Ik voelde me al schuldig omdat dat ook het eerste was wat ik dacht. Gelukkig hebben meer mensen hetzelfde.quote:Op zondag 18 september 2005 22:01 schreef golfer het volgende:
En ik hoop dat Lex ook weer op zijn bek gaat bij de proef.
quote:Op zondag 18 september 2005 22:03 schreef MrX1982 het volgende:
Lisa gaat nooit naar het 2de niveau.
Inhoudsloos huppelkutje
En ik dacht dat ook weerquote:Op zondag 18 september 2005 22:04 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ik voelde me al schuldig omdat dat ook het eerste was wat ik dacht. Gelukkig hebben meer mensen hetzelfde.
Ik ook.quote:
Langzaam gekut.quote:Op zondag 18 september 2005 22:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het uiteindeloeke doel .... oehoehoe .....
Art, vuile zweefteef, zeg es wat meer
er gebeurt inderdaad geen flikker..... en tóch blijven kijken hequote:Op zondag 18 september 2005 22:30 schreef ikkebenerook het volgende:
Het gaat eigenlijk allemaal wel zo traag als dikke stront door een dunne trechter
Whehehe, preciesquote:Op zondag 18 september 2005 22:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
er gebeurt inderdaad geen flikker..... en tóch blijven kijken he
Ik ben toch maar gaan zappen tussen wat programma's hoorquote:Op zondag 18 september 2005 22:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2005 22:04 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ik voelde me al schuldig omdat dat ook het eerste was wat ik dacht. Gelukkig hebben meer mensen hetzelfde.
Ik denk eerder met Agnes, zij is omgevingspsycholoog. Josephine heeft veel praatjes maar weinig inhoud. Mental coach dat is gewoon een mooi woord voor praatjesmaker.quote:Op zondag 18 september 2005 22:31 schreef golfer het volgende:
Ik ook.
Kan ie samen met die zeveraarster van een mental coach of die psychiatrische patiënt Pascal fijn verder psychologiseren op het tweede niveau.
Ah, goed te lezen dat er geen flikker gebeurd is.quote:Op zondag 18 september 2005 22:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima samenvatting van Terra Incognitaquote:Op zondag 18 september 2005 22:43 schreef MrX1982 het volgende:
1uur en 15 minuten wachten op een degradatie en promotie daar komt het eigenlijk op neer
Nee, Steve speelde even met de gedachte om eruit te gaan. Uiteindelijk zijn we nog steeds met evenveel als aan het begin.quote:Op zondag 18 september 2005 22:49 schreef Svensational het volgende:
Het was dus nog steeds stuivertje wisselen? Of moest er iemand uit?
Ja dat is ook zo krankzinnig als wat. Geen wonder dat er nooit iets gebeurd. Je zou ook uit het spel moeten kunnen degraderen op het laagste niveau. Dan was het al een stuk spannender geweest.quote:Op zondag 18 september 2005 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, Steve speelde even met de gedachte om eruit te gaan. Uiteindelijk zijn we nog steeds met evenveel als aan het begin.
Er zou veel meer tempo in de uitzending moeten zitten en er zouden meer niveau's moeten zijn. Nu gaat er een weg en komt er een bij.quote:Op zondag 18 september 2005 23:01 schreef SigmundFreud het volgende:
Het was deze keer zo mogelijk nog saaier dan de vorige keer. Het wordt pas interessant als er al in het begin meer dan twee niveaus zijn (en er ook meer geswitched wordt) en er personen uit het spel verdwijnen (het vrijwillig opofferen is een zinloos voorstel, waarom zou ook maar iemand dat doen).
binnenkort zullen er wel mensen van niveau af moeten. Misschien een leuk duel de winnaar promoveert en verliezer kan naar huisquote:Op zondag 18 september 2005 23:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Meer niveaus zou beter zijn geweest. En dan wat meer kansen om hogerop te komen/te degraderen. Er moet wat meer actie in komen.
Ik denk dat die kerel binnen de kortste keren eruit ligt. Helemaal flippen en zijn gitaar kapot stampen e.d.quote:Op maandag 19 september 2005 08:40 schreef dutchheroin het volgende:
Maar aan de andere kant ga ik volgende week toch weer kijken. Ik ben heel benieuwd wat die oude man allemaal gaat veroorzaken op het vasteland.
kloptquote:Op maandag 19 september 2005 17:33 schreef Lienekien het volgende:
Edit: ik haal nu geloof ik alles door elkaar. Dit was ER en ik weet niet eens zeker of ze wel Sabine heette...![]()
O ja. Vanavond weer.quote:Op maandag 19 september 2005 17:41 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
kloptEn ze heet volgens mij Nicole.
je verklaring over nederlanders en belgen ten opzichte van amerikanen gaat gelukkig niet meer helemaal op! sommige individu-en kunnen wel degelijk voor heerlijke irritatie-tv zorgenquote:Op maandag 19 september 2005 21:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
na vanavond is het jammer te concluderen dat Expeditie Robinson zo veel leuker is dan Terra Incognita.
zo da's grofquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:20 schreef mikerw het volgende:
Nog even en hij is de John van TI.
Aangezien het zeenomaden zijn, lijkt het me logisch dat ze zich terugtrekken naar het vasteland of de rotsen. Het vasteland is 'slecht' en die rots, het derde niveau, is 'goed'. Lijkt me dus dat ze naar de rotsen terugtrekken, omdat de gewone mens hun in de weg staat?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:20 schreef mikerw het volgende:
Wat is eigenlijk de lol van het te weten komen wat het geheim van zeenomaden is. of die mensen zo interessant zijn. Waarom trekken ze zich steeds verder terug?? WAT verder terug WAARHEEN dan?????
Tja, waarschijnlijk is het ook wel gewoon op te zoeken in Googlequote:Op zaterdag 24 september 2005 04:01 schreef OldSchoolFool het volgende:
Wees es eerlijk... Kan t iemand ook maar een reet schelen eigenlijk wat dat hele geheim is van die bootdwergjes?
Weet je ook meteen de reden waarom er naar ER tweemaal zoveel mensen kijken....
neequote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Deel 1 vergeten, heb ik al veel gemist ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |