quote:Op zondag 11 september 2005 20:36 schreef Northside het volgende:
Grote lullen schijnen anders helemaal niet zo fijn te zijn. Krijg je weer geklaag dat het pijn doet enzo...
Conclusie: Vrouwen die zeuren om een grote lul hebben nog nooit een ECHT grote lul gehad.
Ik ben links, en blankquote:Op maandag 12 september 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
LInkse mensen hebben een grotere pik dan rechtse
Die compenseren het met hun gebral
Echt waar
bron?quote:Op maandag 12 september 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
Die compenseren het met hun gebral
Echt waar
Dat zou je van deze linkse rakker niet zeggen.quote:Op maandag 12 september 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
[...]
quote:Op maandag 12 september 2005 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben wel benieuwd hoe groot de lul van halsema is, iemand?
Als je aan mannen vraagt wat de lengte is zal 18 cm ineens heel gemiddeld lijken, maar het is toch echt 16 cm dat het gemiddelde is en zolang je niet onder de 13/14 cm komt zal niemand je raar aankijken....quote:Op maandag 12 september 2005 11:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Echt??
Ik kijk ws te veel pr0n. Mijn hele referentiekader is verschoven.
Als ik dat probeer zit mn vriendin gillend tegen het plafondquote:Op maandag 12 september 2005 13:12 schreef Kleintje het volgende:
Overigens... wat wel grappig is... als mannen je met een dildo zien spelen, dan vragen ze vaak of ie niet dieper kan. Maar geloof me... een dildo gaat er vaak dieper in dan de gemiddelde lul. Want... daar zit nog iemand aan vast en je komt zelden helemaal tot aan je stam de vagina in!
Ik dacht altijd dat de statistieken expres wat lager werden gepresenteerd om het ego van de NL'se man niet te krenken.quote:Op maandag 12 september 2005 13:09 schreef erodome het volgende:
[..]
De meeste mannen die ik ben tegen gekomen zitten tussen de 14/18 cm
ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat nederlanders er statistisch heel beheurlijk vanaf komen internationaal gezien.quote:Op maandag 12 september 2005 13:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de statistieken expres wat lager werden gepresenteerd om het ego van de NL'se man niet te krenken.
Volgens mij 1 meter 92quote:Op maandag 12 september 2005 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben wel benieuwd hoe groot de lul van halsema is, iemand?
zow, das wel een flink eind. of hebben we het over haar vergeten navelstreng die er nog afentoe uitzwabbert?quote:
nee door die minieme homoplassertjes.quote:Op maandag 12 september 2005 13:25 schreef SCH het volgende:
Ons gemiddelde wordt natuurlijk weer nadelig beinvloedt door al die kleine allochtonenpikkies
Inderdaad, die rukken te veel. Slijtagequote:Op maandag 12 september 2005 13:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee door die minieme homoplassertjes.
Inderdaad. Wanneer je hier vaak leest, krijg je vanzelf een minderwaardigheid complex.quote:Op maandag 12 september 2005 13:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je aan mannen vraagt wat de lengte is zal 18 cm ineens heel gemiddeld lijken, maar het is toch echt 16 cm dat het gemiddelde is en zolang je niet onder de 13/14 cm komt zal niemand je raar aankijken....
De meeste mannen die ik ben tegen gekomen zitten tussen de 14/18 cm en 18 is al best flink, serieus, dat kan met een verkeerde stoot goed pijn doen
Weinig kans..valt niet binnen de policyquote:Op maandag 12 september 2005 13:39 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wanneer je hier vaak leest, krijg je vanzelf een minderwaardigheid complex.
Ik heb gewoon 16 cm, en normaal van dikte.
Misschien eens een idee om een topic te starten over de lengte, maar dan met een foto erbij.
Ik denk dan dat de gemiddelde lengte hier op Fok een heel eindje zakt.
Mvg P
Open maar. Als TS begint doe ik meequote:Op maandag 12 september 2005 13:39 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wanneer je hier vaak leest, krijg je vanzelf een minderwaardigheid complex.
Misschien eens een idee om een topic te starten over de lengte, maar dan met een foto erbij.
Mvg P
Bring it on!!!quote:Op maandag 12 september 2005 13:42 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Open maar. Als TS begint doe ik mee![]()
hmm, dat komt me bekend voorquote:Op zondag 11 september 2005 20:36 schreef Northside het volgende:
Grote lullen schijnen anders helemaal niet zo fijn te zijn. Krijg je weer geklaag dat het pijn doet enzo...
Ik heb gewoon 18cm, en niet normaal van dikte... nah ja, dat is ook niet alles hoor... condooms zijn er niet omheen te krijgen waardoor je al snel zit bij evt one-night-standsquote:Op maandag 12 september 2005 13:39 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
Mvg P
Blablabla, je moet er dan ook eerst voor zorgen dat ze opgewonden raakt.quote:Op maandag 12 september 2005 13:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hmm, dat komt me bekend voor
"voorzichtig, rustig... auw, niet zo hard, langzaam er in"
of dat ie er heulemaal niet in wilt
Idem ditoquote:Op maandag 12 september 2005 13:42 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Open maar. Als TS begint doe ik mee![]()
nou den helder zit vol met antillianen, die krikken dat gemiddelde flink omhoogquote:Op maandag 12 september 2005 13:25 schreef SCH het volgende:
Ons gemiddelde wordt natuurlijk weer nadelig beinvloedt door al die kleine allochtonenpikkies
Ik heb meer en heb weinig moeite met condooms...quote:Op maandag 12 september 2005 13:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 18cm, en niet normaal van dikte... nah ja, dat is ook niet alles hoor... condooms zijn er niet omheen te krijgen waardoor je al snel zit bij evt one-night-stands
mijn beweringen zijn "gestaafd" door Qwea en Patries86quote:
ligt ook meer aan de dikte en vorm dan aan de lengtequote:Op maandag 12 september 2005 13:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb meer en heb weinig moeite met condooms...![]()
als iedereen nou zou zweren dat ze 25-30cm+ piemels hebben snap ik je opmerking, maar de meesten hier geven toch gewone normale waardes neer... ik denk alleen dat de 15- groep zich niet snel showt...quote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef God_Gonorroe het volgende:
Prachtig om te lezen dat iedereen op fok hier een pik heeft waarmee je een vrouw doormidden kunt kloven.
Daarom pleit ik voor het éénmalig toestaan van het plaatsen van foto's met meetlint (uiteraard) Dan zullen we het onmiddelijk wetenquote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef God_Gonorroe het volgende:
Prachtig om te lezen dat iedereen op fok beweert een pik te hebben waarmee je een vrouw doormidden kunt kloven.
Ik zal spoeding contact met ze opnemen.quote:Op maandag 12 september 2005 13:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mijn beweringen zijn "gestaafd" door Qwea en Patries86
Gewoon een kwestie van ervaringquote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ligt ook meer aan de dikte en vorm dan aan de lengte
ROFLquote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef God_Gonorroe het volgende:
Prachtig om te lezen dat iedereen op fok beweert een pik te hebben waarmee je een vrouw doormidden kunt kloven.
quote:Op maandag 12 september 2005 13:57 schreef God_Gonorroe het volgende:
Waar ik me echt aan erger bij condooms zijn die lelijke zwarte serienummers... Als ik wil neuken voel ik me dan echt een nummer. Blegh.
Is al eens gedaanquote:Op maandag 12 september 2005 13:56 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Daarom pleit ik voor het éénmalig toestaan van het plaatsen van foto's met meetlint (uiteraard) Dan zullen we het onmiddelijk weten
Dat topic heb ik gemist..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |