neem wel zelf mooi weer mee, wij hebben het niet voorhanden; het is bar en boos !quote:Op woensdag 14 september 2005 16:38 schreef flipsen het volgende:
(..)
BsAs voor tenminste een half jaar[
(..)
Ha de enige borrel waar je niet hoeft op te letten hoeveel je drinkt!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:23 schreef Hik het volgende:
Ik ga naar m'n afscheidsborrel. Ga even net doen of ik niet door heb dat mijn baas mijn mooie Zuid-Amerika-plattegrond niét heeft beloofd aan iemand anders (mooie dubbele ontkenning). Toen ik net vroeg of ik 'm mee mocht nemen zei hij namelijk dat dat het geval was. Hahaha... weet gelijk m'n cadeau!![]()
Ach ik heb er tweeeneenhalfjaar over gedaan, maar goed toen had je ook nog 6 jaar voor je studie...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:22 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist mailtje van de docent mogen ontvangen met betrekking tot mijn essay. Hij is voldoende gekeurd en na 2 jaar en 14 dagen () heb ik eindelijk mijn propedeuse!
![]()
![]()
![]()
Haha, had je ook ontheffing toen gekregen?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:48 schreef Litman het volgende:
[..]
Ach ik heb er tweeeneenhalfjaar over gedaan, maar goed toen had je ook nog 6 jaar voor je studie...
Ik doe er wat langer over om dat ding te halen dan de rest ja...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:32 schreef flipsen het volgende:
Ah, een eeuwige student in opleiding?
Ik kreeg... een boekenbon!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:44 schreef Litman het volgende:
[..]
Ha de enige borrel waar je niet hoeft op te letten hoeveel je drinkt!
Wel een tamelijk 'net' kado: de laatste collega die hier weg ging kreeg een 'schop na'. Een tuinschop met alle namen er ingegraveerd.
Het was een te groot succes aan het worden naar verluid.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:06 schreef k_man het volgende:
Hé, waarom is de campingreviewwedstrijd niet meer sticky?
En geboekt?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb trouwens een ticket naar Beirut gevonden voor ¤ 498 (incl tax)
Nog niet, ik heb vandaag een retourtje Lima geboekt. Die naar Beirut is met Czech Air. Iemand ervaringen met deze maatschappij?quote:
Daar hebben we een heel mooi centraal topic voor.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nog niet, ik heb vandaag een retourtje Lima geboekt. Die naar Beirut is met Czech Air. Iemand ervaringen met deze maatschappij?
Vrij duur voor een ticket naar zon relatief dichtbij bestemming? Maar Beirut is wellicht net te ongewoon voor de echt goedkope vluchten. Beirut is verder weer aardig opgebouwd las ik een tijdje terug, t staat van oudsher bekend als het Parijs van het oosten. Wat ga je in Beirut doen trouwens?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb trouwens een ticket naar Beirut gevonden voor ¤ 498 (incl tax)
Het is te ongewoon voor echt goedkope vluchten. Deze ¤ 498,= is een uitschieter naar beneden overigens, andere maatschappijen rekenen minimaal 1000 euro.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Vrij duur voor een ticket naar zon relatief dichtbij bestemming? Maar Beirut is wellicht net te ongewoon voor de echt goedkope vluchten. Beirut is verder weer aardig opgebouwd las ik een tijdje terug, t staat van oudsher bekend als het Parijs van het oosten. Wat ga je in Beirut doen trouwens?
[afbeelding]
Frans ist dacht ik nog altijd een heel belangrijke vreemde taal in Libanonquote:Op woensdag 14 september 2005 20:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze spreken er geen Frans, dat bespaart al een hoop ergernis. Verder lijkt het me een chaotische en drukke stad, dat is sowieso wel iets voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |