quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Rob van Someren?![]()
Destijds bij de TROS vond ik hem al strontirritant en nu bij Veronica nog veel irritanter met z'n onderbroekenlol.
Om 16.00 uur gaat de radio dan ook altijd van Veronica af...
Zal het je nog sterker vertellen, als ik die eikel hoor heb ik al jaren de behoefte om hem voor z'n kop te meppen...quote:
Somertijd is de koning van de middag samen met Coen en Sanderquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal het je nog sterker vertellen, als ik die eikel hoor heb ik al jaren de behoefte om hem voor z'n kop te meppen...
Somertijd is pulpradio van de onderste plank.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Somertijd is de koning van de middag samen met Coen en Sander
Coen & Sanderquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Someren is een gigantische mongool. En die 2 andere zijn ook kut. Lullen een heel programma vol met hun domme onzin waar niemand op zit te wachten. Het is afzien vanaf 16:00 op de radio.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:19 schreef Paul het volgende:
[..]
En toch luisteren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Someren is een gigantische mongool. En die 2 andere zijn ook kut. Lullen een heel programma vol met hun domme onzin waar niemand op zit te wachten. Het is afzien vanaf 16:00 op de radio.
Haha wat een gekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Somertijd is pulpradio van de onderste plank.
Leuk als je 12 jaar bent en/of als je nog van poep-kak-pies humor houdt...
Ik heb nooit begrepen waarom veronica Rob van Someren ingelijfd heeft.
Ik beluister veronica al sinds de jaren '60, maar dit is het absolute dieptepunt van de zender.
Dit was Veronica: http://www.veronica192.nlquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha wat een gek, Rob van Someren is juist het gezicht van Radio Veronica, de veronica fans adoreren hem juist.
Je moet ook natuurlijk geen oude veronica met deze veronica gaan vergelijken dat slaat nergens opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was Veronica: http://www.veronica192.nl
Vandaag de dag is het daar geen schim meer van en de huidige fans zijn dus ook tot een bedenkelijk niveau afgezakt...
Over die mislukte Andre van Duin-imitator (en de originele Andre van Duin is al erg genoeg) heb ik het niet meer. Wasted time...
Veel plezier op Veronica vanaf 16.00 uur...
Hiepa!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
Wat ruist er doooorr het struuuuuuiiikkkgewas!
538 heeft ook niet echt een goede middagshow, zou zo niet eens weten wie of wat daar de middagshow doet. In ieder geval geen type Eversquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:41 schreef jeroen09 het volgende:
Ik las laatst ergens dat Van Someren Radio 538 heeft verslagen bij de doelgroep mannen en nu de 2e middag show is, na Coen en Sander. Ik mag er ook graag naar luisteren. Ontspannen in de auto na een dag vol serieuze shit.
Het was eerst helemaal hopeloos daar idd, nu doen ze wel weer een gooi in de goede richting met Ruud de Wild.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:45 schreef Paul het volgende:
[..]
538 heeft ook niet echt een goede middagshow, zou zo niet eens weten wie of wat daar de middagshow doet. In ieder geval geen type Evers
Dankjewel, komt goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezier op Veronica vanaf 16.00 uur...
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:33 schreef veldmuistanie het volgende:
Wat is trouwens de naam van het tiroler deuntje met die irritant lange trompetsolo die vandaag en gisteren rond 16.30 gebruikt wordt als achtergrondgeluid?
Kan dat klote nummer niet uitstaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:33 schreef veldmuistanie het volgende:
Wat is trouwens de naam van het tiroler deuntje met die irritant lange trompetsolo die vandaag en gisteren rond 16.30 gebruikt wordt als achtergrondgeluid?
Amen! Aan het eind van de middag gaat er een andere zender aanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Somertijd is pulpradio van de onderste plank.
Leuk als je 12 jaar bent en/of als je nog van poep-kak-pies humor houdt...
Ik heb nooit begrepen waarom veronica Rob van Someren ingelijfd heeft.
Ik beluister veronica al sinds de jaren '60, maar dit is het absolute dieptepunt van de zender.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:29 schreef 1299 het volgende:
[..]
Amen! Aan het eind van de middag gaat er een andere zender aan
Ik kende het nummer al veel eerder. Vond het wel grappig dat ze hem nu draaien daar, maar moet misschien eens in z'n geheel? Erg populair nummer bij de piratenzendersquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:33 schreef veldmuistanie het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik kende het nummer al veel eerder. Vond het wel grappig dat ze hem nu draaien daar, maar moet misschien eens in z'n geheel? Erg populair nummer bij de piratenzenders
En die voetbalwedstrijden waren ook op donderdag al opgenomenquote:Op zondag 27 november 2011 12:21 schreef Paul het volgende:
Nu ook op zondag, en zo te horen is het niet helemaal van te voren opgenomen. Ze hebben het nu namelijk over de voetbalwedstrijden van gisteren.
Gelukkig is het weer terug.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:19 schreef µ het volgende:
Sinds gisteren op Radio 10 dus.
http://www.radio10.nl/somertijd/
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:19 schreef
µ het volgende:
Sinds gisteren op Radio 10 dus.
http://www.radio10.nl/somertijd/
Naast zijn werk als DJ is Rob parttime actief bij de Nationale Politie, Eenheid Amsterdam en is hij ook trouwambtenaar. Rob voltrekt met grote regelmaat op geheel eigen wijze (gelukkige) huwelijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:04 schreef µ het volgende:
http://www.radio10.nl/players/streamspot.html
daar dus.
Goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:19 schreef Paul het volgende:
Whoei ! mijn limmerick was vanavond bij somertijd
Ik had Marijke en Fritz nog niet gehoordquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:02 schreef Paul het volgende:
Alle fileinformatie van vandaag achter elkaar door Dingetje
http://yourlisten.com/rog(...)einformatie-20150116
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |