Als je dat maar hard genoeg tegen jezelf zegt, gaat je gekwetste ego er wellicht nog in geloven pielemuisjequote:Op zondag 11 september 2005 17:47 schreef Urukusaki het volgende:
hebben zelf een te wijde kut..
Het is ook juist net een bepaalde categorie mensen die roept dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijkquote:Op maandag 12 september 2005 07:12 schreef da_micha_man het volgende:
Het gaat er toch ook om hóe je het doet. Dan de lengte er toch niet helemaal toe?
Nee, de opmerking die ik quotte was zeker minder voorspelbaar.. over cliche's gesproken.quote:Op maandag 12 september 2005 08:15 schreef fatdog het volgende:
Heel voorspelbaar MouseOver. Terug naar de mavo.
Volgens mijn informatie doen de vrouwen in Suriname dit om de baarmoeder te reinigen na een bevalling en niet om een strakke poes te krijgen....quote:Op zondag 11 september 2005 20:16 schreef Tarak het volgende:
Heb weleens gehoord dat in Suriname een soort stoombaden met bepaalde kruiden gebruikt worden waar de dames gehurkt boven gaan zitten om (tijdelijk?) een strakkere kut te krijgen. Doen vrouwen in Nederland dat ook weleens en werkt het?
Sorry maar heb zelfs een hele strakke k*t en een hele grote is ontzettend pijnlijk als je maar een klein meisje bent en je baarmoeder dus erg laag ligt!quote:Op zondag 11 september 2005 17:47 schreef Urukusaki het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2005 09:50 schreef Misstique het volgende:
Is dit onderwerp niet een beetje uitgekauwd inmiddels?![]()
Nee, hier trainen we gewoon de bekkenbodemquote:Op zondag 11 september 2005 20:16 schreef Tarak het volgende:
Heb weleens gehoord dat in Suriname een soort stoombaden met bepaalde kruiden gebruikt worden waar de dames gehurkt boven gaan zitten om (tijdelijk?) een strakkere kut te krijgen. Doen vrouwen in Nederland dat ook weleens en werkt het?
18 cm is niet kort hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 10:16 schreef Woodbridge het volgende:
Ik denk dat de meeste vrouwen die klagen liever een dikkere dan een langere zouden willen.
Je kunt wel een lul hebben van 30cm maar als ie maar een doorsnee van 3cm heeft dan lijkt mij dat niet bepaald lekker.
Dan liever eentje van 18cm met 6cm doorsnee dacht ik toch?
dames?
Dat waren voorbeelden..quote:Op maandag 12 september 2005 10:25 schreef Tobbes het volgende:
[..]
18 cm is niet kort hoor.
En 30 cm is echt een zeldzaamheid.
Niet meer een excuus dan die aanstellerij van vrouwen... "oooh zijn pik is niet groot genoegquote:Op maandag 12 september 2005 00:38 schreef Brennie het volgende:
Dat is ook een excuus.
misschien hebben ze dat juist niet en vragen ze daarom om een grote/dikkequote:Op zondag 11 september 2005 17:47 schreef Urukusaki het volgende:
Mannen! Er is hoop!quote:Op maandag 12 september 2005 10:52 schreef Kleintje het volgende:
Heb seks gehad met een kromme, een dikke, een grote en een kleine piemel...
En weet je...
Het is nog belangrijker wat voor lul er aan die lul hangt.
Want die lul moet het werk doen.
De piemel trilt en beweegt niet uit zichzelf. Dus het ligt eraan wat de persoon die eraan hangt ermee doet.
En in mijn geval... de man met het kleintje... die deed het toch het beste
Ze is een beetje in de war met een ander apparaat.quote:Op maandag 12 september 2005 10:54 schreef Tobbes het volgende:
Kleintje, is het de bedoeling dat ik mn lul laat trillen?
Thanks voor de steunquote:Op maandag 12 september 2005 10:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze is een beetje in de war met een ander apparaat.
No problem, anytimequote:
ik vind een grote wel lekker...quote:Op maandag 12 september 2005 10:56 schreef Woodbridge het volgende:
Mannen hebben trouwens ook liever geen echoput.
Whoehoe... als je dat kan... wil je me dan een filmpje ervan opsturen. Dan mag je bij mij solliciteren! Dat scheelt batterijenquote:Op maandag 12 september 2005 10:54 schreef Tobbes het volgende:
Kleintje, is het de bedoeling dat ik mn lul laat trillen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |