ook een koekje?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
heel slim, maar je bent ook mooi hoor
quote:Op maandag 12 september 2005 14:31 schreef RonaldV het volgende:
Niet dat ik nu allerlei modellen wil afschrikken, maar ik denk dat je voor dit onderwerp wat minder jonge gezichten moet hebben. Ergens tussen de 23 en 33 of zo lijkt me beter. Wat je niet uitsluit als je 19 bent, als je maar wat volwassener lijkt te zijn.
Als je ook nog rood haar hebt kunnen we je misschien inzetten als Anniequote:
Met foto's hebben we een beter beeld van je Kimquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:31 schreef Kim456 het volgende:
*heeft ook interesse in model zijn. Roep maar waar en wanneer en ik ben er
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 18:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je ook nog rood haar hebt kunnen we je misschien inzetten als Annie
jeetje wat kan jij verschillend op foto's staan zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:18 schreef furore het volgende:
Ik vind het idee helemaal geweldig, alhoewel ik niemand van hier ken (en niemand mij). Maar ik krijg (te?) vaak te horen dat ik een klassiek gezicht heb (ben daar niet altijd blij mee), dus misschien kunnen jullie iets met me?
Ik ben aangemeld op de site van subhuman, voor wie meer info wil. Oh, en ik heb een snapshot-achtige website (zie onder, maar dan met /model/ erachter geplakt).
Kortom: ik doe graag mee!
Eh. Dank je... geloof ik (?)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef Logician het volgende:
[..]
jeetje wat kan jij verschillend op foto's staan zeg![]()
http://img265.imageshack.us/my.php?image=dsc0216b2rx.jpgquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met foto's hebben we een beter beeld van je Kim![]()
Helemaal goed!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:41 schreef Kim456 het volgende:
[..]
http://img265.imageshack.us/my.php?image=dsc0216b2rx.jpg
zo beter![]()
sorry kon niet anders![]()
Shit, ik kan maandag ook niet, wel din sdag maar daar heb je niks aan natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:24 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb onverwacht maandag een dagje vrij. Als er modellen zijn met herfstvakantie die maandag eens zo'n 40's shoot willen proberen...Ik zou er wel zin in hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |