Dat hoorde ik dus ook!quote:Op zondag 11 september 2005 16:47 schreef dj_ko het volgende:
menno: Heb jij je baarmoeder nog?
ingrid: Nee ikke niet
Ja die reisverhaaltjes kennen we nu wel, alsof niemand ooit over de evenaar is geweest of zo, elke boerenlul gaat tegenwoordig op wereldreis.quote:Op zondag 11 september 2005 16:45 schreef MissX het volgende:
pfff ik heb het nu wel een beetje gehad met menno ze verhalen
Oké, Ingrid is de transseksueel...quote:Op zondag 11 september 2005 16:47 schreef dj_ko het volgende:
Ingrid heeft nooit een baarmoeder gehad.quote:Op zondag 11 september 2005 16:47 schreef dj_ko het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze apart van de groep blijft zitten, wentelt zich wel ernstig in haar slachtoffersrol zegquote:
als dat zo is laat ze daar niks van merkenquote:Op zondag 11 september 2005 16:51 schreef ruby het volgende:
Zou Lieske niet jaloers zijn op Dido, dat Roel naast haar ligt?
quote:Op zondag 11 september 2005 16:53 schreef Darklight het volgende:
Kan die zeug niet weer naar dat huisje verdwijnen
Ja en dat wekt alleen maar meer irritatie op. Dus niet zo slim van 'r.quote:Op zondag 11 september 2005 16:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze apart van de groep blijft zitten, wentelt zich wel ernstig in haar slachtoffersrol zeg![]()
Of zou ze het niet door hebben?quote:Op zondag 11 september 2005 16:53 schreef Wup het volgende:
[..]
als dat zo is laat ze daar niks van merken
quote:Op zondag 11 september 2005 16:53 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ey Hum, waar is nou die uitgang?
Ik hoorde het ook.Mijn ergste vermoedens worden waarheidquote:Op zondag 11 september 2005 16:48 schreef Debbus het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus ook!
Ingrid toch de tweede kelly
Niemand die iets weet?quote:Op zondag 11 september 2005 16:49 schreef Wokkel het volgende:
Zijn de bewoners op de hoogte van de roddel over de transsexueel, of is het gewoon puur toeval?
Jost: Dat vind ik iets aan de cruwe kantquote:Op zondag 11 september 2005 16:57 schreef eborn het volgende:
Lieske: "Ik denk dat mijn moeder meer verdriet heeft gehad over het overlijden van onze hond dan van haar ouders"
Het is toeval, in zoverre dat er natuurlijk al eens eerder een omgebouwd wijf in BB heeft gezeten.quote:
Verzet misschien de klok van de jacuzzi???quote:Op zondag 11 september 2005 16:49 schreef vw_caddy het volgende:
Er loopt een vreemde meneer in de tuin!
Ze heeft anders net der bed verschoond....quote:Op zondag 11 september 2005 16:59 schreef Falco het volgende:
Tanja heeft vandaag vast ook geen vuk gedaan!
Jawel hoor, haar eigen bed verschoond.quote:Op zondag 11 september 2005 16:59 schreef Falco het volgende:
De rest heeft het gelukkig heel erg drukquote:Op zondag 11 september 2005 16:59 schreef Falco het volgende:
Eerder als een rottende zombie. Wat een afstotelijk geluid. Vooral als ze het met opzet een beetje extra vet aanzet, om de toffe Mokumse uit te hangen.quote:Op zondag 11 september 2005 16:58 schreef Staps.nl het volgende:
Chantal lacht wel als een kerel...
Volgens mij is het wel bekend bij de bewoners dat ieder een geheim heeft.quote:
Same here. Vaag antwoord op vage vraag. Vraag me af of het wat betekent...quote:Op zondag 11 september 2005 16:57 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook.Mijn ergste vermoedens worden waarheid![]()
Logisch? Want 1 op de 13 Nederlanders is omgebouwd?quote:Op zondag 11 september 2005 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel bekend bij de bewoners dat ieder een geheim heeft.
Als je dan een beetje nadenkt, dan is het bijna onvermijdelijk dat dit 1 van de geheimen is.
In de schuurquote:Op zondag 11 september 2005 17:06 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Waar hebben ze de fietsen neergezet?
Sluit ik me maar bij aanquote:Op zondag 11 september 2005 17:06 schreef phileine het volgende:
mag ik even for the record genoteerd hebben dat ik me ook verzet tegen de term "zeug"? Weet dat het niets helpt maar moest het toch even kwijt
De gewone vrouw werkt tot 6 weken voor de bevalling, Tanja moet nog 6 weken.quote:Op zondag 11 september 2005 17:06 schreef phileine het volgende:
toch even een klein lansje breken voor Tanja. Aan het eind van je zwangerschap kun je echt dood- en doodmoe zijn en dan heb je die dutjes tussendoor hard nodig. Maar goed, niet slim dat ze zo laat naar bed gaat steeds en ook op de momenten dat ze wel op is nog steeds afstand neemt van de groep. Ik had er denk ik juist voor gekozen om in zo'n situatie bij de rest te gaan zitten, en dan later als de boel wat meer verstrooit te gaan slapen. Op deze manier wordt haar uitzonderingspositie er wel erg ingewreven. Het is zo gek dat ze blijkbaar helemaal niet doorheeft hoe slecht dat allemaal valt.
mag ik even for the record genoteerd hebben dat ik me ook verzet tegen de term "zeug"? Weet dat het niets helpt maar moest het toch even kwijt
tjongejonge...zo kan ie wel weer met dat domme gekanker.quote:Op zondag 11 september 2005 17:11 schreef ruby het volgende:
Ah daar is die kutstem van Dido weer.
Je bent ook nergens meer veiligquote:Op zondag 11 september 2005 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel bekend bij de bewoners dat ieder een geheim heeft.
Als je dan een beetje nadenkt, dan is het bijna onvermijdelijk dat dit 1 van de geheimen is.
Doe eens effe normaal zeg. Ik lever live commentaar. Laat me effe.quote:Op zondag 11 september 2005 17:12 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
tjongejonge...zo kan ie wel weer met dat domme gekanker.
Dat houdt lang niet elke zwangere vrouw vol hoor. Er gaan er zat de ziektewet in voordat ze zo ver zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 17:11 schreef cuall het volgende:
[..]
De gewone vrouw werkt tot 6 weken voor de bevalling, Tanja moet nog 6 weken.
Ik vind de term "zeug"ook niet zo'n leuke, kies liever voor de buik, al vond ik de moeder van het kindje nog beter, maar helaas wat aan de lange kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |