Beter dan de aangespoelde versie?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]super!!
I like the way you think
Zat ik zelf ook aan te denken. Het geheel nog een tintje donkerder, en de kleuren er wat meer uit laten knallen.quote:beetje kleurtjes opkrikken nog? kan deze stijl best hebben vind ik
moeilijk...moeilijk...ja ik denk het welquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Beter dan de aangespoelde versie?
Ik wou jullie toch een beetje de indruk geven dat ik best sportief ben hoorquote:Zat ik zelf ook aan te denken. Het geheel nog een tintje donkerder, en de kleuren er wat meer uit laten knallen.
btw ik vind je douchescene beter dan de (technisch heel fraaie) addidas-reclame. Het laatste woord geeft wel zo'n beetje aan waarom.
Leuk, je trekt er ook een echt Mickey-Mouse gezicht bijquote:
Hmm, de achtergrond is een paarse muur...quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Leuk, je trekt er ook een echt Mickey-Mouse gezicht bij. Als je een donkerder achtergrond neemt, verdwijnt je schaduw. Als je wat indirecter belicht ook, maar dan kan het karakter van de hele foto veranderen.
Heb je een licht plafond? Dan flits (of ander licht) je via het plafond, ben je ook die weerspiegeling in de oren kwijt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:51 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hmm, de achtergrond is een paarse muur...
De kleuren zijn zo wel spannender maar heel erg nep.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:51 schreef Vliegvrager het volgende:
En de fellere-kleuren-versie van de fruitplaat, inclusief wat meer licht op het gezicht:
[afbeelding]
Het plafond is een punt dak en ik heb geen high-tech camera om dat voor elkaar te krijgen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:52 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Heb je een licht plafond? Dan flits (of ander licht) je via het plafond, ben je ook die weerspiegeling in de oren kwijt.
Er zijn nog vele tussenwegen denkbaar, ik zal er nog es wat mee spelen om het én spannender én minder nep te krijgen. en een beetje zorgvuldiger fotosoepen helpt natuurlijk ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:58 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
De kleuren zijn zo wel spannender maar heel erg nep.
Kijk maar eens naar de rand om je vinger op de sinasappel. Het lijkt nu wel plastic en dan vond ik die andere toch beter.
high-tech cameraquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:01 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het plafond is een punt dak en ik heb geen high-tech camera om dat voor elkaar te krijgen...
Mja, dat zou kunnen inderdaad...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
high-tech cameraEen velletje karton voor je flitser vouwen heeft niet zo gek veel met high-tech te maken of wel?
Ik ben benieuwd, het idee is zeker leuk, al snaop ik het idee er achter nog steeds niet, zelfs als erg geen idee achter zit snap ik het niet, maar dat is mijn manke dan weer.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:02 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Er zijn nog vele tussenwegen denkbaar, ik zal er nog es wat mee spelen om het én spannender én minder nep te krijgen. en een beetje zorgvuldiger fotosoepen helpt natuurlijk ook![]()
Het zelfportret zou leuker geweest zijn als je er ook op zou staanquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:11 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi
Ik was ff lopen
Hari mau fotograferen
da's maleis voor tijger...
[afbeelding]
Zij/hij wilde niet echt meewerken, dus ik moet nog een ker gaan
Lekker rustig in de dierentuin nu
WZZquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het zelfportret zou leuker geweest zijn als je er ook op zou staan
quote:Op maandag 12 september 2005 16:31 schreef Rhanna het volgende:
Ik ga ook weer spammen
Tevens TVP
[afbeelding]
Ik ga 'm nog opnieuw maken zodat mijn ellebogen er helemaal opstaan.
* Rhanna trekt kleren alweer uit
Hij staat allang in het wedstrijdtopic joh!!quote:
lok haar helemaal voor je ene oog, camera in kijkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:34 schreef Elefes het volgende:
Ja, daar sta je dan met je ideetjes...En dan wordt het niets
Om te beginnen maar 1 foto:
[afbeelding]
Iemand commentaar, tips?
Hoi, goed kijkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Het zelfportret zou leuker geweest zijn als je er ook op zou staan
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij staat allang in het wedstrijdtopic joh!!
quote:
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
lok haar helemaal voor je ene oog, camera in kijken
wat ben jij mooi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |