitaarherrie zijn allemaal weer teruggebracht.
Die is gister al geweest, toen had TH hem geradenquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij komt me wel bekend voor, maar weet het zo 1,2,3 niet. Ben erg versuft door al die cijfertjes. Ik denk trouwen aan John Mayer oid.
Die ziet er volgens mij zo uit:quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij komt me wel bekend voor, maar weet het zo 1,2,3 niet. Ben erg versuft door al die cijfertjes. Ik denk trouwen aan John Major oid.
Zeker van vrouwen in korte rokjes!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope. 'k heb daar wel veel foto's gemaakt, maar niet van mezelf...
Hmm, doet me denken aan dat vreselijke fragment 'girl hit by train'.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Er is wel een bewakingsvideofilmpje in omloop op Limewire getiteld Traingay falls on face from escalator.
Ow hahahaha vergeten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die is gister al geweest, toen had TH hem geraden![]()
Deze meneer komt uit Hawaii.
Dat zal je altijd zien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Er is wel een bewakingsvideofilmpje in omloop op Limewire getiteld Traingay falls on face from escalator.
Okay zal proberen nog leukere streken van Tokavia te bedenken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat maakt het ook zo persoonlijk.
En als jij het over de streken van mijn cavia hebt, moet ik altijd lachen (ik visualiseer altijd alles).
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die ziet er volgens mij zo uit:
[afbeelding]
Zjij komt van de Bermuda-eilanden dacht ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow hahahaha vergeten.
Hmmm ik weet wel dat Heather Nova uit Hawaii komt/woont
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:06 schreef wyccie het volgende:
Zeker van vrouwen in korte rokjes!
TH moest dat nou? Meisjes slaan mag niet hoor!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmm, doet me denken aan dat vreselijke fragment 'girl hit by traingay'.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat zal je altijd zien.
Van een vliegtuig wat 's werelds zwaarstbewaakte gebouw binnenvliegt is nauwelijks footage, en mijn single-most embarassing moment is haarfijn van het internet te plukken...
Oops!quote:Op maandag 12 september 2005 23:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
er staat nog een plaatje open van Wyccie..
ow werkelijk? hmmm toch eens opzoeken. Maar ondertussen weet ik nog steeds wie deze zanger is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zjij komt van de Bermuda-eilanden dacht ik.
Puntje voor je dochter!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oops!
met dank aan mijn dochter
Jack Johnson?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat vind jij leuk, hè ?
Mijn leed...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |