Er zal wel wat gas dwars zitten....heeft een mens ookwel eens last vanquote:Op donderdag 15 september 2005 14:57 schreef francorex het volgende:
OOOww jee. We zijn verhuisd naar WFL. Eeuh ff rebooten....
Zit tegenwoordig zoveel in truth en bijhorende theorien dat het soms verwarrend wordt.![]()
Wetenschap dus.
Waar is de wetenschappelijke verklaring voor het huidige gedrag van de zon ?
Zijn er theorien of bevinden we ons werkelijk op onbekend terrein?
Ik heb eens nagevraagd bij Agentschap Telecom van Economische Zaken in Amersfoort.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:44 schreef ATuin-hek het volgende:
Mobieltje werkt nog prima.
Het is "maar" een grote (doorsnede 50 000 km, 4 keer de diameter vd aarde) zonnevlek, die dit allemaal veroorzaakt.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:57 schreef francorex het volgende:
Waar is de wetenschappelijke verklaring voor het huidige gedrag van de zon ?
Zijn er theorien of bevinden we ons werkelijk op onbekend terrein?
dat betekent ook dat navigatie van vliegtuigen verstoord kunnen worden toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:45 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Het is "maar" een grote (doorsnede 50 000 km, 4 keer de diameter vd aarde) zonnevlek, die dit allemaal veroorzaakt.
De elfjarige zonnecyclus betreft meer het aantal zonnevlekken, daar is het niet aan toe te schrijven. Er zijn wel meer zonnecycli maar die ken ik niet.
Deze zonnevlek is al dagenlang aan het sputteren.
De vlek is groot en heeft ook al een aantal grote zonnevlammen geproduceerd.
De onderliggende oorzaak van deze zonnevlek is niet bekend, maar de verschijnselen, het poollicht, electrische storingen, uitval van electronische apparatuur, horen wel bij zonnevlekken.
Heb een artikel gelezen over een vliegroute die gesloten is.De reden voor de sluiting was onduidelijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:19 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
ik vin het vreemd dat je nix hoort over het vliegverkeer of die er last van heeft...
weet iem. dat misschien? odat er dan ook vliegwaarschuwingen gegeven worden?
Ik denk niet dat door het huidige pak wolken veel noorderlicht kan schijnen.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:01 schreef Hallulama het volgende:
Ik zie in de regio Leiden in noordelijke en oostelijke richting een lichtgroene gloed van de wolken afkomen, is dit een rare manier van reflectie van eventuele verlichting in kassen in de omgeving, of heeft dit iets met het noorderlicht van doen?
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:01 schreef Hallulama het volgende:
Ik zie in de regio Leiden in noordelijke en oostelijke richting een lichtgroene gloed van de wolken afkomen, is dit een rare manier van reflectie van eventuele verlichting in kassen in de omgeving, of heeft dit iets met het noorderlicht van doen?
Dat type smiley wint aan populariteit op FOK!forum, hij straalt dan ook iets heel cools / nonchalants uit, maar misschien kun je gewoon even uitleggen wat de neuk je bedoelt?quote:
Dat zie ik hier toch ook (noordelijke richting)quote:Op donderdag 15 september 2005 22:01 schreef Hallulama het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |