Inderdaad! 'A Day In The Life' beste Britse songquote:Op maandag 12 september 2005 17:01 schreef PekingDuck het volgende:
Beatles - A day in the life
betere keus ook dan Let it be, maar ik had de FP en de Q niet gelezenquote:Op maandag 12 september 2005 17:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Inderdaad! 'A Day In The Life' beste Britse song
Gnagnaquote:
Dan mag je nu een vraag stellen.quote:
De vraag staat hierbovenquote:
Meindert Talma & The Negroes – De Rennerquote:Op maandag 12 september 2005 17:13 schreef peaceman het volgende:
Ik heb er maar 5, vul maar aan:
Skik - Of fietse
Queen - Bicycle Race
Vanessa Paradis - Tandem
Boudewijn de groot - Jimmy (hoe sterk is de eenzame fietser)
Spinvis - Bagagedrager
Da's newbie lijkt mij.....quote:Op maandag 12 september 2005 19:54 schreef dolle_hond het volgende:
10e punt en vraag
Eens vwb de punt aan newbie.quote:Op maandag 12 september 2005 19:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's newbie lijkt mij.....
Vond mijn Tandem wel briljant eigenlijk![]()
Je bedoeld Dolores O' Hupeldepup.quote:Op maandag 12 september 2005 21:07 schreef peaceman het volgende:
Dolores huppeldepup van The Cranberries
volgens AMG kan ik dat niet goed rekenen...quote:Op maandag 12 september 2005 21:21 schreef thaleia het volgende:
U2
je zit wel close... u2 wordt in dezelfde zin genoemd...quote:Op maandag 12 september 2005 21:27 schreef thaleia het volgende:
Da's jammer. Dan heb ik nog wel een tweede gok, maar dat vind ik dan zo eh, gokkerig, dus ik gun iemand anders de lol
quote:Op maandag 12 september 2005 21:30 schreef thaleia het volgende:
OK dan, In Tua Nua?
klopt... door de drummer: Paul Byrnequote:Op maandag 12 september 2005 21:32 schreef thaleia het volgende:
Ja, ik wist het verhaal niet helemaal meer. Ze is door The Edge gevraagd om mee te zingen op de soundtrack van een film (Captive), maar wellicht was dat dan pas nadat ze door een ITN-lid was ontdekt?
RichardQuest + 1quote:Op maandag 12 september 2005 21:43 schreef RichardQuest het volgende:
T Raumschmiere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |