quote:Op zondag 11 september 2005 19:09 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
straks heeft Yildiz er echt een bom in gestopt![]()
Keihard gillen 'Aaaah een tas/bom!' !quote:Op zondag 11 september 2005 19:01 schreef Jett het volgende:
marrrr als die tas er nog ligt? wattan?
Ik kliktequote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef Razor21 het volgende:
http://www.nu.nl/news/590131/10/Den_Haas_CS_ontruimd.html
OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pauperjongquote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef Razor21 het volgende:
OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Link is aangepast kloptquote:Op zondag 11 september 2005 19:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik klikte! Maar de link klopt niet, phew!
Wie ontruimt er nu een knaagdierquote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef Razor21 het volgende:
OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG OMG!!!quote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef Razor21 het volgende:
OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef Razor21 het volgende:
OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het wachten is op Jettquote:Op zondag 11 september 2005 19:41 schreef S-Two het volgende:
Als ik het zo merk is er nog niets van bekend bij de media
Jettquote:
Jammer? Ik heb niet zoveel te verbergen hoor, behalve mijn privacy, zoals je ziet kan je uit het email adres in mijn profiel die naam al halen,...quote:Op zondag 11 september 2005 19:23 schreef Billy_Mack het volgende:
jammer dat wij meteen je naam kunnen zien als auteur van brief.doc
Inderdaad ..quote:Op zondag 11 september 2005 18:15 schreef steve2003 het volgende:
eigenlijk moet er f f iemand belle dat er een verdacht pakketje staat...
Bedankt voor de update. Benieuwd wie em nu heeft.quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef Jett het volgende:
nope hij lag er niet meer
hij lag toch bij die patading? het was fuckin druk daarquote:Op zondag 11 september 2005 19:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Bedankt voor de update. Benieuwd wie em nu heeft.
Jup, daar lag die ja, Smullers heet dat.quote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef Jett het volgende:
[..]
hij lag toch bij die patading? het was fuckin druk daar
toen heb ik maar een kipcorn bestelden nog even rondgekeken
nee aan een zwerver gegeven.quote:
gevonden voorwerpen zeker.quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef Jett het volgende:
nope hij lag er niet meer
Zeg, mijn vriend heeft hier in de hoek bij smullers vanmiddag een sporttas achter gelaten, ik zou 'm rond deze tijd komen ophalen maar nu istie wegquote:Op zondag 11 september 2005 20:04 schreef Jett het volgende:
ja maar ik kan moeilijk gaan naar de infodesk, zeg heeft u een tas gevonden met waterballonnen derin en 1 of andere brief?
ja was maar een grapje hoor no hard feelings
trouwens, toch niet aan die enorme vetrol die altijd bij de hoofdingang staat met zn straatkrant? Met die rode wangen...quote:
neuj die vond ik eng.quote:Op zondag 11 september 2005 20:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
trouwens, toch niet aan die enorme vetrol die altijd bij de hoofdingang staat met zn straatkrant? Met die rode wangen...
nee joh, ze hebben toch al een verdachte tas gevonden? mission accomplished, kom we gaan naar huisquote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jup, daar lag die ja, Smullers heet dat.
Volgens Jett waren ook geen bewakers meer, althans, niet opgevallen.
Dat is toch vrij vreemd te noemen.
gelukkigquote:
Yil-wie?quote:Op zondag 11 september 2005 20:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Zie hier op de live webcam wat er met de achtergelaten tassen van Yilmaz gebeurd![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
quote:Op zondag 11 september 2005 20:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Zie hier op de live webcam wat er met de achtergelaten tassen van Yilmaz gebeurd![]()
![]()
Ik ook, dan ben ik benieuwd op wat.quote:Op zondag 11 september 2005 20:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het is nu wachten tot Yildiz gearresteerd wordt
dat doet er toch niet toe, ze mogen je toch zo een paar dagen vasthouden als ze je van een "terroristische actie" verdenken tegenwoordig?quote:Op zondag 11 september 2005 20:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ook, dan ben ik benieuwd op wat.
Lenny Kravitz - Always On The Runquote:Op zondag 11 september 2005 21:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik sluit serieus niet uit dat je gearresteerd wordt hoor
Mocht je moeten zitten, dan kom ik je wel opzoeken![]()
ik ook !quote:Op zondag 11 september 2005 21:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik sluit serieus niet uit dat je gearresteerd wordt hoor
Mocht je moeten zitten, dan kom ik je wel opzoeken![]()
wowquote:Op zondag 11 september 2005 21:42 schreef NotoriousJw het volgende:
Nerd....
quote:Op zondag 11 september 2005 18:28 schreef Bananenman het volgende:
Nerd.
Meer ben je niet.....quote:
Is het jou opgevallen dat ik een zin van je, die je hier ergens ooit heb neergezet, ik dacht in het 6-sep debat- topic, dat ik die direct van je gekopieerd heb!?quote:Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef Renmaestro het volgende:
Held! Ik had krom gelegen als er daadwerkelijk was gebeld en het station zou zijn ontruimd, maar helaas. Voor herhaling vatbaar, maar dan wel met een tikkend iets erin.
quote:Op zondag 11 september 2005 21:46 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Meer ben je niet.....
*zoekt naar emailadres van politie haaglanden*
*wat leuk...meldmisdaad anoniem.nl*
Heb jij een snellere manier voor me dan ?quote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Heel anoniem hoor als je het op Fok verteld
Is your mother proud of you?quote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Heb jij een snellere manier voor me dan ?
Verrek! Ben ik toch nog 'deel' van de operatie.quote:Op zondag 11 september 2005 21:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Is het jou opgevallen dat ik een zin van je, die je hier ergens ooit heb neergezet, ik dacht in het 6-sep debat- topic, dat ik die direct van je gekopieerd heb!?
Naar de brief!
Zijn de bananen krom?quote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Heb jij een snellere manier voor me dan ?
behoorlijk..ik bescherm dit land tegen onkruid zoals jou...en jou moeder tjsaa....quote:
Zeggen de 3 letters NSB jou iets? En, wat lul je, met je boete.quote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
behoorlijk..ik bescherm dit land tegen onkruid zoals jou...en jou moeder tjsaa....
jou moeder moet over een tijd dubbele diensten i.p.v. alleen s'nachts ook overdag dinesten om die boete van je aftebalen......
Kijk je ziet het alweer, de politie heeft danny onder druk gezet en die heeft nu het password van Jett vrijgegeven om via haar account jou adres te weten te komen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef Jett het volgende:
yildiz welke wijk woon je in Den Haag? straks word me hele wijk afgezet
DAT IS EEN LEUGEN EEN LEUGEN ZEG IK JEEEEquote:Op zondag 11 september 2005 22:11 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Kijk je ziet het alweer, de politie heeft danny onder druk gezet en die heeft nu het password van Jett vrijgegeven om via haar account jou adres te weten te komen.
niet happen hoor Y!
quote:Op zondag 11 september 2005 22:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zeggen de 3 letters NSB jou iets? En, wat lul je, met je boete.
13 of 14? Laatste reactie op jou overigens. Hier besteed ik geen aandacht meer aan.
Pfff en nog aggresief ookquote:Op zondag 11 september 2005 22:15 schreef Jett het volgende:
[..]
DAT IS EEN LEUGEN EEN LEUGEN ZEG IK JEEEE
Minder ben jij wel, grote jongen zeg.quote:Op zondag 11 september 2005 21:46 schreef NotoriousJw het volgende:
Meer ben je niet.....
*zoekt naar emailadres van politie haaglanden*
*wat leuk...meldmisdaad anoniem.nl*
leg uitquote:Op zondag 11 september 2005 22:47 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Minder ben jij wel, grote jongen zeg.
Uitleg lijkt me niet zinvol aangezien je waarschijnlijk toch te sterk overtuigd bent dat je gelijk hebt. Maar ik vraag me wel af of je vroeger op school ook altijd het braafste jongetje van de klas wat dat alles meteen "aan meester zou vertellen".quote:
ach wat maakt het jullie nou uit? Jullie hebben jullie lol gehad voor vandaag en nu komt er nog een lolletje bovenop dat meneer opgepakt word of een boete krijgtquote:Op zondag 11 september 2005 23:02 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Uitleg lijkt me niet zinvol aangezien je waarschijnlijk toch te sterk overtuigd bent dat je gelijk hebt. Maar ik vraag me wel af of je vroeger op school ook altijd het braafste jongetje van de klas wat dat alles meteen "aan meester zou vertellen".
Niet dat het veel uitmaakt, er is geen ontruiming of wat dan ook geweest, dus je hebt zojuist hooguit wat kostbare tijd van de politie verspild.
Ik sta er volledig achter net zoals de TS, ook anoniemquote:Op zondag 11 september 2005 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom anoniem gemeld?Sta je er zeker toch niet helemaal achter
Mis, ik gooi gewoon mijn gegevens hier neer omdat ik er wel vanuit gaat dat niemand er mee gaat fucken.quote:Op zondag 11 september 2005 23:20 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ik sta er volledig achter net zoals de TS, ook anoniem
Nou, poe hey, ha-ha. Wat heb jij toch een profijt nu, en wat is de wereld een stúk veiliger geworden. Be-dankt.quote:Op zondag 11 september 2005 23:19 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
ach wat maakt het jullie nou uit? Jullie hebben jullie lol gehad voor vandaag en nu komt er nog een lolletje bovenop dat meneer opgepakt word of een boete krijgt![]()
VET KOEL toch?
ahahahha, nou een groot fantasie heb je wel, al je posts gelezen te hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dan is die beller schuldig, hij creeërt namelijk de angst. Ik niet. Ik creeër een verloren tas.
Anders kan ik op elke willekeurige dag schiphol wel gaan bellen, dat er ergens in een verloren tas een bom zit.
Ik vind je echt erg dom. Je vindt jezelf wel een held dat je dit hebt willen doen he? Ik vind je triest.quote:Op zondag 11 september 2005 22:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zeggen de 3 letters NSB jou iets? En, wat lul je, met je boete.
13 of 14? Laatste reactie op jou overigens. Hier besteed ik geen aandacht meer aan.
Je zou toch niet meer op hem reageren?quote:Op zondag 11 september 2005 23:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mis, ik gooi gewoon mijn gegevens hier neer omdat ik er wel vanuit gaat dat niemand er mee gaat fucken.
Toen kwam jij.
Mag ik dan ook even je voor- en achternaam, geboortedatum, woonplaats, foto, e.d.?
Ik vind het tamelijk zwak, dat je mij loopt te verraden, terwijl je zelf zo anoniem mogelijk wil blijven.
Heel erg zwak.
[..]
Nou, poe hey, ha-ha. Wat heb jij toch een profijt nu, en wat is de wereld een stúk veiliger geworden. Be-dankt.
Ja haha erg leukquote:Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef SnowBite het volgende:
Meld iemand dit topic nou nog op http://www.meldmisdaadanoniem.nl/ ?
De reden dat fokkers dit topic boeiend vinden, is omdat je eventueel het nieuws hiermee kan halen.
Helaas was er geen paniek en ook geen nieuws, dus nu wil ik eigenlijk wel dit in het nieuws zien:
"Nep-terrorist krijgt 3 maanden cel + TBS"
het is op Schiphol verboden om bagage onbeheerd achter te laten. En ik mdenk nog steeds dat hetgeen jij gedaan hebt strafbaar is.quote:Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dan is die beller schuldig, hij creeërt namelijk de angst. Ik niet. Ik creeër een verloren tas.
Anders kan ik op elke willekeurige dag schiphol wel gaan bellen, dat er ergens in een verloren tas een bom zit.
Hihi, wat ben jij een sukkel.quote:Op zondag 11 september 2005 23:19 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
ach wat maakt het jullie nou uit? Jullie hebben jullie lol gehad voor vandaag en nu komt er nog een lolletje bovenop dat meneer opgepakt word of een boete krijgt![]()
VET KOEL toch?
Doet de politie tenminste iets nuttigs, wordt tijd dat zulk soort dingen vaker gebeurenquote:Op maandag 12 september 2005 08:11 schreef Ori het volgende:
Als er wel iets gebeurd zou zijn, had ik dit topic echt doorgestuurd naar de politie.
Beetje expres proberen paniek te veroorzaken en een dure politieactie willen uitlokken, echt belachelijk
Eens, en dan maak ik Utrecht CS onveiligquote:Op maandag 12 september 2005 10:04 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Doet de politie tenminste iets nuttigs, wordt tijd dat zulk soort dingen vaker gebeuren![]()
Misschien nog maar zo'n actie organiseren
Heb jij een link, bron, telefoonnummer? Mail dat, en ik bel wel even, of ik mee wil werkenquote:Op maandag 12 september 2005 12:08 schreef Wolk het volgende:
Hoi Rick,
Editie NL maakt vandaag ook een item over de alertheid op stations.
Wil jij aan dat item meewerken? Dan kun je hen mailen editienl@rtl4.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |