Ze heeft zwarte kleding, met een zwarte kop (zonder witte make-up)quote:Op maandag 12 september 2005 16:15 schreef Ravage het volgende:
Heeft ze nou wel of niet witte make-up? Op zich is helemaal witte kleding+ make up ook cool, dan heb je een soort inverse-gothic.
Alsof je naar het negatief van een foto van een gothic kijktquote:Op maandag 12 september 2005 16:15 schreef Ravage het volgende:
Heeft ze nou wel of niet witte make-up? Op zich is helemaal witte kleding+ make up ook cool, dan heb je een soort inverse-gothic.
*zucht* skinheads zijn niet per definitie racistisch, in Amerika zijn bv een blanke en neger skinhead vermoord door racistische skinheads.quote:Op maandag 12 september 2005 16:35 schreef ChrisJX het volgende:
Het wordt pas eng als je een neger skinhead tegenkomt
Zeik niet.quote:Op maandag 12 september 2005 16:49 schreef OFfSprngr het volgende:
*zucht* skinheads zijn niet per definitie racistisch, in Amerika zijn bv een blanke en neger skinhead vermoord door racistische skinheads.
Je hebt normale, punk, red, racistisch en neo-nazi skins.
Zal wel ten goede komen van je 'subjectieve' berichtgeving dat je gelijk een hele groep veroordeeld zonder dat je er iets van weet, jeez.quote:
Heb jij nog nooit een donkere jongen gezien?quote:Op maandag 12 september 2005 16:27 schreef Komakie het volgende:
ik stond laatst bij een punkconcert met een donkere jongen naast me. had ik ook nog nooit eerder gezien maar ik kon er wel om lachen
Ga toch een eind fietsen, op de maan ofzo. Geef mij maar eens een bericht waarin ik subjectief nieuws weergeefquote:Op maandag 12 september 2005 17:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Zal wel ten goede komen van je 'subjectieve' berichtgeving dat je gelijk een hele groep veroordeeld zonder dat je er iets van weet, jeez.
ach man, ga een lang eind wandelen op een korte duikplankquote:Op maandag 12 september 2005 17:22 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zal wel ten goede komen van je 'subjectieve' berichtgeving dat je gelijk een hele groep veroordeeld zonder dat je er iets van weet, jeez.
Hahahahaha...ik lag werkelijk dubbel hier! Chapeau voor je humor!quote:
verkapt "pats-hier-dat-je-wel-op-een-school-in-een-achterstandswijk-zit"quote:Op maandag 12 september 2005 16:13 schreef wobbel het volgende:
verkapt "pats-hier-dat-je-wel-op-school-zit-met-negerinnen"
Pipo the Criminal (ditmaal niet in gezelschap van Big Mamma Lou)quote:
Uiteraard niet. Moslima's met burka's zijn 'vrouwen van Noord-Afrikaanse afkomst-gothics'. Uiteraard alleen in het geval van een middeleeuws aandoende, zwarte burka. Vrouwen met bloemetjesburka's zijn Flodders, dat moge duidelijk zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 20:59 schreef Dirktator het volgende:
Zijn moslima's met burka's dan ook verkapte negerinnengothics?
Die zag ik van de week bij "Fresh Prince of Bel Air" ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |