Al lekker bezig geweest Piet of is het een lazy Sunday?quote:Op zondag 25 september 2005 11:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Al uuuuuuren Martijn, al uuuuuren
Ja, we hebben 2 Pc's want de tijden dat we kunnen / willen internetten zijn vaak het zelfde.quote:Op zondag 25 september 2005 11:31 schreef Chielus het volgende:
Zitten jullie op 2 computers of gezellig naast elkaar elke x in en uit te loggen???
Lazy Sundayquote:Op zondag 25 september 2005 11:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Al lekker bezig geweest Piet of is het een lazy Sunday?
Is ook wel erg lekker een keer al is het weer nog verbazend goedquote:Op zondag 25 september 2005 11:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Lazy Sunday
Dat wordt toch gehouden op de Heuvel en het Piusplein? Er zijn toch ook wijnproeverijen?quote:Op zondag 25 september 2005 12:07 schreef Chielus het volgende:
Allemaal restaurants die 3 kleinen gerechtjes presenteren op 1 groot plein. Net als Hap stap maar dan iets chiquer duurder en ik vind het minder gezellig dan Hapstap, Maar er lopen veel bekenden rond dus ga toch wel even kijken.
Oke, maar daar zitten toch eigenlijk geen restaurants?quote:Op zondag 25 september 2005 12:12 schreef Chielus het volgende:
Nee op het stadhuisplein, aan de paleisring, idd met wijnplein.
Gezellig.....quote:Op zondag 25 september 2005 12:16 schreef Chielus het volgende:
Idd, allemaal tentjes in het rond. Als restaurant mag je dan je hele hebben en houden gaan overhuizen.
Paling & Coquote:Op zondag 25 september 2005 22:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Zijn net terug van een lekker dinertje zie ook de recenties in Uitgebreide Food recensies.
gelezen heeftquote:
Hij was lang maar om er nou 5 uur over te doen?quote:
Maar Kruikje was zo lekker warmquote:Op maandag 26 september 2005 07:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij was lang maar om er nou 5 uur over te doen?
Mja..das wel een goed argument jaquote:
Gewoon 3 maanden wachten en dan moeten ze je wel aannemenquote:Op maandag 26 september 2005 07:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar Kruik ging om half 7 de deur uit dus toen ben ik ook maar mijn nest uit gestapt...
Straks even wat bloed doneren aan het lab en dan wat financiële dingen regelen... bleh... geen zin in maar anders ben ik niet meer verzekerd en dat lijkt me toch wel handig![]()
Oh jij bent er zo één die ze dan zenuwachtig gaat lopen maken?quote:Op maandag 26 september 2005 07:48 schreef BBQ-kip het volgende:
3 maanden wachten, hahaha... nee zal ik maar niet doen... lijkt me niet zo slim.
Ik moet elke 3 tot 6 maanden even mijn bloed checken, dus ik ben het wel gewend
Altijd leuk om dat prikvrouwke even te zeggen in welke ader ze me het beste kan prikken als het haar niet lukt
Ok ik ben een beetje gemeen soms hehe
Eerst een beetje slapen...dan kleren wassen en als het weer een beetje meezit restaurantjes scouten en even naar de Free Record Shop. Vandaag wordt een werkloze dag denk ikquote:Op maandag 26 september 2005 07:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik hou er niet zo van als iemand met zo'n naald in mijn arm gaat lopen rondharken... terwijl ik echt niet moeilijk te prikken ben...
1 keer gehad de dag voor ik op vakantie ging, bloedheet en dan loop je daar in je t-shirtje met een mega-blauwe plek in je elleboog... die blikken die ik die week kreeg van mensen
Ga jij nog wat leuks doen vandaag? Of :"gewoon" werken?
Oh is dat de maatstaf? Onderbroeken op...hup..wassen!quote:Op maandag 26 september 2005 08:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Die verzekeringsdingen uitzoeken en regelen en dan ga ik maar weer eens iets doen aan mijn scriptie
En vanmiddag nog even bij mijn moeder langs denk ik, even praten over "de gevoelens van den mensch" enzo
Had gisteren gelukkig al afgewassen, kleren gewassen en schoongemaakt, dat scheelt weer, anders moest ik dat vandaag ook doen, maar ik had gisteren geen onderbroeken meer dus heb het gisteren gedaan![]()
Dat zal 't wel zijn denk.quote:Op maandag 26 september 2005 08:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo gaat het ook met afwassen hier, bestek en servies op --> afwassen
Ik heb net even zitten zoeken op internet naar de Bazar en las inderdaad ook niet al te beste reacties... concept zal wel weer helemaal uitgebuit en verziekt zijn, zoals dat zo vaak gaat bij goede tenten...
Het menu net even gechecked en het er is van alles. Vlees, vis, vegetarisch. Als het maar gezellig is. Kwam er gisteren achter dat de perfecte tent al 8 jaar geleden is omgedoopt tot pizzaschuurquote:Op maandag 26 september 2005 08:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Nope, net even die website zitten kijken maar nog nooit van gehoord.
Ik zou alleen gezien de prijzen er niet téveel van verwachten, maar gewoon een lekker hapje buiten de deur moet lukken daar toch?
En voor de vervolgdate De Prinsenkelder in Delft![]()
Pcies...maar dat kan ik vanavond wel gewoon vragen natuurlijk, wat ze wil etem qua stijlquote:Op maandag 26 september 2005 08:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh dan hebben ze pas weer een ander menu want ik heb er een maandje geleden nog gegeten
Echt zooo lekker eten daar![]()
Mijn lievelingsrestaurant![]()
Maar bij de Hofnar hebben ze inderdaad van alles, dat is wel mooi als je nog niet goed weet wat je gezelschap gaat eten
Tuurlijk, vragen kan altijd en dan zit je de volgende keer zeker goedquote:Op maandag 26 september 2005 08:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies...maar dat kan ik vanavond wel gewoon vragen natuurlijk, wat ze wil etem qua stijl
Dat is toch ook wel gemakkelijk![]()
Rrrriilllllquote:Op maandag 26 september 2005 08:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had gisteravond zo'n enorme zin in eendenleverpaté van de Prinsenkelder...
Lastig is dat... ben gewoon een verwend kreng...![]()
![]()
![]()
Van de (geld)bank. En dat was hetquote:Op maandag 26 september 2005 08:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuurlijk, vragen kan altijd en dan zit je de volgende keer zeker goed
Maaruh, vertel eens wat meer over mevrouw? Waar kent u haar van etc?
Zooo lekkerquote:
Ik vind het niet zielig. Ik vind het vies. De textuur enz dan.quote:Op maandag 26 september 2005 08:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zooo lekker![]()
Het idee is misschien wat minder, maar goed, dan zou ik niks meer willen eten... (vroeger vond ik trouwens een kippenpoot al zielig)
Die smaak is echt super, ik zou zeggen, probeer het eens![]()
Morgennacht hè?quote:Op maandag 26 september 2005 08:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou ik ben wel benieuwd hoor
Als je vannacht niet op FOK komt weet ik genoeg
Hahahaha, stoerquote:Op maandag 26 september 2005 08:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het niet zielig. Ik vind het vies. De textuur enz dan.
Ik at vroeger heel veel leverpastei enz op brood.
Totdat ik een keer in een restaurant ganzelever kreeg voorgeschoteld. Zo zacht, zo glad. Gadver
Ik moest ervan kokhalzen en heb het laatste stukje verborgen onder mijn sla met een vork er bovenop
Sorry meneerquote:Op maandag 26 september 2005 08:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgennacht hè?
Wel bij de les blijven...
Daar ben ik het niet geheel mee eensch...quote:Op maandag 26 september 2005 08:37 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens...als ik morgennacht WEL op fok verschijn betekend dat natuurlijk niet dat de date niet geslaagd was hè....
In-House smilies.... is dat geheimtaal ofzo?quote:Op maandag 26 september 2005 08:38 schreef Nembrionic het volgende:
Verdorie..we hebben hier natuurlijk gewoon in-housesmilies...waarom gebruik ik die nou weer niet?
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeft niet. Mag wel. Is ook niets mis meequote:Op maandag 26 september 2005 08:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet geheel mee eensch...
Nee hoor, nuecken op de eerste date hoeft van van Tante Kip niet![]()
Helemaal niet.quote:Op maandag 26 september 2005 08:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In-House smilies.... is dat geheimtaal ofzo?![]()
Ach, het loopt gewoon zoals het loopt, toch?quote:Op maandag 26 september 2005 08:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoeft niet. Mag wel. Is ook niets mis mee![]()
Maar óf dat óf een vervolgdate zijn allebei successen![]()
't Beste is natuurlijk altijd een combi![]()
Nog niet nee. 't Is voor mij nu 01:00quote:
He ik dacht dat ik een raar ritme (eigenlijk gewoon geen ritme) had, maar jij bent me er ook eentje hoorquote:Op maandag 26 september 2005 08:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog niet nee. 't Is voor mij nu 01:00![]()
Tja...ik heb dan het geluk dat ik die vrijheid heb.quote:Op maandag 26 september 2005 09:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
He ik dacht dat ik een raar ritme (eigenlijk gewoon geen ritme) had, maar jij bent me er ook eentje hoor![]()
Als ik Kruik niet had leefde ik ook alleen maar 's nachts denk ik![]()
Als ik GTST nou maar niet misquote:
Ik ken het, ik ken hetquote:Op maandag 26 september 2005 09:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja...ik heb dan het geluk dat ik die vrijheid heb.
Maar lekker is het niet zo'n nacht-dag ritme. Is dus gewoon vaak wisselen of een keer een nacht stevig doordrinken in de kroeg in het weekend. Werkt ook als een trein om ritme te herstellen
Oh wat een bekentenis zo op de vroege ochtendquote:Op maandag 26 september 2005 09:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik GTST nou maar niet mis
Of "the Bold"![]()
Vroegâh allemaal gekeken. Maar als ik nu één aflevering per 6 maanden kijk weet ik nog gewoon wat er aan de hand is.
Ja ja..maar ik kijk nu niet meer hoorquote:Op maandag 26 september 2005 09:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh wat een bekentenis zo op de vroege ochtend![]()
Maar ik kijk ATWT dus wel soms, te ernstig eigenlijk, maar ja....
Spreek je later en ik wens je weltrusten voor nu![]()
![]()
Ach ja als je naar een visrestaurant gaat moet je natuurlijk vis etenquote:
Ik ook zouden ze van elkaar weten dat de websites zo op elkaar lijken?quote:Op maandag 26 september 2005 21:01 schreef ROG het volgende:
Hoe langer ik kijk des te meer overeenkomsten zie ik.. behalve de kleuren, de afmetingen, ook hoe de menubalk laadt, het woord welkom/home, de opmaak van de tekst met bijv. [ welkom ]..
Volgende week een nieuwe pogingquote:Op maandag 26 september 2005 08:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou ik ben wel benieuwd hoor
Als je vannacht niet op FOK komt weet ik genoeg
Nee, er stond thuis nog een krat Bokbier.....En toen die op was hadden we geen zin meer om te gaan (het had denk ik ook weinig zin meer).quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef Martijn_77 het volgende:
Ben je eigenlijk nog naar tilburg Culiniar geweest Chielus?
Ah jammer...quote:Op woensdag 28 september 2005 08:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgende week een nieuwe poging
Ja, ja, ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah jammer...
Volgende week zelfde meisje, zelfde tijd, nieuwe kansen?
Of ook een ander meisje?![]()
Shit hey...ik moest lachenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Nembrionic is verliehiefd
Nembrionic is verliehiefd
Na na nana naaa
Hehehe, nou succes alvast voor volgende weekquote:
Grote vraag het Piet hoe maak ik t klaar deel 5quote:Op woensdag 28 september 2005 13:45 schreef Chielus het volgende:
He, Piet. Waar is eigenlijk dat vraag alles aan jou topic gebleven, de search kan hem namelijk niet vinden en ik wil je wat vragen....
'k zie welquote:Op woensdag 28 september 2005 13:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehe, nou succes alvast voor volgende week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |