Dat nummer staat op Can't you take a joke van Mucky Pup, maar die cover ziet er anders uit.quote:Op maandag 12 september 2005 22:27 schreef Mark het volgende:
Heb gelezen dat de single F.U.C.K. heet, verder weet ik er niks van
Hij bedoelt Foxtrot Uniform Charlie Kilo, van The Bloodhound Gang denk ik...quote:Op maandag 12 september 2005 22:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat nummer staat op Can't you take a joke van Mucky Pup, maar die cover ziet er anders uit.
Inderdaad! En die mok, niet stukslaan want er zijn er maar 50 van.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:19 schreef bigshadow het volgende:
Stereolab nav de hoes?
Een waar collectors-item dus, niet slechtquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:23 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Inderdaad! En die mok, niet stukslaan want er zijn er maar 50 van.
bigshadow +1
Ik haak redelijk in op je vorige vraagquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:27 schreef bukgeit het volgende:
Vinger uit z'n neus en hoofd rechtop en het wordt al een stuk makkelijker. Vooralsnog geen idee.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:33 schreef bukgeit het volgende:
Heavy Stereo?
Jeppe absoluut, mijn andere image werd verwijderd, ik mocht geen bandbreedte stelenquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:45 schreef bukgeit het volgende:
Denk ik zo goed? Dark Knight >> Batman >> Gotham >> Radio 4
Qua inhaken klopt 't.
Volgens mij wel, die dame en die uiterst rechtse man komen me erg bekend voor. En die met die zonnebril en dat zwarte shirt ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:36 schreef peaceman het volgende:
die dame hoort er ook echt bij?
!gew si tiegkubquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij wel, die dame en die uiterst rechtse man komen me erg bekend voor. En die met die zonnebril en dat zwarte shirt ook.
.deog sIquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
.deog sI
?gaarv ewuein nee jij eoD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |