ik ookquote:Op zondag 11 september 2005 18:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]echt?
![]()
Damn dan heb ik dat gemist![]()
Ik heb het gezien, dus genoeg bewijsquote:Op zondag 11 september 2005 18:47 schreef sannydude het volgende:
[..]
ik ook
iemand een link met bewijs?
FOK! in de media (deel 2)quote:Op zondag 11 september 2005 18:47 schreef sannydude het volgende:
[..]
ik ook
Ik mail niks.quote:Op zondag 11 september 2005 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
misshcien moet je het nieuws even een handje helpen door ze te mailen
tip@hartvan.nl was het toch?
ze zeggen dat iets inde geest van: ''Op internt circuleert het bericht dat...''quote:Op zondag 11 september 2005 18:47 schreef sannydude het volgende:
[..]
ik ook
JasperE, daar is de kont tasquote:Op zondag 11 september 2005 18:54 schreef JasperE het volgende:
[..]
ze zeggen dat iets inde geest van: ''Op internt circuleert het bericht dat...''
quote:Op zondag 11 september 2005 18:57 schreef Jett het volgende:
ik wil best naar centraal om te gaan kijken of die tas er nog ligt hoor
Van mij mag jequote:
kan geen foto´s maken, telefoon met camera is gejatquote:Op zondag 11 september 2005 19:00 schreef Kos het volgende:
[..]
Ja en maak foto's...
Maar hoe laat is dat ding daar neergezet dan?
oki ff buskaart zoekenquote:Op zondag 11 september 2005 19:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Van mij mag je
Als je gewoon 1 keer langsloopt, en er ligt niks, en er zijn niet meer dan 3 agenten aanwezig, is er echt niks aan de hand
Er stonden gister 2 politieagenten, 3 van n beveilingsburea, en 4 van de HTM.
Vandaag veel minder... had ik zo het idee. Geen politie gezien. Maakt verder niet uit.
quote:Op zondag 11 september 2005 19:01 schreef Jett het volgende:
[..]
oki ff buskaart zoekenen dan ga ik wel ff kijken
16.04 om precies te zijnquote:Op zondag 11 september 2005 19:00 schreef Kos het volgende:
[..]
Ja en maak foto's...
Maar hoe laat is dat ding daar neergezet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |