Ik welquote:Op maandag 12 september 2005 18:20 schreef wyccie het volgende:
Plaatjes van pyl:
Ik zie de plaatjes nietJullie wel?
'k doe 't wel via MSN, om het spel voor de rest niet te bederven...quote:Op maandag 12 september 2005 18:29 schreef tong80 het volgende:
Ja graag
Als je het spel niet voor de rest wil bederven, waarom zoek je het op en wil je het zo graag zeggen?quote:Op maandag 12 september 2005 18:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k doe 't wel via MSN, om het spel voor de rest niet te bederven...
Doe maar een tussenplaat, dan...quote:Op maandag 12 september 2005 18:38 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is pyl er ook niet meer.
Je kunt ook in een spoiler posten.. ben ook wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 12 september 2005 18:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k doe 't wel via MSN, om het spel voor de rest niet te bederven...
Da's een goeie:quote:Op maandag 12 september 2005 18:45 schreef Diaan73 het volgende:
Je kunt ook in een spoiler posten.. ben ook wel nieuwsgierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 september 2005 18:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's een goeie:Soms heb ik een heldere ingeving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm heb ik ook nog nooit van gehoord.Make love, not war ☮
Meneer is slechts 30 jaar oud geworden. Er bestaan dus eigenlijk alleen maar jeugdfoto's van 'm.quote:Op maandag 12 september 2005 19:08 schreef Berkery het volgende:
Jeugdfoto van een politicus?
Yank.quote:Op maandag 12 september 2005 19:23 schreef wyccie het volgende:
Amerikaan of Europeaan?
Hij past in 't thema.quote:Jij post een zwart wit foto![]()
Voor die tijd, een aanzienlijk aantal.quote:Op maandag 12 september 2005 19:26 schreef Berkery het volgende:
Had hij een beroemd slachtoffer of een aanzienlijk aantal?
Ietsje minder ruim denken...quote:Op maandag 12 september 2005 19:26 schreef wyccie het volgende:
Hij is dus een John Boy of een Walton?
Welke malloot heeft dat ooit bedacht?quote:
Raad de quote?quote:Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke malloot heeft dat ooit bedacht?
Andrea del Sarto.quote:Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef peaceman het volgende:
Welke malloot heeft dat ooit bedacht?
Midwest.quote:Op maandag 12 september 2005 19:36 schreef wyccie het volgende:
TH, waar in Amerika was meneer de loner actief?
Wat had die geslikt toen ie deze 'wijsheid' opschreef?quote:
't was een schilder. Zal dus wel iets teveel aan z'n eigen tubes gesnoven hebben...quote:Op maandag 12 september 2005 19:38 schreef peaceman het volgende:
Wat had die geslikt toen ie deze 'wijsheid' opschreef?
quote:Op maandag 12 september 2005 19:43 schreef pyl het volgende:
Is meneer zo jong gestorven omdat hij gevonnist en geëxecuteerd werd?
quote:Of kwam hij anderszins met geweld om het leven?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |