wtf, waar zijn de termen schreef, schreefloos en meer?quote:op zaterdag 12 november 2005 00:19 schreef tc03 het volgende:
[..]
dat hele slanke en strakke lettertype moet echt verbannen worden, vind ik persoonlijk. gebruik gewoon mooie ronde fonts. tahoma of arial, om maar eens wat te noemen.
ja dat is vaak moeilijk he. de kunst van het weg laten. nu is dat natuurlijk wel anders wanneer je iets voor commerciele doeleinden maakt, of dat je iets voor jezelf maakt.quote:op zaterdag 12 november 2005 16:16 schreef electro-worm het volgende:
ik vind hem eigenlijk op een of anderem anier te druk, mar dit soort designs zie je niet vaak en daarom isie zo mooi ;p omdat er ook kleuren bij zit en opp de andere helft zeg maar hlemaal niet..
waarmee heb je al die lijnen gemaakt ? zijn die gewoont getekend ? en waar heb je dat plaatje van die man vandaan?quote:op zaterdag 12 november 2005 17:16 schreef draztic het volgende:
[..]
ja dat is vaak moeilijk he. de kunst van het weg laten. nu is dat natuurlijk wel anders wanneer je iets voor commerciele doeleinden maakt, of dat je iets voor jezelf maakt.
bedankt johquote:op zaterdag 12 november 2005 20:09 schreef jeroenjj het volgende:
[..]
waarmee heb je al die lijnen gemaakt ? zijn die gewoont getekend ? en waar heb je dat plaatje van die man vandaan?
vraagjes, omdat ik et een geniale achtergrond vind.![]()
hoe heb je dat gedaan?quote:op woensdag 14 september 2005 22:45 schreef trance-force het volgende:
hier een nieuw snufje die ik net weer geleerd heb in photoshop...
hier staat dan die mooie image van mij
niet zomaar iemand een naab noemen, want die plaatjes staan in je cache sukkel. ctrl+f5 maar eens.quote:op zondag 13 november 2005 22:07 schreef spaceman89 het volgende:
mijn post is bewijs van niet.. naab
mooiquote:op zaterdag 12 november 2005 16:05 schreef draztic het volgende:
[..]
dankjeheb net een andere versie gemaakt. ben wel benieuwd welke beter is.
[afbeelding]
thnxs electro-worm,quote:op dinsdag 15 november 2005 20:00 schreef electro-worm het volgende:
photobucket![]()
.
ga naar photobucket.com en daar kan je je foto's posten die fok! wel accepteert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |