ideaal voor Tong dusquote:Op zondag 11 september 2005 17:49 schreef golfer het volgende:
Voor de creatievelingen onder juliie, we hebben er weer een nieuw forum-onderdeel bij:
Design
quote:Op zondag 11 september 2005 17:49 schreef Eilanden het volgende:
Clau en Noca zijn wel erg uitbundig na een verloren wedstrijd
Claaaaaaaaaaaaaaaaaaaautje
Nocaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
schat ze wel hoger in dan groningenquote:Op zondag 11 september 2005 17:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja. Denk niet dat ie er bij is volgende week. Zal een leuke wedstrijd wordenAl vind ik PSV nog niet geweldig op dit moment
Ik ben flink chagrijnig...quote:Op zondag 11 september 2005 17:49 schreef Eilanden het volgende:
Clau en Noca zijn wel erg uitbundig na een verloren wedstrijd
Ligt eraan waar je intresse ligtquote:
Dat zal me een druk forum worden....dat kan toch in DIG?quote:Op zondag 11 september 2005 17:49 schreef golfer het volgende:
Voor de creatievelingen onder juliie, we hebben er weer een nieuw forum-onderdeel bij:
Design
ah, ik merk al, het is vaak beter in utregquote:Op zondag 11 september 2005 17:54 schreef Eilanden het volgende:
Het is hier bewolkt, maar droog Voreg
quote:Op zondag 11 september 2005 17:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Eilandje!
Ff teruglezen schat, heb zwaar de pé in. Maar ja, kunnen er niks aan veranderen.
Sorry Groningse chago'squote:
eindelijk weer een leuk forum erbijquote:Op zondag 11 september 2005 17:49 schreef golfer het volgende:
Design
Netzo als GAD dus zegmaarquote:Op zondag 11 september 2005 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verwacht dat het forum onderdeel klein blijft, voor de liefhebber is het wel oke.
ik met een half oog naar Botlon - Blackburn kan me nog niet echt boeienquote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef pascalheister het volgende:
ik zit nu met een half oog Dortmund - Köln te kijken
quote:
Gelukkig was het een zondagmiddagwedstrijd, dan duurt het weekend minder langquote:
Haha ja nou ik kan je wel vertellen dat ADO een loshangend zooitje was. Leek in niets op het elftal wat Heerenveen versloeg.quote:Op zondag 11 september 2005 18:12 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Gelukkig was het een zondagmiddagwedstrijd, dan duurt het weekend minder lang
Toevalstreffer tong. Die Boguland is lang niet zo goed als Grygera.quote:Op zondag 11 september 2005 18:13 schreef tong80 het volgende:
Verslaggever van die sportschau over Kasper Bögelund van Gladbach die dass tor des monats maakte :
'Er siet aus wie ein popstar, ist technisch briljant und ein charistmatische spielfuhrer.'
En wij zitten nog steeds met Escudé en Grygera opgescheept.
Vrijdag weerquote:Op zondag 11 september 2005 18:14 schreef Bananenman het volgende:
Hakken!
Uhuh dat was woensdag in een oefenwedstrijd tegen het Olympisch Elftal ook al. toen stond het ook 0-4 na een half uurquote:Op zondag 11 september 2005 18:13 schreef Superheld het volgende:
[..]
Haha ja nou ik kan je wel vertellen dat ADO een loshangend zooitje was. Leek in niets op het elftal wat Heerenveen versloeg.
Ik begreep het welquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 18:17 schreef Thetallguy het volgende:
Snel vergeten deze middagdit weekend
Ik heb de 4-1 helaas niet gezien omdat ik stond te praten.quote:Op zondag 11 september 2005 18:17 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Uhuh dat was woensdag in een oefenwedstrijd tegen het Olympisch Elftal ook al. toen stond het ook 0-4 na een half uur![]()
alleen deze keer werd de pingel wel gemaakt en is Saeijs nu clubtopscoorder
Snel vergeten deze middag
In die klote hoekquote:Op zondag 11 september 2005 18:21 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Willempie 2 uit was echt lekker gister. Lekkere passie, gespannen sfeertje beetje
quote:Op zondag 11 september 2005 18:22 schreef Superheld het volgende:
[..]
In die klote hoekmet de altijd gevaarlijke tilburg youth enzo naast je.
Lokeren??quote:Op zondag 11 september 2005 18:23 schreef Suijk het volgende:
De belgische wedstrijd wordt gestaakt vanwege een wolkbreuk!
Turkies?quote:Op zondag 11 september 2005 18:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]!
Trieste turkies staan daar op die Kingside, niet normaal
quote:Op zondag 11 september 2005 18:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
biertje om je te troosten?
Waren echt van die plaatselijke allochtonen met allemaal van die strakke Niketurkenpetjes op die op de glazen wand gingen beuken enzoquote:Op zondag 11 september 2005 18:25 schreef Superheld het volgende:
[..]
Turkies?![]()
Bij ons stond er nog in het roze zn hitlergroet te doen enzo.![]()
Jep. Tegen Moeskroen.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 18:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waren echt van die plaatselijke allochtonen met allemaal van die strakke Niketurkenpetjes op die op de glazen wand gingen beuken enzo![]()
Ja,bedoel ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |