geen pilletjes voor??quote:Op zondag 11 september 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
motorrijders zijn per definitie niet meer te redden![]()
Van Cleeffkade 15quote:Op zondag 11 september 2005 15:02 schreef teamlead het volgende:
waar staat dat huis eigenlijkAalsmeer?
Zij moet zo ongelooflijk stinken gewoon. Het kan niet anders!quote:Op zondag 11 september 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
De stream op de meiden buiten aan staan. Zonder geluid natuurlijk, aangezien Rob weer zit te zeveren.
[afbeelding]
Een Apple? Tjonge, jij hebt echt veel over voor BB he!?quote:Op zondag 11 september 2005 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
Rob heeft geleerd dat je iets moet opruimen als je het gebruikt. Roel is dat niet gewend.
Ik krijg het idee dat ze straks regels gaan maken voor iedereen![]()
Oh, ik ben trouwens Anthraxx niet, maar Isabeau op een apple. Kutpc.
Ik was al helemaal verbaasd Annie hier te zien!quote:Op zondag 11 september 2005 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
Rob heeft geleerd dat je iets moet opruimen als je het gebruikt. Roel is dat niet gewend.
Ik krijg het idee dat ze straks regels gaan maken voor iedereen![]()
Oh, ik ben trouwens Anthraxx niet, maar Isabeau op een apple. Kutpc.
you're welcomequote:Op zondag 11 september 2005 15:15 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic]Dat screenhunter werkt idd beter dan Fraps, met wat moeite geeft het beduidend betere kwaliteit (door het grotere beeld) tnx voor de tip scanman [/offtopic]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |