Hehe, ruim "nu" ook mn kamer op, teveel koffiekoppen met beharing hier op dit momentquote:Op maandag 12 september 2005 14:20 schreef melismay het volgende:
Ik ga mijn kamer opruimen, tot later schatjes!
Laat het de koffiehaters hier maar niet zienquote:Op maandag 12 september 2005 14:23 schreef Millitia het volgende:
Hehe, ruim "nu" ook mn kamer op, teveel koffiekoppen met beharing hier op dit moment
ik heb een mooie foto?quote:Op maandag 12 september 2005 14:29 schreef nixxx het volgende:
Hey ynsk... jij had een mooie foto had ik begrepen
geef jij altijd reacties in R&P als de opmerking in Singles gemaakt wordtquote:
Nee, hij vroeg in het vorige R&P SC watquote:Op maandag 12 september 2005 14:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
geef jij altijd reacties in R&P als de opmerking in Singles gemaakt wordt
aah ok, maare quote t dan de volgende keer ffquote:Op maandag 12 september 2005 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij vroeg in het vorige R&P SC wat
Eentje van je verjaardag blijkbaar, maar mel wil hem niet showenquote:Op maandag 12 september 2005 14:31 schreef Ynske het volgende:
ik heb een mooie foto?
euhm welke van de 1000 van de afgelopen 2 weken?
dat zijn er een heleboel...quote:Op maandag 12 september 2005 14:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Eentje van je verjaardag blijkbaar, maar mel wil hem niet showen
Dat kan ook, maar niet boeiendquote:Op maandag 12 september 2005 14:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
aah ok, maare quote t dan de volgende keer ff
Ben anders een enorme koffieliefhebber, maar als je heel veel koppen hebt wordt je nogal luiquote:Op maandag 12 september 2005 14:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Laat het de koffiehaters hier maar niet zien
probleem: dat wil ze niet zeggen, want ze vind dat ze er stom opstaat.... vrouwen...quote:Op maandag 12 september 2005 14:37 schreef Ynske het volgende:
dat zijn er een heleboel...
waarvan er een paar online staan
Melis weet wel waar die te vinden zijn
IK ben het met je eens, maar sommige mensen hebben iets tegen koffie hierquote:Op maandag 12 september 2005 14:39 schreef Millitia het volgende:
Ben anders een enorme koffieliefhebber, maar als je heel veel koppen hebt wordt je nogal lui
koffiequote:Op maandag 12 september 2005 14:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
IK ben het met je eens, maar sommige mensen hebben iets tegen koffie hier
aaaahquote:Op maandag 12 september 2005 14:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
probleem: dat wil ze niet zeggen, want ze vind dat ze er stom opstaat.... vrouwen...
misschien....quote:
aaah dan weet ik al over welke foto dit gaanquote:Op maandag 12 september 2005 14:53 schreef nixxx het volgende:
in dr fotoboek staan ook fotos van dr..maar ze had het over die specifieke foto en nu wil ze hem niet laten zien wheeeeeee
kijk... nou word ik nog nieuwsgieriger hequote:Op maandag 12 september 2005 14:54 schreef Ynske het volgende:
aaah dan weet ik al over welke foto dit gaan
ow sorryquote:Op maandag 12 september 2005 14:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
kijk... nou word ik nog nieuwsgieriger he
je weet de weg naar de brievenbus?quote:Op maandag 12 september 2005 15:02 schreef nixxx het volgende:
even brief posten...
Gelukt jaquote:
quote:Op maandag 12 september 2005 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
Zo...dat was het voor vandaag.Ik heb geprobeerd om toch nog wat nuttigs te doen ondanks mn slechte concentratievermogen vandaag...ik hoop dat iedereen zijn best heeft gedaan vandaag!?!
Ik ga nu naar huis, en dadelijk naar mn autootje kijken...ben zo benieuwd..
IK heb heel goed gefokt jaquote:Op maandag 12 september 2005 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
Zo...dat was het voor vandaag.Ik heb geprobeerd om toch nog wat nuttigs te doen ondanks mn slechte concentratievermogen vandaag...ik hoop dat iedereen zijn best heeft gedaan vandaag!?!
Ik ga nu naar huis, en dadelijk naar mn autootje kijken...ben zo benieuwd..
De dag is pas half voorbij man!quote:Op maandag 12 september 2005 15:38 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat naar huis na een dagje rustig fokken ipv 2 dagen achter elkaar 500+ postings
het spannendste is bijna dat jij af en toe binnen komt waaienquote:Op maandag 12 september 2005 16:44 schreef melismay het volgende:
Hier gebeurd verder ook weinig spannends he?!
mel wil ze niet laten zienquote:
quote:
Mits erg gay...quote:Op maandag 12 september 2005 17:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Kunnen mannen ook trutten zijn dan?
Van jou wel, maar ik durf het nog steeds niet...Als het goed is dan kom ik de komende maanden nog 2 keer in arnhem en dan wil ik niet constant achterom kijkenquote:Melis kan dat wel hebben van mij.
Kan ik me voorstellen hoor, voor je het weet heb je een honkbalknuppel in je hoofd zitten.quote:Op maandag 12 september 2005 17:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mits erg gay...
[..]
Van jou wel, maar ik durf het nog steeds niet...Als het goed is dan kom ik de komende maanden nog 2 keer in arnhem en dan wil ik niet constant achterom kijken
Even om het duidelijk te maken: melismay is volgens mij een lief persoon, en haar vriendin ookquote:Op maandag 12 september 2005 17:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Kan ik me voorstellen hoor, voor je het weet heb je een honkbalknuppel in je hoofd zitten.![]()
Jaaa, dat zeg je nou wel.quote:Op maandag 12 september 2005 17:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Even om het duidelijk te maken: melismay is volgens mij een lief persoon, en haar vriendin ook
quote:
Missed me too?quote:Op maandag 12 september 2005 17:32 schreef QyRoZ het volgende:
Missed me?
ja, jou ook welquote:
quote:
Nee dank je, ik heb net gegeten en ga me over tien minuten op m'n studieboeken werpen.quote:
Millimeteren, dan zie je het niet zo goed, en staat het nog wel aardig ookquote:Op maandag 12 september 2005 18:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Vraagje. Wat zouden jullie doen als je op je 30ste helemaal grijs bent? Op dit moment begin ik dus echt grijs te worden. Volgens mij ben ik rond mijn 35ste 90 procent grijs. Misschien al op mijn 30ste. Je ziet het dus goed omdat ik donker haar heb. Verven, dan ga je iets verbergen en dat zie je als je het haar verft als man zijnde. Grijs, je wordt als oude bok aangezien.
Zouden jullie het haar verven of schijt eraan hebben? Ik zou me eerder bezeken voelen als ik mijn haar verf.
Heb me een wijntje gepakt
Voel me goed en lekker en actief en zinvol. Ik maak mijn eigen bestaan zinvol. Gewoon zin maken dus
Ik zou het verven indien ik voor mijn +- 45e grijs zou worden.quote:Op maandag 12 september 2005 18:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Vraagje. Wat zouden jullie doen als je op je 30ste helemaal grijs bent? Op dit moment begin ik dus echt grijs te worden. Volgens mij ben ik rond mijn 35ste 90 procent grijs. Misschien al op mijn 30ste. Je ziet het dus goed omdat ik donker haar heb. Verven, dan ga je iets verbergen en dat zie je als je het haar verft als man zijnde. Grijs, je wordt als oude bok aangezien.
Zouden jullie het haar verven of schijt eraan hebben? Ik zou me eerder bezeken voelen als ik mijn haar verf.
Heet dat niet "the kissing disease"?quote:
De kapper zegt altijd van, het hoeft nog niet het hoeft nog niet. Maar ik zie verdomme bij de kapper overal grijze haren liggen tussen al die plukken.quote:Op maandag 12 september 2005 19:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het verven indien ik voor mijn +- 45e grijs zou worden.![]()
Of wat te denken van een leuke coupe soleil?quote:Op maandag 12 september 2005 19:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De kapper zegt altijd van, het hoeft nog niet het hoeft nog niet. Maar ik zie verdomme bij de kapper overal grijze haren liggen tussen al die plukken.
Denk toch maar een spoeling erdoorheen. Pikzwart![]()
Nee dank je vriendelijkquote:Op maandag 12 september 2005 19:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of wat te denken van een leuke coupe soleil?![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 19:18 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond...Ben er weer..(eventjes dan..moet nog wat nalezen)
Ben naar mn autootje wezen kijken...enneh..... het komt vast allemaal goed.
Aan de buitenkant nix te zien..geen krasje of deukje.. Benzinetank idd helemaal leeg, en sloten geforceerd! dat wel..
De binnenkant ziet er rommelig uit. maar nix kapot.
Alles zat er nog in behalve mijn spijkerjas en foon.![]()
Ja, ik ben echt blij, dat ik mn eigen karretje straks weer terugkrijg. Tenminste als de boel motorisch ook in orde is....quote:
Ik ga er idd van uit dat de garage weet wat ze doet..quote:Op maandag 12 september 2005 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
Dat kan niet hoor nog meer ticcen, das was een vorige topic he
Je moet je auto gewoon goed schoonmaken en de garage zal je echt niet weg laten gaan als ie motorisch niet helemaal goed isDus gaat echt helemaal goed komen
Euhm... nee joh, ik ga lekker toeren met een muziekje aan (lekker rockmuziek).quote:Op maandag 12 september 2005 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik hoor het al hoor, groot feest dit weekend![]()
Wanneer mag je je auto ophalen?quote:Op maandag 12 september 2005 19:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm... nee joh, ik ga lekker toeren met een muziekje aan (lekker rockmuziek).all by myself
![]()
Ik denk donderdag...quote:Op maandag 12 september 2005 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer mag je je auto ophalen?
En toeren kan heel lekker zijn, moet je het alleen niet hier in de buurt zijn, dan sta je alleen maar stil.
Zo mag ik het horen!quote:Op maandag 12 september 2005 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Das nog redelijk snel dan, hebben ze iig de tijd gehad om hem goed na te kijken.
Ik doe het zelden toeren, denk niet dat ik meer dan 100km rij per maand.
Euhm....in de auto, op de fiets..of op de motor?quote:Op maandag 12 september 2005 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Das nog redelijk snel dan, hebben ze iig de tijd gehad om hem goed na te kijken.
Ik doe het zelden toeren, denk niet dat ik meer dan 100km rij per maand.
In de auto, op mijn fiets ga ik met gemak over de 100 per weekquote:Op maandag 12 september 2005 20:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm....in de auto, op de fiets..of op de motor?![]()
En ik vind autorijden nou net zo fijn.. heerlijk ontspannend gevoel voor mij...quote:Op maandag 12 september 2005 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
Yep, en vind het lekkerder dan autorijden, dus geen problemen mee hoor
quote:Op maandag 12 september 2005 20:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En ik vind autorijden nou net zo fijn.. heerlijk ontspannend gevoel voor mij...![]()
Ieder zijn hobby's hequote:Op maandag 12 september 2005 20:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En ik vind autorijden nou net zo fijn.. heerlijk ontspannend gevoel voor mij...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |