At this very moment.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:55 schreef djnospinzone het volgende:
Hoe laat?
Jazeker.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:36 schreef Doc het volgende:
Was wel leuk
Is dat Belgische praatprogramma over voetbal met Brusselmans normaal ook in NL te zien?
Wie nam ook alweer die briljante penalty met z'n scheenbeen ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef Beschouw het volgende:
In dat programma was ook de prachtige seriePenalty is Penalty
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 22:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hier wassie nog wel te pruimen...
[afbeelding]
Nu laat ie zich een beetje gaan
Hugo is een goeie sidekick van Jackquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef DANILXL het volgende:
hij was weer lekker bezig gister
quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Eerst de betreffende post quoten. Anders geloven we je niet
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:52 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad gewoon een advocaat nemen, die kan ook prima contracten lezen en opstellen, en neemt genoegen met een uurloon.
Advocaten hebben geen contacten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:55 schreef MaxPower het volgende:
Ik las afgelopen zaterdag de column van Borst en hij heeft bijna letterlijk een quote van mij op fok overgenomen. Ging over zaakwaarnemers: 'waarom nemen spelers niet gewoon een advocaat en een fiscalist, die schrijven een uurtarief'. Exact mijn mening over deze kwestie.![]()
Zou ie meelezen?
Als je goed voetbalt vindt de club jou wel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zaakwaarnemer moet de club vinden
Jelle van Damme is hier een goed voorbeeld van.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je een goede zaakwaarnemer hebt hoef je overigens niet goed te voetballen om bij een goede club te komen
Jij hebt toch altijd gelijk?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En ik ga maar van uit dat ik gelijk heb, anders was er wel een reactie gekomen op het eerste
quote:
mich, feliciteer hem even met zijn foktitelquote:Op zondag 2 september 2007 16:23 schreef methodmich het volgende:
Morgenavond is ie de Mystery Guest.
Ben benieuwd, 3 kwartier discussie met de zaal en Hugo Borst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |