Goed zoeken, maar je moet er niet naar toe gaan als je de nieuwste dingen voor cheap prijsje wilt hebben, want dan kom je bedrogen uit.quote:Op zondag 13 november 2005 23:55 schreef McCarthy het volgende:
toch wel interresant. hoe zit het met de electronische muziek?
vooral ondering in het rode gedeeltequote:Op maandag 14 november 2005 10:07 schreef PDOA het volgende:
[..]
Goed zoeken, maar je moet er niet naar toe gaan als je de nieuwste dingen voor cheap prijsje wilt hebben, want dan kom je bedrogen uit.
Yep, hoewel mijn ervaring is dat je altijd op het laatst bij de meest vreemde kraampjes de vetste dingen vindt...quote:Op maandag 14 november 2005 17:32 schreef timbob het volgende:
[..]
vooral ondering in het rode gedeelte
veel leuks te vinden daar, lekker de hele dag de bakken doorspitten
heb er nu al zin in.
das waarquote:Op woensdag 16 november 2005 00:00 schreef PDOA het volgende:
[..]
Yep, hoewel mijn ervaring is dat je altijd op het laatst bij de meest vreemde kraampjes de vetste dingen vindt...
Van klassieke muziek tot gabber, oud en nieuw! Je moet alleen een beetje goed zoeken.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Zijn daar ook platen verkrijgbaar als oldskool drum n bass of nieuwere platen of uberhaupt iets met dance?
ook niet onbelangrijkquote:Op zondag 13 november 2005 12:17 schreef Tokus het volgende:
en na afloop was het gratis zuipen bij Yodium.
Op de platenbeurs denk ik niet, maar misschien wel op de verzamelaarsbeurs. Mara ja, die is 3 keer zo groot als de platenbeurs dus succes met zoekenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:10 schreef dvdk het volgende:
Verkopen ze daar ook van die oude banden, voor bandrecorders, op van die 18cm spoelen? mvg!
Heb er vorig jaar een paar leuke klassiekertjes kunnen halen voor relatief weinigquote:Op woensdag 16 november 2005 12:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Zijn daar ook platen verkrijgbaar als oldskool drum n bass of nieuwere platen of uberhaupt iets met dance?
Okee, hier ben ik dan!quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:28 schreef PDOA het volgende:
Graag een foto (of meerdere) van uwe score nemen! Zeer benieuwd.
komtie:quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:36 schreef PDOA het volgende:
Hee Timbob, ik heb maar weinig Orbital plaatjes gezien. Had jij ze allemaal al opgekocht of was er gewoon niet zoveel?
Die Nothing Left heb je zeker bij die gasten daar aan het begin vandaan, links?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:44 schreef timbob het volgende:
[..]
komtie:
[afbeelding][afbeelding]
doe maar net of het panorama is
m'n camera doet 't niet dus het moet ff met de telefoon
john barry and his orchestra - The knack (7") (van de orbital back to mine)
YMO - hi-tech no crime (met orbital remix)
orbital - event horizon
4 hero - Star chasers (remixes)
alan braxe & fred falke - Rubicon(geweldige muziek)
dizzee rascal - jus' a rascal
the house sound of london (voor de d.s. building contractors , paul hartnoll)
karl bartos - I'm the message (orbital remix)
orbital - nothing left
orbital - middle of nowhere 2x12"
orbital - play/rest (chime live style / frenetic 12")
mike flowers meets cylob / orbital - 1999 / chime mixes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |