Hehe, ruim "nu" ook mn kamer op, teveel koffiekoppen met beharing hier op dit momentquote:Op maandag 12 september 2005 14:20 schreef melismay het volgende:
Ik ga mijn kamer opruimen, tot later schatjes!
Laat het de koffiehaters hier maar niet zienquote:Op maandag 12 september 2005 14:23 schreef Millitia het volgende:
Hehe, ruim "nu" ook mn kamer op, teveel koffiekoppen met beharing hier op dit moment
ik heb een mooie foto?quote:Op maandag 12 september 2005 14:29 schreef nixxx het volgende:
Hey ynsk... jij had een mooie foto had ik begrepen
geef jij altijd reacties in R&P als de opmerking in Singles gemaakt wordtquote:
Nee, hij vroeg in het vorige R&P SC watquote:Op maandag 12 september 2005 14:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
geef jij altijd reacties in R&P als de opmerking in Singles gemaakt wordt
aah ok, maare quote t dan de volgende keer ffquote:Op maandag 12 september 2005 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij vroeg in het vorige R&P SC wat
Eentje van je verjaardag blijkbaar, maar mel wil hem niet showenquote:Op maandag 12 september 2005 14:31 schreef Ynske het volgende:
ik heb een mooie foto?
euhm welke van de 1000 van de afgelopen 2 weken?
dat zijn er een heleboel...quote:Op maandag 12 september 2005 14:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Eentje van je verjaardag blijkbaar, maar mel wil hem niet showen
Dat kan ook, maar niet boeiendquote:Op maandag 12 september 2005 14:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
aah ok, maare quote t dan de volgende keer ff
Ben anders een enorme koffieliefhebber, maar als je heel veel koppen hebt wordt je nogal luiquote:Op maandag 12 september 2005 14:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Laat het de koffiehaters hier maar niet zien
probleem: dat wil ze niet zeggen, want ze vind dat ze er stom opstaat.... vrouwen...quote:Op maandag 12 september 2005 14:37 schreef Ynske het volgende:
dat zijn er een heleboel...
waarvan er een paar online staan
Melis weet wel waar die te vinden zijn
IK ben het met je eens, maar sommige mensen hebben iets tegen koffie hierquote:Op maandag 12 september 2005 14:39 schreef Millitia het volgende:
Ben anders een enorme koffieliefhebber, maar als je heel veel koppen hebt wordt je nogal lui
koffiequote:Op maandag 12 september 2005 14:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
IK ben het met je eens, maar sommige mensen hebben iets tegen koffie hier
aaaahquote:Op maandag 12 september 2005 14:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
probleem: dat wil ze niet zeggen, want ze vind dat ze er stom opstaat.... vrouwen...
misschien....quote:
aaah dan weet ik al over welke foto dit gaanquote:Op maandag 12 september 2005 14:53 schreef nixxx het volgende:
in dr fotoboek staan ook fotos van dr..maar ze had het over die specifieke foto en nu wil ze hem niet laten zien wheeeeeee
kijk... nou word ik nog nieuwsgieriger hequote:Op maandag 12 september 2005 14:54 schreef Ynske het volgende:
aaah dan weet ik al over welke foto dit gaan
ow sorryquote:Op maandag 12 september 2005 14:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
kijk... nou word ik nog nieuwsgieriger he
je weet de weg naar de brievenbus?quote:Op maandag 12 september 2005 15:02 schreef nixxx het volgende:
even brief posten...
Gelukt jaquote:
quote:Op maandag 12 september 2005 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
Zo...dat was het voor vandaag.Ik heb geprobeerd om toch nog wat nuttigs te doen ondanks mn slechte concentratievermogen vandaag...ik hoop dat iedereen zijn best heeft gedaan vandaag!?!
Ik ga nu naar huis, en dadelijk naar mn autootje kijken...ben zo benieuwd..
IK heb heel goed gefokt jaquote:Op maandag 12 september 2005 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
Zo...dat was het voor vandaag.Ik heb geprobeerd om toch nog wat nuttigs te doen ondanks mn slechte concentratievermogen vandaag...ik hoop dat iedereen zijn best heeft gedaan vandaag!?!
Ik ga nu naar huis, en dadelijk naar mn autootje kijken...ben zo benieuwd..
De dag is pas half voorbij man!quote:Op maandag 12 september 2005 15:38 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat naar huis na een dagje rustig fokken ipv 2 dagen achter elkaar 500+ postings
het spannendste is bijna dat jij af en toe binnen komt waaienquote:Op maandag 12 september 2005 16:44 schreef melismay het volgende:
Hier gebeurd verder ook weinig spannends he?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |