Het komt nog wel goed met je.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
tvp
Ik moet nog ff bijlezen hoor!.. maarik ben net weer terug van school... Ik zit sinds vorige week op school op de dinsdag en donderdag avond (HBO-BI) en ik krijg echt bakken met huiswerk mee!!
![]()
Groepsopdrachten en individueel en alles wordt allemaal beoordeeld. Ik heb net even geëvalueerd en ik heb in totaal 10 uur aan mn huiswerk bezig geweest deze week!
het wordt goed plannen de komende jaren!
maar ik heb nog wel vertrouwen in mezelf hoor
![]()
![]()
Mócht je mij bedoelen, het was niet bewustquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb wel de neiging me af te vragen waarom een enkele user nadrukkelijk zweeg, waar verder iedereen me condoleerde, sterkte wenste, etc. Ik hou het echter maar op onoplettendheid, wil er niks achter zoeken.
Nee. niet jou. En ik had er eigenlijk ook niet over moeten beginnen.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:47 schreef Douwe het volgende:
Mócht je mij bedoelen, het was niet bewust
Mijn vader was ook niet op de crematie van mijn opa (zijn vader dus) ook niet op de nachtwake, in het ziekenhuis of bij het condoleren, ook zat hij niet bij de verstuurde kaartjes. Hij was wel op de hoogte. Je hebt altijd van die mensen die zich dan ineens ontzettend laten kennen. Ik heb opgegeven te proberen hem te snappen, dat lukt toch niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, ik vond van wel. Natuurlijk ook veel mensen die je relatief weinig ziet, of zelfs niet eens kent.
Alleen een van mijn ooms (met aanhang) schitterde door afwezigheid. Die is al enige tijd gebrouilleerd met vrijwel de hele familie. Maar dan nog... ik kan me niet voorstellen dat iets dergelijks me zou weghouden van de uitvaart van een van m'n ouders.
Het is ook wel lastig, omdat je er ook te ver in kunt gaan, denk ik. Érgens een bepaald soort kader, een basis houden blijft belangrijk, imho. Op veel reizen kom je ook van die "ontheemde" mensen tegen, die alleen maar kúnnen reizen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:55 schreef Litman het volgende:
Leuk stukje! Aan het gebrek aan referentiekader zoals jij beschrijft om dingen te doen die je anders nooit zou doen is Arita Baijens min of meer verslaafd geraakt. Zij zoekt ook bewust extreme omgevingen om een nóg extremere 'andere' persoon te kunnen zijn. Maar zij is dan ook schrijfster en altijd op zoek naar ervaringen en inspiratie.
Ik denk dat je trouwens ook op een iets ander niveau hetzelfde kunt bereiken: door veel verschillende soorten vrienden te hebben, kun je zelf meerdere 'persoonlijkheden' hebben.
Voor je goeie gedrag hoef je van mij niet te gaan. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je zélf geen afscheid wilt nemen...quote:Op woensdag 14 september 2005 09:13 schreef YPPY het volgende:
Mijn vader was ook niet op de crematie van mijn opa (zijn vader dus) ook niet op de nachtwake, in het ziekenhuis of bij het condoleren, ook zat hij niet bij de verstuurde kaartjes. Hij was wel op de hoogte. Je hebt altijd van die mensen die zich dan ineens ontzettend laten kennen. Ik heb opgegeven te proberen hem te snappen, dat lukt toch niet.
*proest!!quote:Let us take you to the beautiful interior of Suriname. It does not matter what the purpose of your trip is (as long as it’s legal), let Gum Air fly you at your convenience, your time and your configuration.
Je wist toch wel dat Diego geband is?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:42 schreef k_man het volgende:
Ik heb wel de neiging me af te vragen waarom een enkele user nadrukkelijk zweeg, waar verder iedereen me condoleerde, sterkte wenste, etc. Ik hou het echter maar op onoplettendheid, wil er niks achter zoeken.
k_man sterkte gewenst met dit verlies! (mocht je op mij doelen: ik heb nauwelijks tijd om zelfs maar HTL door te lezen]quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:42 schreef k_man het volgende:
Ze zijn gestationeerd op vliegveld Zorg & Hoop. Dat klinkt hoopvol.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:21 schreef Hik het volgende:!
Ik was even aan het zoeken of ik iets kon vinden over een Surinaamse vliegtuigmaatschappij die vluchten doet naar het binnenland. Ze heten Gum Air (op zichzelf al grappig) en dit vind ik op hun website:
[..]
*proest!!![]()
![]()
Dat viel me ook tegen. Zowel mijn opa als zijn vader zijn de verpersoonlijking van koppigheid. Ik had gehoopt dat mijn vader eindelijk die koppigheid een keertje zou laten varen. Toen ik hem er later over sprak, vond hij het toch wel jammer dat hij niet in het ziekenhuis was geweest. Hij heeft zichzelf er toch wel mee gehad. Maar ja, familie heb je, die kies je niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:18 schreef Hik het volgende:
[..]
Voor je goeie gedrag hoef je van mij niet te gaan. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je zélf geen afscheid wilt nemen...![]()
Ik ben ook nalatig geweest in deze. Uiteraard wens ik je ook alle sterkte toe.quote:Op woensdag 14 september 2005 08:10 schreef k_man het volgende:
Nee. niet jou. En ik had er eigenlijk ook niet over moeten beginnen.
Ik heb zowel hippie-achtigen als hele degelijke acountantstypes en alles wat daartussen in zit in mijn vriendenkring. Het grappige is dat ze vaak wel een gemeenschappelijke interesse hebben. In het geval van de hippie en accountant is dat zeilen. Dat levert leuke gesprekken en discussies op tijdens het zeilen maar het leukste is dat die 2 zijn ook goede vrienden geworden zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:16 schreef Hik het volgende:
Verschillende vrienden is iets dat ik ook bewust opzoek. En dan één keer per jaar een groot verjaardagsfeest, iedereen uitnodigen en maar kijken hoe dat gaat!
Nee, een combinatie van factorenquote:Op woensdag 14 september 2005 07:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het gaat om de knikkers in de CL... 1-0=3 punten..En wat deed dat uitschot dan zoal wat zo erg was?? bezopen, slopen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |