is da echtquote:Op maandag 12 september 2005 17:55 schreef boyv het volgende:
Je loopt de dag erna mank.
als ze nog kan lopen wel.quote:
ze kan toch niet meer lopen. Da maakt dus nie uit!quote:Op maandag 12 september 2005 18:04 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
kan ook dat ze zo boos is dat ze in een ruk het hele bed uitelkaar trekt en daarna jouw hoofd gaat bewerken met die bedspijlen.
Daarom doen de kenners ook chloroform op de duktape.quote:Op maandag 12 september 2005 18:04 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
kan ook dat ze zo boos is dat ze in een ruk het hele bed uitelkaar trekt en daarna jouw hoofd gaat bewerken met die bedspijlen.
waarom maak je je daar druk om?, jij wordt toch niet in je hol geneukt?quote:
maar dan probeert ze zich niet los te rukken en kronkelt ze dus niet heftig.quote:Op maandag 12 september 2005 18:07 schreef boyv het volgende:
[..]
Daarom doen de kenners ook chloroform op de duktape.
quote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef pberends het volgende:
Zou het een pain in the ass zijn om het haar te vragen?
Overtuig haar door zelf een dildo in je reet te stoppen.quote:Op maandag 12 september 2005 17:53 schreef paterpost het volgende:
hey, ik heb eens een vraagje
ik zou graag mijn vriendin in de kont neuken maar ze geeft er schrik voor![]()
doet het pijn tijdens de sex en vooral de dag er na?
kan er iemand mij tips geven en vinden de vrouwen dit wel lekker?
hoe pak ik dit het beste aan?
groetjes
Met jou subtiele manier van aanpak zul je wel veel succes hebben...quote:Op maandag 12 september 2005 17:53 schreef paterpost het volgende:
hey, ik heb eens een vraagje
ik zou graag mijn vriendin in de kont neuken maar ze geeft er schrik voor![]()
doet het pijn tijdens de sex en vooral de dag er na?
kan er iemand mij tips geven en vinden de vrouwen dit wel lekker?
hoe pak ik dit het beste aan?
groetjes
die kaars heeft ie dan toch ook al, even een lontje erin steken en klaar is keesquote:Op maandag 12 september 2005 18:28 schreef pberends het volgende:
Het is altijd heerlijk om restjes kontkorstjes af te sabbelen van die mooie bruine ster. Kaars erbij, en je hebt een romantisch avondje.
Je moet het kaarsvet in der aars laten druppelen en daarna laten stollen. Dan heb je de ideale aarsdildo.quote:
zo van:quote:maar ze geeft er schrik voor
ik kan me een waargebeurd verhaal herinneren wat ooit inde panorama stond. 2 homo's hadden het idee gekregen om sneldrogend beton in hun liefdesspel te betrekkenquote:Op maandag 12 september 2005 18:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Je moet het kaarsvet in der aars laten druppelen en daarna laten stollen. Dan heb je de ideale aarsdildo.
quote:De aarsmaden leggen hun eitjes ter hoogte van de anus, waar ze hopen hun weg te vinden naar de mond.
Jouw ex-vrouw lijkt me er wel een tiepje naar eigenlijkquote:Op maandag 12 september 2005 18:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Als je een kromme lul hebt, is anale sex een hemel.
er is niet eens poep in getekendquote:Op maandag 12 september 2005 18:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
dat wordt een banquote:Op maandag 12 september 2005 18:51 schreef Koenz0r het volgende:
]afbeelding
Wat zullen we nou krijgen? Kun je in je poepgat een penis stoppen? Als ik daar voel met mijn ringvinger, is het helemaal afgesloten enzo...!quote:Op maandag 12 september 2005 18:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
ja de eerste keer moet je zeg maar een soort vlies wat je anus afsluit in 1 keer doorprikken met de penis.quote:Op maandag 12 september 2005 18:53 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wat zullen we nou krijgen? Kun je in je poepgat een penis stoppen? Als ik daar voel met mijn ringvinger, is het helemaal afgesloten enzo...!
quote:Op maandag 12 september 2005 18:51 schreef P8 het volgende:
[..]
er is niet eens poep in getekend![]()
wie heeft er nou geen poep in zijn/haar anus dan
quote:Op maandag 12 september 2005 18:51 schreef Koenz0r het volgende:
afbeelding
reserve qoutequote:Op maandag 12 september 2005 18:51 schreef Koenz0r het volgende:
afbeelding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |