neem wel zelf mooi weer mee, wij hebben het niet voorhanden; het is bar en boos !quote:Op woensdag 14 september 2005 16:38 schreef flipsen het volgende:
(..)
BsAs voor tenminste een half jaar[
(..)
Ha de enige borrel waar je niet hoeft op te letten hoeveel je drinkt!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:23 schreef Hik het volgende:
Ik ga naar m'n afscheidsborrel. Ga even net doen of ik niet door heb dat mijn baas mijn mooie Zuid-Amerika-plattegrond niét heeft beloofd aan iemand anders (mooie dubbele ontkenning). Toen ik net vroeg of ik 'm mee mocht nemen zei hij namelijk dat dat het geval was. Hahaha... weet gelijk m'n cadeau!![]()
Ach ik heb er tweeeneenhalfjaar over gedaan, maar goed toen had je ook nog 6 jaar voor je studie...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:22 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist mailtje van de docent mogen ontvangen met betrekking tot mijn essay. Hij is voldoende gekeurd en na 2 jaar en 14 dagen () heb ik eindelijk mijn propedeuse!
![]()
![]()
![]()
Haha, had je ook ontheffing toen gekregen?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:48 schreef Litman het volgende:
[..]
Ach ik heb er tweeeneenhalfjaar over gedaan, maar goed toen had je ook nog 6 jaar voor je studie...
Ik doe er wat langer over om dat ding te halen dan de rest ja...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:32 schreef flipsen het volgende:
Ah, een eeuwige student in opleiding?
Ik kreeg... een boekenbon!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:44 schreef Litman het volgende:
[..]
Ha de enige borrel waar je niet hoeft op te letten hoeveel je drinkt!
Wel een tamelijk 'net' kado: de laatste collega die hier weg ging kreeg een 'schop na'. Een tuinschop met alle namen er ingegraveerd.
Het was een te groot succes aan het worden naar verluid.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:06 schreef k_man het volgende:
Hé, waarom is de campingreviewwedstrijd niet meer sticky?
En geboekt?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb trouwens een ticket naar Beirut gevonden voor ¤ 498 (incl tax)
Nog niet, ik heb vandaag een retourtje Lima geboekt. Die naar Beirut is met Czech Air. Iemand ervaringen met deze maatschappij?quote:
Daar hebben we een heel mooi centraal topic voor.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nog niet, ik heb vandaag een retourtje Lima geboekt. Die naar Beirut is met Czech Air. Iemand ervaringen met deze maatschappij?
Vrij duur voor een ticket naar zon relatief dichtbij bestemming? Maar Beirut is wellicht net te ongewoon voor de echt goedkope vluchten. Beirut is verder weer aardig opgebouwd las ik een tijdje terug, t staat van oudsher bekend als het Parijs van het oosten. Wat ga je in Beirut doen trouwens?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb trouwens een ticket naar Beirut gevonden voor ¤ 498 (incl tax)
Het is te ongewoon voor echt goedkope vluchten. Deze ¤ 498,= is een uitschieter naar beneden overigens, andere maatschappijen rekenen minimaal 1000 euro.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Vrij duur voor een ticket naar zon relatief dichtbij bestemming? Maar Beirut is wellicht net te ongewoon voor de echt goedkope vluchten. Beirut is verder weer aardig opgebouwd las ik een tijdje terug, t staat van oudsher bekend als het Parijs van het oosten. Wat ga je in Beirut doen trouwens?
[afbeelding]
Frans ist dacht ik nog altijd een heel belangrijke vreemde taal in Libanonquote:Op woensdag 14 september 2005 20:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze spreken er geen Frans, dat bespaart al een hoop ergernis. Verder lijkt het me een chaotische en drukke stad, dat is sowieso wel iets voor mij.
Z'n permban?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waar is Diego eigenlijk, zn ban is toch al afgelopen?
Had me ingesteld op een kutvlucht toen ik met Iberia ging (ook na verhalen van eerdere slachtoffers), maar het viel me 100% mee! Qua prijs zou ik het beste met United kunnen gaan, maar ja, da's via Washington en daar lang wachten. Ben ik in totaal 25 uur onderweg geloof ik, iets te veel van het goede (scheelt wel 400 euri, dat wel).quote:Op woensdag 14 september 2005 21:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
KLM vliegt nu inderdaad niet op BsAs. Ik weet dat Diego de laatste keer met BA is gegaan en dat hem dat goed bevallen is. Iberia vind ik persoonlijk minder, maar Iberia heeft doorgaans wel scherpe prijzen als je er op tijd bent. In de avond aankomen vind ik ook heerlijk. Lekker naar het hotel, de spullen inruimen, even een goedendag zeggen tegen bekenden en wat drinken en dan lekker slapen en meteen van de jetlag af zijn.
Treinverkeer in Argentinië ligt op z'n gat, alleen in BsAs rijden nog treinen naar de buitenwijken. Metronet daarentegen vind ik altijd weer een verademing als je de Amsterdamse metro gewend bent. Maar ja, zelfde geldt voor metronetwerk in London, Parijs, Barcelona (to name but a few)...]quote:Het trein- en metronetwerk staat in Lima op een laag pitje en is zeker niet te vergelijken met BsAs op dat gebied (afgaande op de woorden van Diego). Musea zijn er velen in Lima, ik pak in november ook weer wat musea mee in Lima en kroegjes zijn er ook velen.![]()
Vooral in Miraflores, Pueblo Libre, La Marina en Barranco.
Oh een permban? Ik dacht alleen een TRV ban..quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:03 schreef Jaguarized het volgende:
Oh een permban? Ik dacht alleen een TRV ban..
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:33 schreef Lucille het volgende:
DiegoArmandoMaradona heeft een algehele ban van onbepaalde tijd. Hoeft de eerste 4 maanden niet te mailen. Hij blijft zuigende opmerkingen maken over het gehele forum en in TRV in het bijzonder, zelfs nadat er is gewaarschuwd. Na uitzitten van ban is hij niet meer welkom in TRV, daar is hij al te vaak weggestuurd.
Heerlijk weertje zeg! Hebben ze in Suriname nog een beetje die passaatwind net als op de Antillen?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:22 schreef Hik het volgende:
Jeetje flipsen, wat heftig!
Vervelend van je relatie, maar wel stoer dat het roer nu gelijk zo omgaat!
Mijn borrel gisteren was heel gaaf. Allemaal mooie toespraken, een zowaar emotionele collega, genante foto's en heul veul cadeaus. Ik de de nieuwe Irving gehad, een CBR-pennenset, de LP van Tanzania, wijn en een mooi boek over Afrikaanse kunst. Das toch lief allemaal.
Vanavond nog een gezellige avond met de nieuwe liefde en dan ga ik alweer voor twee weekjes weg!
Paramaribo: 33 graden, af en toe een buitje...![]()
Als ik naar Lima vlieg dan heb ik ook opties die 300 a 400 euro goedkoper zijn, dan ben ik wel zo'n 30 uur onderweg. Ik kies daar bewust niet voor. Misschien als je een paar maanden ergens blijft dat het de moeite is, maar voor een verblijf van 2 a 3 weken niet vind ik. Ik vind Iberia zelf matig. Het is wat goedkoper, maar dan ook net wat minder dan KLM. Tenminste, dat vind ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 08:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Had me ingesteld op een kutvlucht toen ik met Iberia ging (ook na verhalen van eerdere slachtoffers), maar het viel me 100% mee! Qua prijs zou ik het beste met United kunnen gaan, maar ja, da's via Washington en daar lang wachten. Ben ik in totaal 25 uur onderweg geloof ik, iets te veel van het goede (scheelt wel 400 euri, dat wel).
[..]
Lima heeft dus geen metronetwerk en het treinverkeer staat ook op een heel laag pitje. Het vervoer vindt vooral plaats per auto, taxi of per bus.quote:Treinverkeer in Argentinië ligt op z'n gat, alleen in BsAs rijden nog treinen naar de buitenwijken. Metronet daarentegen vind ik altijd weer een verademing als je de Amsterdamse metro gewend bent. Maar ja, zelfde geldt voor metronetwerk in London, Parijs, Barcelona (to name but a few)...]
Veel plezier YPPY!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:19 schreef YPPY het volgende:
Tot over twee weken allemaal.![]()
Ik zal proberen wat zon mee terug te nemen.
Hij is nog steeds gebanned helaas.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waar is Diego eigenlijk, zn ban is toch al afgelopen?
Je hebt toch nog wel andere klonen over?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij is nog steeds gebanned helaas.
Nee. Diego gaat zijn ban gewoon uitzitten, als hij met klonen gaat klussen dan moet hij nog langer wegblijven namelijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel andere klonen over?
Tja. Dat zou jammer zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee. Diego gaat zijn ban gewoon uitzitten, als hij met klonen gaat klussen dan moet hij nog langer wegblijven namelijk.
Vind ik wel. Ik stoor me totaal niet aan hem en in HTL deed hij ook altijd gezellig mee.quote:
Wie?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:27 schreef DutchTrain het volgende:
Wat zijn we weer aardig voor elkaar![]()
Ha welnee, toen begonnen ze net voorzichtig met de eerste (niet bindende) studieadviezen, en mocht je gewoon met 2e-jaarsvakken beginnen als je 80% van je propedeuse binnenhad.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha, had je ook ontheffing toen gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |