Weet ik...quote:
Hummie zal je persoonlijk op de hoogte gaan stellenquote:Op zondag 11 september 2005 16:31 schreef teamlead het volgende:
Ik moet nu echt even wat sociale verplichtingen buiten BB gaan afhandelen... bel/mail/sms me als er wat spannends gebeurd of de weekopdracht bekend is
Laters
ja vind ik ookquote:Op zondag 11 september 2005 16:30 schreef Anthraxx het volgende:
BB zorgt er zo eigenlijk nog meer voor dat Tanja niet bij de groep hoort.
Ze wou toch zelf in de dames slaapkamer blijven?quote:Op zondag 11 september 2005 16:30 schreef Anthraxx het volgende:
BB zorgt er zo eigenlijk nog meer voor dat Tanja niet bij de groep hoort.
Je mag 1 keer raden.quote:Op zondag 11 september 2005 16:31 schreef dalet het volgende:
Sorry, ik heb even iets gemist. Wie ligt er nu alleen op bed? (stream 1)?
Dankquote:Op zondag 11 september 2005 16:32 schreef Anthraxx het volgende:
Tanja ligt alleen, de rest zit bij elklaar
zeug tanjaquote:Op zondag 11 september 2005 16:31 schreef dalet het volgende:
Sorry, ik heb even iets gemist. Wie ligt er nu alleen op bed? (stream 1)?
Natte Lie is aan het poepen, geloof ikquote:Op zondag 11 september 2005 16:30 schreef MissX het volgende:
wrom zien we trouwens Rob en natte lie niet
Ik denk dat het juist handiger is om de OP wat mínder uitgebreid te maken, als iedereen er blijkbaar tegenop ziet om een nieuw topic te openen.quote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef Blue Thunder het volgende:
Dan moet er in de OP even komen dat degene die de laatste post doet ook een nieuw topic 'moet' openen
Doet we enjoyquote:Op zondag 11 september 2005 16:31 schreef teamlead het volgende:
Ik moet nu echt even wat sociale verplichtingen buiten BB gaan afhandelen... bel/mail/sms me als er wat spannends gebeurd of de weekopdracht bekend is
Laters
En had iemand anders daar ook mogen blijven als BB zegt dat iedereen naar de jongensslaapkamer moet?quote:Op zondag 11 september 2005 16:32 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Ze wou toch zelf in de dames slaapkamer blijven?
Die zeug mag zelf ook wel een beetje eraan werken om bij de groep te horen.quote:Op zondag 11 september 2005 16:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En had iemand anders daar ook mogen blijven als BB zegt dat iedereen naar de jongensslaapkamer moet?
wat dacht je van... geen reet?quote:Op zondag 11 september 2005 16:33 schreef SHE het volgende:
Ik wil godver weten wat die roel en dido uitspoken onder de dekens!!!!!!!!!
mmmm dan heeft Ingrid toch sporen achtergelaten..............quote:Op zondag 11 september 2005 16:29 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel het viel me gisteravond al op.
quote:Op zondag 11 september 2005 16:33 schreef SHE het volgende:
Ik wil godver weten wat die roel en dido uitspoken onder de dekens!!!!!!!!!
Hij zit waarschijnlijk te bedenken hoe ie van Chantal de relnicht kan afkomen.quote:Op zondag 11 september 2005 16:35 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Rikkert wel heel erg stil vandaag... vraag me af wat er door hem heengaat...
Hij wil eerst weten wie de transsexueel is in het huis.quote:Op zondag 11 september 2005 16:40 schreef BB-King het volgende:
Roel durft niks te doen bij Dido...
geen slapende honden (robben) wakker maken a.u.b.quote:Op zondag 11 september 2005 16:42 schreef Wup het volgende:
dit is geen klacht ofzo, maar wat is Rob stil?
Nu pas?quote:Op zondag 11 september 2005 16:45 schreef MissX het volgende:
pfff ik heb het nu wel een beetje gehad met menno ze verhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |