Hehe, ruim "nu" ook mn kamer op, teveel koffiekoppen met beharing hier op dit momentquote:Op maandag 12 september 2005 14:20 schreef melismay het volgende:
Ik ga mijn kamer opruimen, tot later schatjes!
Laat het de koffiehaters hier maar niet zienquote:Op maandag 12 september 2005 14:23 schreef Millitia het volgende:
Hehe, ruim "nu" ook mn kamer op, teveel koffiekoppen met beharing hier op dit moment
ik heb een mooie foto?quote:Op maandag 12 september 2005 14:29 schreef nixxx het volgende:
Hey ynsk... jij had een mooie foto had ik begrepen
geef jij altijd reacties in R&P als de opmerking in Singles gemaakt wordtquote:
Nee, hij vroeg in het vorige R&P SC watquote:Op maandag 12 september 2005 14:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
geef jij altijd reacties in R&P als de opmerking in Singles gemaakt wordt
aah ok, maare quote t dan de volgende keer ffquote:Op maandag 12 september 2005 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij vroeg in het vorige R&P SC wat
Eentje van je verjaardag blijkbaar, maar mel wil hem niet showenquote:Op maandag 12 september 2005 14:31 schreef Ynske het volgende:
ik heb een mooie foto?
euhm welke van de 1000 van de afgelopen 2 weken?
dat zijn er een heleboel...quote:Op maandag 12 september 2005 14:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Eentje van je verjaardag blijkbaar, maar mel wil hem niet showen
Dat kan ook, maar niet boeiendquote:Op maandag 12 september 2005 14:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
aah ok, maare quote t dan de volgende keer ff
Ben anders een enorme koffieliefhebber, maar als je heel veel koppen hebt wordt je nogal luiquote:Op maandag 12 september 2005 14:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Laat het de koffiehaters hier maar niet zien
probleem: dat wil ze niet zeggen, want ze vind dat ze er stom opstaat.... vrouwen...quote:Op maandag 12 september 2005 14:37 schreef Ynske het volgende:
dat zijn er een heleboel...
waarvan er een paar online staan
Melis weet wel waar die te vinden zijn
IK ben het met je eens, maar sommige mensen hebben iets tegen koffie hierquote:Op maandag 12 september 2005 14:39 schreef Millitia het volgende:
Ben anders een enorme koffieliefhebber, maar als je heel veel koppen hebt wordt je nogal lui
koffiequote:Op maandag 12 september 2005 14:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
IK ben het met je eens, maar sommige mensen hebben iets tegen koffie hier
aaaahquote:Op maandag 12 september 2005 14:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
probleem: dat wil ze niet zeggen, want ze vind dat ze er stom opstaat.... vrouwen...
misschien....quote:
aaah dan weet ik al over welke foto dit gaanquote:Op maandag 12 september 2005 14:53 schreef nixxx het volgende:
in dr fotoboek staan ook fotos van dr..maar ze had het over die specifieke foto en nu wil ze hem niet laten zien wheeeeeee
kijk... nou word ik nog nieuwsgieriger hequote:Op maandag 12 september 2005 14:54 schreef Ynske het volgende:
aaah dan weet ik al over welke foto dit gaan
ow sorryquote:Op maandag 12 september 2005 14:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
kijk... nou word ik nog nieuwsgieriger he
je weet de weg naar de brievenbus?quote:Op maandag 12 september 2005 15:02 schreef nixxx het volgende:
even brief posten...
Gelukt jaquote:
quote:Op maandag 12 september 2005 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
Zo...dat was het voor vandaag.Ik heb geprobeerd om toch nog wat nuttigs te doen ondanks mn slechte concentratievermogen vandaag...ik hoop dat iedereen zijn best heeft gedaan vandaag!?!
Ik ga nu naar huis, en dadelijk naar mn autootje kijken...ben zo benieuwd..
IK heb heel goed gefokt jaquote:Op maandag 12 september 2005 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
Zo...dat was het voor vandaag.Ik heb geprobeerd om toch nog wat nuttigs te doen ondanks mn slechte concentratievermogen vandaag...ik hoop dat iedereen zijn best heeft gedaan vandaag!?!
Ik ga nu naar huis, en dadelijk naar mn autootje kijken...ben zo benieuwd..
De dag is pas half voorbij man!quote:Op maandag 12 september 2005 15:38 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat naar huis na een dagje rustig fokken ipv 2 dagen achter elkaar 500+ postings
het spannendste is bijna dat jij af en toe binnen komt waaienquote:Op maandag 12 september 2005 16:44 schreef melismay het volgende:
Hier gebeurd verder ook weinig spannends he?!
mel wil ze niet laten zienquote:
quote:
Mits erg gay...quote:Op maandag 12 september 2005 17:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Kunnen mannen ook trutten zijn dan?
Van jou wel, maar ik durf het nog steeds niet...Als het goed is dan kom ik de komende maanden nog 2 keer in arnhem en dan wil ik niet constant achterom kijkenquote:Melis kan dat wel hebben van mij.
Kan ik me voorstellen hoor, voor je het weet heb je een honkbalknuppel in je hoofd zitten.quote:Op maandag 12 september 2005 17:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mits erg gay...
[..]
Van jou wel, maar ik durf het nog steeds niet...Als het goed is dan kom ik de komende maanden nog 2 keer in arnhem en dan wil ik niet constant achterom kijken
Even om het duidelijk te maken: melismay is volgens mij een lief persoon, en haar vriendin ookquote:Op maandag 12 september 2005 17:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Kan ik me voorstellen hoor, voor je het weet heb je een honkbalknuppel in je hoofd zitten.![]()
Jaaa, dat zeg je nou wel.quote:Op maandag 12 september 2005 17:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Even om het duidelijk te maken: melismay is volgens mij een lief persoon, en haar vriendin ook
quote:
Missed me too?quote:Op maandag 12 september 2005 17:32 schreef QyRoZ het volgende:
Missed me?
ja, jou ook welquote:
quote:
Nee dank je, ik heb net gegeten en ga me over tien minuten op m'n studieboeken werpen.quote:
Millimeteren, dan zie je het niet zo goed, en staat het nog wel aardig ookquote:Op maandag 12 september 2005 18:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Vraagje. Wat zouden jullie doen als je op je 30ste helemaal grijs bent? Op dit moment begin ik dus echt grijs te worden. Volgens mij ben ik rond mijn 35ste 90 procent grijs. Misschien al op mijn 30ste. Je ziet het dus goed omdat ik donker haar heb. Verven, dan ga je iets verbergen en dat zie je als je het haar verft als man zijnde. Grijs, je wordt als oude bok aangezien.
Zouden jullie het haar verven of schijt eraan hebben? Ik zou me eerder bezeken voelen als ik mijn haar verf.
Heb me een wijntje gepakt
Voel me goed en lekker en actief en zinvol. Ik maak mijn eigen bestaan zinvol. Gewoon zin maken dus
Ik zou het verven indien ik voor mijn +- 45e grijs zou worden.quote:Op maandag 12 september 2005 18:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Vraagje. Wat zouden jullie doen als je op je 30ste helemaal grijs bent? Op dit moment begin ik dus echt grijs te worden. Volgens mij ben ik rond mijn 35ste 90 procent grijs. Misschien al op mijn 30ste. Je ziet het dus goed omdat ik donker haar heb. Verven, dan ga je iets verbergen en dat zie je als je het haar verft als man zijnde. Grijs, je wordt als oude bok aangezien.
Zouden jullie het haar verven of schijt eraan hebben? Ik zou me eerder bezeken voelen als ik mijn haar verf.
Heet dat niet "the kissing disease"?quote:
De kapper zegt altijd van, het hoeft nog niet het hoeft nog niet. Maar ik zie verdomme bij de kapper overal grijze haren liggen tussen al die plukken.quote:Op maandag 12 september 2005 19:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het verven indien ik voor mijn +- 45e grijs zou worden.![]()
Of wat te denken van een leuke coupe soleil?quote:Op maandag 12 september 2005 19:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De kapper zegt altijd van, het hoeft nog niet het hoeft nog niet. Maar ik zie verdomme bij de kapper overal grijze haren liggen tussen al die plukken.
Denk toch maar een spoeling erdoorheen. Pikzwart![]()
Nee dank je vriendelijkquote:Op maandag 12 september 2005 19:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of wat te denken van een leuke coupe soleil?![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 19:18 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond...Ben er weer..(eventjes dan..moet nog wat nalezen)
Ben naar mn autootje wezen kijken...enneh..... het komt vast allemaal goed.
Aan de buitenkant nix te zien..geen krasje of deukje.. Benzinetank idd helemaal leeg, en sloten geforceerd! dat wel..
De binnenkant ziet er rommelig uit. maar nix kapot.
Alles zat er nog in behalve mijn spijkerjas en foon.![]()
Ja, ik ben echt blij, dat ik mn eigen karretje straks weer terugkrijg. Tenminste als de boel motorisch ook in orde is....quote:
Ik ga er idd van uit dat de garage weet wat ze doet..quote:Op maandag 12 september 2005 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
Dat kan niet hoor nog meer ticcen, das was een vorige topic he
Je moet je auto gewoon goed schoonmaken en de garage zal je echt niet weg laten gaan als ie motorisch niet helemaal goed isDus gaat echt helemaal goed komen
Euhm... nee joh, ik ga lekker toeren met een muziekje aan (lekker rockmuziek).quote:Op maandag 12 september 2005 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik hoor het al hoor, groot feest dit weekend![]()
Wanneer mag je je auto ophalen?quote:Op maandag 12 september 2005 19:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm... nee joh, ik ga lekker toeren met een muziekje aan (lekker rockmuziek).all by myself
![]()
Ik denk donderdag...quote:Op maandag 12 september 2005 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer mag je je auto ophalen?
En toeren kan heel lekker zijn, moet je het alleen niet hier in de buurt zijn, dan sta je alleen maar stil.
Zo mag ik het horen!quote:Op maandag 12 september 2005 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Das nog redelijk snel dan, hebben ze iig de tijd gehad om hem goed na te kijken.
Ik doe het zelden toeren, denk niet dat ik meer dan 100km rij per maand.
Euhm....in de auto, op de fiets..of op de motor?quote:Op maandag 12 september 2005 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Das nog redelijk snel dan, hebben ze iig de tijd gehad om hem goed na te kijken.
Ik doe het zelden toeren, denk niet dat ik meer dan 100km rij per maand.
In de auto, op mijn fiets ga ik met gemak over de 100 per weekquote:Op maandag 12 september 2005 20:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm....in de auto, op de fiets..of op de motor?![]()
En ik vind autorijden nou net zo fijn.. heerlijk ontspannend gevoel voor mij...quote:Op maandag 12 september 2005 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
Yep, en vind het lekkerder dan autorijden, dus geen problemen mee hoor
quote:Op maandag 12 september 2005 20:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En ik vind autorijden nou net zo fijn.. heerlijk ontspannend gevoel voor mij...![]()
Ieder zijn hobby's hequote:Op maandag 12 september 2005 20:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En ik vind autorijden nou net zo fijn.. heerlijk ontspannend gevoel voor mij...![]()
Laat het je smaken!!quote:Op maandag 12 september 2005 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ieder zijn hobby's he![]()
Ik ga eten maken, tot laters allemaal
ja, hoezo?quote:Op maandag 12 september 2005 19:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heet dat niet "the kissing disease"?![]()
Wat ga je in Arnhem doen Nixxx?quote:Op maandag 12 september 2005 17:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mits erg gay...
[..]
Van jou wel, maar ik durf het nog steeds niet...Als het goed is dan kom ik de komende maanden nog 2 keer in arnhem en dan wil ik niet constant achterom kijken
Ikke uitslapen, in mijn dromen nog niet eens helaas. Moest om kwart voor 9 bij de tandarts zijn en me daarna doorhaasten naar mijn werk. Was weer heel fijn hoorquote:Op maandag 12 september 2005 21:17 schreef melismay het volgende:
Ow dat viel wat tegen, maar ik begin wakker te worden... Jij?
Kijk ze, en ik hoef je dus niet meer wakker te maken ervoorquote:Op maandag 12 september 2005 21:25 schreef _Cara_ het volgende:
Iedereen uitgeslapen en uitgegeten?
Dan ga ik nu CSI kijken....een van de weinige dingen waar je me voor wakker kunt maken
Nou.. bij arnhem in de buurt eigenlijkquote:
Daar kom ik nooit!quote:Op maandag 12 september 2005 21:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nou.. bij arnhem in de buurt eigenlijkSchaarsbergen en Harskamp ... leuke dingen doen
Lekker lasagna gegeten net bij platypus en beetje zitten kletsen
ja maar.. als ik met de trein ga dan kom ik wel over station he... daar is het wel gevaarlijk toch?quote:Op maandag 12 september 2005 21:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit!Wat doe je dan bang!
ik geloof je wel hoorquote:Op maandag 12 september 2005 21:55 schreef melismay het volgende:
Ik ben helemaal niet eng!!!! Echt niet!
hoe lang duurt datquote:Op maandag 12 september 2005 21:25 schreef _Cara_ het volgende:
Iedereen uitgeslapen en uitgegeten?
Dan ga ik nu CSI kijken....een van de weinige dingen waar je me voor wakker kunt maken
T is nog volop bezig hoor, ik zit nu ook te kijken.quote:
hmm het is een Stout, een soort guinness... moet nog even over de naam denkenquote:
ik vond em wel grappigquote:Op maandag 12 september 2005 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Dat had een heel leuk film kunnen zijn , alleen die whoopieverziekt het geheel gewoon
juist bier smaakt niet naar rosequote:Op maandag 12 september 2005 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag hoor, smaken verschillen enzo![]()
Zeer goede redenatiequote:Op maandag 12 september 2005 22:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
juist bier smaakt niet naar rose
daarom drink ik ook bier en laat ik de rose voor iemand anders
Van cara en daar is ze heel blij mee,quote:Op maandag 12 september 2005 22:23 schreef ThunderChild het volgende:
N'avond mensen
Heb iets opgevangen van een auto die terug gevonden is . . .
Jááááá....quote:Op maandag 12 september 2005 22:23 schreef ThunderChild het volgende:
N'avond mensen
Heb iets opgevangen van een auto die terug gevonden is . . .
quote:Op maandag 12 september 2005 22:31 schreef _Cara_ het volgende:
Ja een uurtje..is ze weer....
M aar ze moet nog het een en ander nakijken.. te weinig gedaan vandaag...![]()
ok.. ik vind em nog steeds leukquote:
I knowquote:
Beelden van die brand in het noorden waarbij iemand is neer geschoten. Je ziet beelden van de brand. hoort een aantal schoten en direct daarna gegil en gehuil van kinderen.quote:Op maandag 12 september 2005 22:38 schreef _Cara_ het volgende:
Nee. wrom?
Hoor iets over "Unleashed" . . .quote:Op maandag 12 september 2005 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand RTL 4 aan het kijken nu?
Net op SBS gezien, tja wat moet je ervan denken . . .quote:Op maandag 12 september 2005 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
Beelden van die brand in het noorden waarbij iemand is neer geschoten. Je ziet beelden van de brand. hoort een aantal schoten en direct daarna gegil en gehuil van kinderen.
gister al gezien... tsja maar even het onderzoek van de rijksrecherche afwachten... maar ik vind wel dat je geen agenten aan moet vallen.. dan kan je zoiets verwachten, maar wat de precieze omstandigheden hier waren weet ik niet natuurlijkquote:Op maandag 12 september 2005 22:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Net op SBS gezien, tja wat moet je ervan denken . . .![]()
![]()
Ik heb er ook wel meer van gelezen. Alleen had de beelden nog niet gezien.quote:Op maandag 12 september 2005 22:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
gister al gezien... tsja maar even het onderzoek van de rijksrecherche afwachten... maar ik vind wel dat je geen agenten aan moet vallen.. dan kan je zoiets verwachten, maar wat de precieze omstandigheden hier waren weet ik niet natuurlijk
Ook agenten voelen zich weleens in het nauw gedreven....Niet dat ik de boel wil goedpraten...quote:Op maandag 12 september 2005 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
Dat je geen agenten moet aanvallen ben ik het mee eens. Je hebt je maar te gedragen. Alleen om nou te gaan schieten op iemand terwijl er ook kinderen etc rondlopen lijkt me niet echt de bedoeling.
Welterusten Caraquote:Op maandag 12 september 2005 22:46 schreef _Cara_ het volgende:
En nu ga ik nog ff wat papieren nakijken...
Welterusten voor iedereen.
![]()
jij nog wakker johquote:Op maandag 12 september 2005 22:58 schreef melismay het volgende:
Truste!
ja leer koffie drinkenquote:Op maandag 12 september 2005 23:08 schreef melismay het volgende:
Ik blijf ook nog wel even wakker, ik moet leren van die redbull af te blijven
Niet naar je lichaam luisteren, wie is er nou de baas in huis? de baas of het huis? vaag hequote:Op maandag 12 september 2005 23:13 schreef melismay het volgende:
Nou ik denk dat mijn lichaam juist protesteerd tegen het vele koffiedrinken dat ik heb gedaan tijdens mijn afstuderen
ik weet hetquote:Op maandag 12 september 2005 23:20 schreef melismay het volgende:
Ja, je bent niet helemaal helder meer hoor nixxx
Welkom welkom!quote:Op maandag 12 september 2005 23:22 schreef rustig het volgende:
goedenavond allen...
*eerste keer r&p slowchatten is* yaahoooo
Arie en Sylvesterquote:Op maandag 12 september 2005 23:17 schreef melismay het volgende:
Komt er weer cabaret op?Wie komt er?
whehehe Great minds think unalike?quote:Op maandag 12 september 2005 23:24 schreef melismay het volgende:
Het wordt hier wel steeds minder rustig, dus een rustig kan er wel bij
ahja, verbaal tafeltennis aldus tvgids.nlquote:
nooit gezienquote:
ik ga zo maffenquote:
Leuk!quote:Op maandag 12 september 2005 23:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Was een oud-klasgenoot bij me op bezoek. Was erg gezellig.
T is er toch al weer 1 meer dan afgelopen week want toen kon je helemaal niemandquote:Op maandag 12 september 2005 23:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ook de enige persoon in de hele stad die ik ken.
Hem kende ik al, heeft in Enschede dezelfde opleiding gedaan als ikquote:Op maandag 12 september 2005 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is er toch al weer 1 meer dan afgelopen week want toen kon je helemaal niemand
heb jij nu soms internet op je werkplek?quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:11 schreef QyRoZ het volgende:
Gezond.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:40 schreef nixxx het volgende:
Als jullie me missen () ik ben er de hele dag niet dus wen maar vast
Wat lief.. ik ga gemist wordenquote:
wat ga je doen vandaag?quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat lief.. ik ga gemist worden
*stil
*mooi
Oeh, het gaat nu echt beginnen dan officieel?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef Pheno het volgende:
over een half uur naar huis en daarna in ondertrouw
Ik vind volgend jaar spannender eigenlijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:12 schreef _Cara_ het volgende:
Hallo...net uit vergadering...pffff nu ff pauze...
@Pheno...fijne dag...dit is dus het begin...![]()
Ja zal wel.. maar dit is toch het begin van iets moois... neem ik aan.. de rest volgt dan..quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind volgend jaar spannender eigenlijk
Dit is een oefening he weet je alvast hoe het er over een jaar aan toe gaat.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind volgend jaar spannender eigenlijk
Iets met een collega die ik leuk vind (ja, het kan dus wel) en die nu een nieuwe vriend heeft enzo.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:18 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
Alles goed? ik las iets over raar nieuws..
Pheno stapt hier vol vertrouwen in.. komt allemaal goed.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is een oefening he weet je alvast hoe het er over een jaar aan toe gaat.
Ah ja.. ik heb er iets over gelezen..Rot voor je....vooral als bij jou nog iets sluimerd..quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets met een collega die ik leuk vind (ja, het kan dus wel) en die nu een nieuwe vriend heeft enzo.
Vast wel, alleen komt dat pas vlak voordat je gaatquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:23 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat trouwen stelt geen **** voor, daar ben ik echt niet zenuwachtig voor.
Mooi...quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:23 schreef Pheno het volgende:
Werk ze, en tot latersquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mooi...![]()
Pauze is weer voorbij, moet nog ff hard aan de slag... tot straks..
![]()
Dat komt nog wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:23 schreef Pheno het volgende:
Wat weet jij wat ik niet weet?quote:
Ik denk dat ze het nog niet aankunnen dat je al gaat trouwenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:40 schreef Pheno het volgende:
Nogal, ze rouwen?
Maar ik blijf illegaal in singles posten hoor, so no worries there
Yeah laten we een girlsnight houden QyRoZ.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:42 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben best moe. Maar vanavond Gilmore Girls en Desperate Housewives
Van trouwen weet ik persoonlijk niks, maar het is wel typisch iets waar veel mensen stervensnerveus van worden.quote:
bevalt het daar, in de kast?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:42 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben best moe. Maar vanavond Gilmore Girls en Desperate Housewives
Het is gezellig met alle andere poten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
bevalt het daar, in de kast?
"It's fun to stay in the YMCA, jalalalalalah."quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is gezellig met alle andere poten.
Wacht even, ik zet even YMCA op.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:03 schreef nixxx het volgende:
Even vanaf de Alexanderkazerne de groetjes van mij
Gaat het een beetje?quote:
Dat had ik idd begrepen..quote:
Yep... helemaal uitgespeeldquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:10 schreef melismay het volgende:
CSI is ook inderdaad heel erg coolComputerspel wel eens gespeeld?
Neuh, was idd niet zo moeilijk, maar ik ben ook geen echte gamer hoor. behalve als het om need for speed gaat.. dan ben ik wel goed...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:13 schreef melismay het volgende:
Hahaha, ik ookWas dan ook wel niet zo heel erg moeilijk, maar ik bedoel maar
Mannen groot of klein .. allemaal (ok bijna allemaal) macho'squote:Op dinsdag 13 september 2005 21:18 schreef melismay het volgende:
Hahahaha ik ook, mijn broertje wordt altijd pissig als ik van hem win
Was idd een beetje wazig antwoord..(heb ik tegenwoordig wel eens last vanquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef melismay het volgende:
Hoe bedoel je? Met de muziek? Gewoon muziek of is dat nog ergens gerelateerd aan games?
Hahaha, hier ook hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Was idd een beetje wazig antwoord..(heb ik tegenwoordig wel eens last van) Ik bedoel gewone muziek..ik luister en download veel. Als ik thuisben dreunt er altijd muziek door de tent...vrij hard...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |