Ja. Denk niet dat ie er bij is volgende week. Zal een leuke wedstrijd wordenquote:Op zondag 11 september 2005 17:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Nevland nog geblesseerd toch?
Wordt dan leuk volgende week tegen PSV
Whehe, Kraay jr.quote:Vandaag is bekend geworden dat WK producties, in opdracht van SBS, opnamen komt maken van de bekerwedstrijd ASWH - FC Utrecht die wordt gespeeld op woensdag 21 september a.s. om 20.00 uur.
Het is niet uitgesloten dat Hans Kraay jr als presentator en interviewer zal optreden. Binnenkort wordt hierover meer bekend.
Je gaat vanavond vroeg aan tafelquote:Op zondag 11 september 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat zich op het eten richten.
Prettige avond allen!
ideaal voor Tong dusquote:Op zondag 11 september 2005 17:49 schreef golfer het volgende:
Voor de creatievelingen onder juliie, we hebben er weer een nieuw forum-onderdeel bij:
Design
quote:Op zondag 11 september 2005 17:49 schreef Eilanden het volgende:
Clau en Noca zijn wel erg uitbundig na een verloren wedstrijd
Claaaaaaaaaaaaaaaaaaaautje
Nocaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
schat ze wel hoger in dan groningenquote:Op zondag 11 september 2005 17:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja. Denk niet dat ie er bij is volgende week. Zal een leuke wedstrijd wordenAl vind ik PSV nog niet geweldig op dit moment
Ik ben flink chagrijnig...quote:Op zondag 11 september 2005 17:49 schreef Eilanden het volgende:
Clau en Noca zijn wel erg uitbundig na een verloren wedstrijd
Ligt eraan waar je intresse ligtquote:
Dat zal me een druk forum worden....dat kan toch in DIG?quote:Op zondag 11 september 2005 17:49 schreef golfer het volgende:
Voor de creatievelingen onder juliie, we hebben er weer een nieuw forum-onderdeel bij:
Design
ah, ik merk al, het is vaak beter in utregquote:Op zondag 11 september 2005 17:54 schreef Eilanden het volgende:
Het is hier bewolkt, maar droog Voreg
quote:Op zondag 11 september 2005 17:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Eilandje!
Ff teruglezen schat, heb zwaar de pé in. Maar ja, kunnen er niks aan veranderen.
Sorry Groningse chago'squote:
eindelijk weer een leuk forum erbijquote:Op zondag 11 september 2005 17:49 schreef golfer het volgende:
Design
Netzo als GAD dus zegmaarquote:Op zondag 11 september 2005 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verwacht dat het forum onderdeel klein blijft, voor de liefhebber is het wel oke.
ik met een half oog naar Botlon - Blackburn kan me nog niet echt boeienquote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef pascalheister het volgende:
ik zit nu met een half oog Dortmund - Köln te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |