Hoe wil je dat doen als ik ze al allemaal heb gekocht dan?quote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef timbob het volgende:
ben er ook een paar keer geweest, en dit jaar ga ik ook weer
altijd leuk daar.
ik ga weer lekker orbital plaatjes scoren
ik probeer er eerder te zijn dan jijquote:Op maandag 12 september 2005 01:21 schreef PDOA het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen als ik ze al allemaal heb gekocht dan?
hetzelfdequote:
Goed zoeken, maar je moet er niet naar toe gaan als je de nieuwste dingen voor cheap prijsje wilt hebben, want dan kom je bedrogen uit.quote:Op zondag 13 november 2005 23:55 schreef McCarthy het volgende:
toch wel interresant. hoe zit het met de electronische muziek?
vooral ondering in het rode gedeeltequote:Op maandag 14 november 2005 10:07 schreef PDOA het volgende:
[..]
Goed zoeken, maar je moet er niet naar toe gaan als je de nieuwste dingen voor cheap prijsje wilt hebben, want dan kom je bedrogen uit.
Yep, hoewel mijn ervaring is dat je altijd op het laatst bij de meest vreemde kraampjes de vetste dingen vindt...quote:Op maandag 14 november 2005 17:32 schreef timbob het volgende:
[..]
vooral ondering in het rode gedeelte
veel leuks te vinden daar, lekker de hele dag de bakken doorspitten
heb er nu al zin in.
das waarquote:Op woensdag 16 november 2005 00:00 schreef PDOA het volgende:
[..]
Yep, hoewel mijn ervaring is dat je altijd op het laatst bij de meest vreemde kraampjes de vetste dingen vindt...
Van klassieke muziek tot gabber, oud en nieuw! Je moet alleen een beetje goed zoeken.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Zijn daar ook platen verkrijgbaar als oldskool drum n bass of nieuwere platen of uberhaupt iets met dance?
ook niet onbelangrijkquote:Op zondag 13 november 2005 12:17 schreef Tokus het volgende:
en na afloop was het gratis zuipen bij Yodium.
Op de platenbeurs denk ik niet, maar misschien wel op de verzamelaarsbeurs. Mara ja, die is 3 keer zo groot als de platenbeurs dus succes met zoekenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:10 schreef dvdk het volgende:
Verkopen ze daar ook van die oude banden, voor bandrecorders, op van die 18cm spoelen? mvg!
Heb er vorig jaar een paar leuke klassiekertjes kunnen halen voor relatief weinigquote:Op woensdag 16 november 2005 12:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Zijn daar ook platen verkrijgbaar als oldskool drum n bass of nieuwere platen of uberhaupt iets met dance?
Okee, hier ben ik dan!quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:28 schreef PDOA het volgende:
Graag een foto (of meerdere) van uwe score nemen! Zeer benieuwd.
komtie:quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:36 schreef PDOA het volgende:
Hee Timbob, ik heb maar weinig Orbital plaatjes gezien. Had jij ze allemaal al opgekocht of was er gewoon niet zoveel?
Die Nothing Left heb je zeker bij die gasten daar aan het begin vandaan, links?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:44 schreef timbob het volgende:
[..]
komtie:
[afbeelding][afbeelding]
doe maar net of het panorama is
m'n camera doet 't niet dus het moet ff met de telefoon
john barry and his orchestra - The knack (7") (van de orbital back to mine)
YMO - hi-tech no crime (met orbital remix)
orbital - event horizon
4 hero - Star chasers (remixes)
alan braxe & fred falke - Rubicon(geweldige muziek)
dizzee rascal - jus' a rascal
the house sound of london (voor de d.s. building contractors , paul hartnoll)
karl bartos - I'm the message (orbital remix)
orbital - nothing left
orbital - middle of nowhere 2x12"
orbital - play/rest (chime live style / frenetic 12")
mike flowers meets cylob / orbital - 1999 / chime mixes
jaquote:Op zondag 20 november 2005 00:06 schreef PDOA het volgende:
[..]
Die Nothing Left heb je zeker bij die gasten daar aan het begin vandaan, links?
Er stond in de 2e rij een Engelse gozer die bakken met dance had staan waar je de ene na de andere klassieker uittrok! Helaasch stonden er geen prijzen op, maar hij was niet zo duur. Daar heb ik ook die ultra-rare Orb plaat vandaan.quote:Op zondag 20 november 2005 01:15 schreef timbob het volgende:
[..]
jatoevallig wel, al ben ik 'm daarna nog 2 keer tegengekomen..
maar dat is ondertussen mijn standaard begin geworden, om de hoek
we kwamen binnen, daar heen, samen met een vriend al meteen 101 euro aan platen en cd's uitgekozen
(kregen ze voor 90 mee, das mooi)
ja, ben ik ook nog geweest, daar had ik die house sound of london vandaan.quote:Op zondag 20 november 2005 01:27 schreef PDOA het volgende:
[..]
Er stond in de 2e rij een Engelse gozer die bakken met dance had staan waar je de ene na de andere klassieker uittrok! Helaasch stonden er geen prijzen op, maar hij was niet zo duur. Daar heb ik ook die ultra-rare Orb plaat vandaan.
Ja, dat was die promo met de Rabbit In The Moon remixes toch? In die zwarte sleeve?quote:Op zondag 20 november 2005 14:00 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, ben ik ook nog geweest, daar had ik die house sound of london vandaan.
maar ik vond hem nogal duur hoor.
hij had een "are we here" plaat, en hij vroeg er 10 eu voor, en dan gaf hij me al korting, want hij was eigenlijk 15
nou.. echt niet
nee, die standaard.quote:Op zondag 20 november 2005 14:11 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ja, dat was die promo met de Rabbit In The Moon remixes toch? In die zwarte sleeve?
Dat is appels met peren vergelijken.quote:Op zondag 20 november 2005 15:51 schreef a-child-in-chains het volgende:
Tja de platenbeurs. Wat waren de prijzen zo'n beetje? Over het algemeen heel duur?
nee. Veel leuke dingen gezien voor weinig geld.quote:Op zondag 20 november 2005 15:51 schreef a-child-in-chains het volgende:
Tja de platenbeurs. Wat waren de prijzen zo'n beetje? Over het algemeen heel duur?
Voor alle info:quote:Op zondag 20 november 2005 15:51 schreef a-child-in-chains het volgende:
organisatie is weer door dropstyle te hoorn toch?
Trouwens is er nog ergens een lijst te vinden met handelaren die van het weekend stonden op de beurs? (ben wel benieuwd namelijk)
Ja, lachen he? Best wel sneu voor die gasten, maar aan schreeuwerige hiphop terwijl ik plaatzoek heb ik een broertje dood. En velen met mij dus.quote:Op maandag 21 november 2005 20:41 schreef dVTB het volgende:
Goh, nog niemand van de zaterdag-bezoekers die hier iets heeft opgemerkt over die live hiphop band die enorm werd uitgefloten, waarna de zaalversterking eruit ging en iedereen begon te applaudiseren? Was een grote misser van de organisatie, om zo'n band neer te zetten. Het geluid kwam niet goed door, maar het beurs-publiek zit sowieso niet op hiphop te wachten
Lange Frans & Baas B?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:44 schreef timbob het volgende:
ik zat te eten toen ik hiphop hoorde
lange frans en baas b naar ik vernam
blij dat ik niet in de buurt was
Inderdaad. Ik liep net in het metal-gedeelte, vanaf de entree gezien in de meest rechtse baan en daar was het gefluit en daarna het geklap natuurlijk het meest fanatiek... Het *klonk* ook niet, afgezien van het feit dat die 'muziek' bagger is... - Het klonk schel door de hal heen, je hoorde eigenlijk alleen de rap maar.quote:Op maandag 21 november 2005 22:06 schreef PDOA het volgende:
Ja, lachen he? Best wel sneu voor die gasten, maar aan schreeuwerige hiphop terwijl ik plaatzoek heb ik een broertje dood. En velen met mij dus.![]()
Wat grappig, daar liepen wij ook net.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:28 schreef dVTB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik liep net in het metal-gedeelte, vanaf de entree gezien in de meest rechtse baan en daar was het gefluit en daarna het geklap natuurlijk het meest fanatiek... Het *klonk* ook niet, afgezien van het feit dat die 'muziek' bagger is... - Het klonk schel door de hal heen, je hoorde eigenlijk alleen de rap maar.
Dat vond ik dan weer wel leukquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:42 schreef MSXUser het volgende:
Die gast met z'n jaren 50/60 muziek (achterin hal 12) werkte na een tijd trouwens ook behoorlijk op de zenuwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |