wtf, waar zijn de termen schreef, schreefloos en meer?quote:op zaterdag 12 november 2005 00:19 schreef tc03 het volgende:
[..]
dat hele slanke en strakke lettertype moet echt verbannen worden, vind ik persoonlijk. gebruik gewoon mooie ronde fonts. tahoma of arial, om maar eens wat te noemen.
ja dat is vaak moeilijk he. de kunst van het weg laten. nu is dat natuurlijk wel anders wanneer je iets voor commerciele doeleinden maakt, of dat je iets voor jezelf maakt.quote:op zaterdag 12 november 2005 16:16 schreef electro-worm het volgende:
ik vind hem eigenlijk op een of anderem anier te druk, mar dit soort designs zie je niet vaak en daarom isie zo mooi ;p omdat er ook kleuren bij zit en opp de andere helft zeg maar hlemaal niet..
waarmee heb je al die lijnen gemaakt ? zijn die gewoont getekend ? en waar heb je dat plaatje van die man vandaan?quote:op zaterdag 12 november 2005 17:16 schreef draztic het volgende:
[..]
ja dat is vaak moeilijk he. de kunst van het weg laten. nu is dat natuurlijk wel anders wanneer je iets voor commerciele doeleinden maakt, of dat je iets voor jezelf maakt.
bedankt johquote:op zaterdag 12 november 2005 20:09 schreef jeroenjj het volgende:
[..]
waarmee heb je al die lijnen gemaakt ? zijn die gewoont getekend ? en waar heb je dat plaatje van die man vandaan?
vraagjes, omdat ik et een geniale achtergrond vind.![]()
hoe heb je dat gedaan?quote:op woensdag 14 september 2005 22:45 schreef trance-force het volgende:
hier een nieuw snufje die ik net weer geleerd heb in photoshop...
hier staat dan die mooie image van mij
niet zomaar iemand een naab noemen, want die plaatjes staan in je cache sukkel. ctrl+f5 maar eens.quote:op zondag 13 november 2005 22:07 schreef spaceman89 het volgende:
mijn post is bewijs van niet.. naab
mooiquote:op zaterdag 12 november 2005 16:05 schreef draztic het volgende:
[..]
dankjeheb net een andere versie gemaakt. ben wel benieuwd welke beter is.
[afbeelding]
thnxs electro-worm,quote:op dinsdag 15 november 2005 20:00 schreef electro-worm het volgende:
photobucket![]()
.
ga naar photobucket.com en daar kan je je foto's posten die fok! wel accepteert
op de een of andere manier is een engelse website geschreven door een nederlander altijd zo belachelijk. ik weet niet wat het precies is, maar je merkt gewoon dat de tekst altijd te enthousiast, te perfect en te gladjes is ofzo. het design is redelijk though.quote:op dinsdag 15 november 2005 20:52 schreef pimd het volgende:
cut the crap!
net online gegooid... moet nog wel items toevoegen aan portfolio, maar voor de rest vind ik het wel af en een hoop mensen die het hebben gezien tijdens de "ontwikkelingsfase" (groot woord maar goed) vonden het er ook goed uitzien... ben benieuwd wat jullie ervan vinden
adobe streamline mensen...te rilex, te makkelijk!quote:"iemand enig idee hoe je dit effect krijgt met illustrator cs of photoshop?
elk deeltje handmatig invullen vind ik te veel werk . en er moet een makkelijkere manier zijn dan in ps vlakken te selecteren met de magic wand om vervolgens die selectie in te kleuren.
ik wil dus zeg maar een foto van mezelf in kleuren dmv. vlakken."
ivbo engels met bijles?quote:op donderdag 17 november 2005 21:59 schreef nitespeed het volgende:
[..]
op de een of andere manier is een engelse website geschreven door een nederlander altijd zo belachelijk. ik weet niet wat het precies is,
streamline hebben ze nu geintegreerd in illustrator cs2.quote:op vrijdag 18 november 2005 13:42 schreef david_hasselhof het volgende:
[..]
adobe streamline mensen...te rilex, te makkelijk!
ik heb het gezien ja, stukken beter...alleen jammer dat ik nog in cs werk... :-(quote:streamline hebben ze nu geintegreerd in illustrator cs2.
het heet niet voor niks comic sans en wordt nog steeds heel veel gebruikt waarvoor het ooit bedoeld was zeker.quote:a note from vincent connare, comic sans' designer.
during 1994 i noticed that a large number of cartoon/comic style software titles were under development at microsoft. as microsoft creative writer had a need for fun fonts, i had an idea to make a lettering script similar to the lettering used by the major comic books.
there was a consistent style used in comics, which was quite unlike the style of lettering you see in newspaper cartoon strips. i also noticed that many people were inappropriately using drafting lettering in comic speech balloons.
leuke site! mooi gedaan.quote:op dinsdag 22 november 2005 15:23 schreef ravje het volgende:
hoe mijn designs eruit zien..
heel kleurrijk altijd!ik maak voornamelijk layouts voor websites.
laatst ook wat (duizend exemplaren) tourposters gemaakt die in oostenrijk opgehangen werden.
ja. doe ik goed!
klein voorproefje dan? vooruit
geen spam
ik vind schreefletters niet mooi voor een site. tenminste niet op de manier zoals jij ze gebruikt hebt. het komt zo ouderwets over ofzo. weet niet precies wat het is.quote:op woensdag 23 november 2005 17:56 schreef #ANONIEM het volgende:
]http://www.verdien-geld-snel.nl/screenshot.jpg]
screenshot van mijn website bedoeld voor jongens tussen 14 en 18 jaar.
je kritiek is juist goed hoor. ben daar ook al druk mee bezig. kijk maar bij mijn active topic lijst ben al bezig om het wat blitser proberen te maken.quote:op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef zombine het volgende:
ik vind schreefletters niet mooi voor een site. tenminste niet op de manier zoals jij ze gebruikt hebt. het komt zo ouderwets over ofzo. weet niet precies wat het is.
verder vind ik je kleurgebruik erg lelijk. maar dat is een persoonlijke mening natuurlijk.
de kleuren vloeken ook erg veel met elkaar. ik denk dat het al stukken beter wordt als je dat rood vervangt door een andere tint groen.
hoop dat ik niet te hard overkom. dat is in ieder geval niet mijn bedoeling.
edit: ik denk dat de vormgeving ook niet echt geschikt is voor de doelgroep die je voor ogen hebt. ik zou dan eerder een wat flitsere style er tegen aan gooien.
je url's doen het niet jonge, ff fixen!!!!! andersquote:op donderdag 24 november 2005 01:38 schreef the_answer1984 het volgende:
heb tijdje geleden paar wallpapers gemaakt.
http://img236.imageshack.us/my.php?image=nas7rs.jpg
http://img142.imageshack.us/my.php?image=nice8st.jpg
http://img142.imageshack.us/my.php?image=kobewall5oq.jpg
quote:
werkt prima hoor, alleen ff copy pasten...quote:op donderdag 24 november 2005 08:43 schreef eastwood het volgende:
[..]
je url's doen het niet jonge, ff fixen!!!!! anders![]()
niet slecht, maar ik heb niet echt het gevoel alsof het 1 geheel is. ook is de witruimte tussen de verschillende hokken niet overal even groot. probeer de witruimte even groot te maken.quote:op zondag 27 november 2005 13:05 schreef flipper01 het volgende:
ik ben gisteren bezig geweest met een webdesign, de invulling moet nog komen, maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:
[[url=http://members.chello.nl/~dijkstra01/flipper/fokimages/carrieredag_dsg.jpg]afbeelding][/url]
[klikbaar plaatje]
hele goeie tipquote:op zondag 27 november 2005 13:43 schreef zombine het volgende:
niet slecht, maar ik heb niet echt het gevoel alsof het 1 geheel is. ook is de witruimte tussen de verschillende hokken niet overal even groot. probeer de witruimte even groot te maken.
is ook wel te zien heh?quote:op zondag 27 november 2005 13:51 schreef --christiaan-- het volgende:
net ff snel moeten maken
[[url=http://x12.putfile.com/11/33006282086.png]afbeelding][/url]
hoezo?quote:op zondag 27 november 2005 13:07 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik hoop dat het een grapje is?
iemand?quote:op zondag 27 november 2005 16:58 schreef _dirkjan_ het volgende:
http://www.yourdeveloper.net/portpreview.gif .. wordt mijn portfolio binnenkort, foto met lamp is uiteraard zelf genomen :-)
ziet er strak uit, maar is nog lastig te beoordelen omdat het nog lang niet af isquote:op maandag 28 november 2005 11:43 schreef _dirkjan_ het volgende:
iemand?
op zich wel lekker clean & simple - ik zou alleen de menu items bovenaan (home/portfolio/contact) een andere kleur doen, ze vallen zo niet echt op... verder denk ik dat het contact vlak misschien aan de kleine kant is, maar dat is natuurlijk maar net afhankelijk van wat voor info je kwijt wilquote:op zondag 27 november 2005 16:58 schreef _dirkjan_ het volgende:
http://www.yourdeveloper.net/portpreview.gif .. wordt mijn portfolio binnenkort, foto met lamp is uiteraard zelf genomen :-)
paar leuke, voor de rest zou ik ze netjes in het prullenbak archief gooien!quote:op woensdag 30 november 2005 12:27 schreef kordo het volgende:
[afbeelding] !!!
nog meer shit www.members.lycos.nl/kordo/sigs/
chiptuuuuuuunes!quote:op vrijdag 27 januari 2006 00:33 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
alweer oud, maar toch... maan en poppetje allemaal pixel per pixel getekend.
jammer van die typoquote:op vrijdag 27 januari 2006 00:33 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
alweer oud, maar toch... maan en poppetje allemaal pixel per pixel getekend.
ik vind de bovenste een beetje kitsch, de middelste vind ik erg mooi, alleen die wolken rechtsbovenin wijken ineens qua stijl af.. die onderste zegt me niks, doet me dus ook niks.. an sich wel oke denk ik..quote:op vrijdag 27 januari 2006 00:37 schreef ludosanders het volgende:
vanuit ander topic nog wat werk van mij.
[[url=http://img14.imagevenue.com/loc24/th_55c17_sittingwaitingwondering.jpg]afbeelding][/url]
link
[[url=http://img14.imagevenue.com/loc24/th_c12d0_rainbow1.jpg]afbeelding][/url]
link
[[url=http://img146.imagevenue.com/loc24/th_7a60c_music.jpg]afbeelding][/url]
link
netjes, maar ik zou de strepen aan de randen van je motion blur wat minder scherp doen.quote:
in paint?quote:op zaterdag 28 januari 2006 01:37 schreef #ANONIEM het volgende:
[afbeelding]
gewoon zonet voor de grap gemaakt![]()
photoshop maar ben nu pas sinds een week bezig met photoshop dus geef me even een pauzequote:op zaterdag 28 januari 2006 01:41 schreef maisnon het volgende:
je had op zn minst het licht nog wel aan kunnen passenof was het paint?
ja ik weer en euh.. ik ben de topicstarter noobquote:op maandag 13 februari 2006 17:05 schreef lukaso het volgende:
jij weer, je zat ook al op designhulp!
tjah, wat is het, een sig? moet ik een een sig gaan raten!!?!?!?
voor een fotosite vind ik de layout prima. strak, niks dat de aandacht van de fotos zou moeten wegdrukken. ik vind alleen de ruimte waar je je fotos in gaat afbeelden op een bepaalde manier heel erg klein, maar dat is ook omdat ik niet weet hoe je galleries eruit gaan zien, en of je voor de individuele fotos relatief kleine plaatjes gebruikt of new window targets.quote:op maandag 13 februari 2006 17:20 schreef _dirkjan_ het volgende:
[afbeelding]
dit is een fotosysteempje door mij grafisch ontworpen en ook de technische kant ontwikkeld... wat vinden jullie van de layout? let niet op de naam, die wordt niet veranderd, maar geef je mening over opbouw, typografie, etc,etc
ziet ersimpel en strak uit. wel netjes voor een fotosite!quote:op maandag 13 februari 2006 17:20 schreef _dirkjan_ het volgende:
[afbeelding]
dit is een fotosysteempje door mij grafisch ontworpen en ook de technische kant ontwikkeld... wat vinden jullie van de layout? let niet op de naam, die wordt niet veranderd, maar geef je mening over opbouw, typografie, etc,etc
idd thumbnails en erop klikken target="_blank" voor volledige fotos!quote:op dinsdag 14 februari 2006 08:53 schreef pat-man het volgende:
[..]
ziet ersimpel en strak uit. wel netjes voor een fotosite!
typografie gaat wel alleen de kop zou ik anders doen. het font past er niet bij en de aanspatiėring is ook veels te weinig.
ben wel benieuwd hoe je de foto's gaat oplossen. hoe krijg je die te zien? thumbnails en dan pop-up?
vind em er voor de rest prima uitzien. niet echt wat bijzonders maar wel strak en overzichtelijk.
ha, coolquote:op vrijdag 17 februari 2006 08:44 schreef murp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
photoshop!
snuf en spuitquote:op woensdag 14 september 2005 23:08 schreef sebastiaan_2003 het volgende:
hier nog een ontwerpje voor een hondenuitlaatdienst. is afgedrukt op poster formaat...
[afbeelding]
zie er leuk uit, alleen ik snap soms echt niet wat mensen met een banner op een forum moeten. maar dat is ook een persoonlijke mening.quote:op maandag 13 februari 2006 19:10 schreef incolumis het volgende:
ik maak vooral banners voor forums, zoals:
[afbeelding]
[afbeelding]
gelieven in het vervolg te wachten tot deze effectief toe isquote:op vrijdag 17 februari 2006 17:01 schreef electro-worm het volgende:
ik heb deel 2 vast geopend aangezien deze al bijna vol is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |