abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36044385
Ik verbaas mijn erg dat ik mijn interpretatie van de laatste zin hier nergens lees.
Ik vind hem heel duidelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_36044710
wow, dat vind ik wel inderdaad een wel shockerende interpretatie . Zo had ik het nog niet bekeken. Het lijkt ook niet erg in de lijn van de film. Ang Lee legt juits zo de nadruk op een bepaalde esthetiek en als je het mij vraagt is het een ook niet al te zware/emotionele verhaal. Het is, vind ik een niet meer dan emotioneel liefdesverhaal. Daarom lijkt me zo'n plot ook niet helemaal Ang Lee-achtig. Wel zeker een interpretatie om over na de te denken bij een volgende blik op de film .

[ Bericht 52% gewijzigd door Doff op 15-03-2006 01:35:00 ]
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_36045465
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 01:04 schreef smulma het volgende:
Ik verbaas mijn erg dat ik mijn interpretatie van de laatste zin hier nergens lees.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkklare nonsens, Ennis weet helemaal van niks tot hij de aanleiding voor dat telefoontje naar Texas krijgt.
  woensdag 15 maart 2006 @ 08:13:35 #254
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_36045719
quote:
SPOILER
Zo had ik 'm nooit bekeken, en ik vind 't wel een leuke bijna thriller-achtige interpretatie... ware het niet dat Ennis niet wist dat Jack met de buurman viezelevozelde, dat hoorde ie pas bij paps en mams van Jack. Toch?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_36045929
quote:
SPOILER
Heb je een lastige jeugd gehad ofzo?
pi_36052415
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 08:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zo had ik 'm nooit bekeken, en ik vind 't wel een leuke bijna thriller-achtige interpretatie... ware het niet dat Ennis niet wist dat Jack met de buurman viezelevozelde, dat hoorde ie pas bij paps en mams van Jack. Toch?
Precies, een van de pijnlijkste momenten van de film.
pi_36052546
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 08:13 schreef Ang3l het volgende:
viezelevozelde
pi_36059796
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 08:38 schreef tonks het volgende:

[..]

Heb je een lastige jeugd gehad ofzo?
Hahahaha, Mooi die reacties van die tere zieltjes, zitten jullie nog weg te dromen: ik hou van jou en blijf je trouw……. Mijn uitleg geeft de film juist een nog diepere laag over ontrouw, jaloezie en verlatingsangst

Maar roze geur en maneschijn mag van mij ook. Even goede vrienden
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:31:50 #259
9613 Seborik
I, Voyager
pi_36060103
Ja, het is alleen een beetje een einde als boze mannen die een snelweg aanleggen door het bos van Alice in Wonderland in de gelijknamige film.
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:46:20 #260
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_36060569
Ik heb 'm afgelopen zondag voor de tweede maal bekeken. En wéér vond ik het een prachtige film. Nog wat extra opgelet om te kijken of ik ergens een verwijzing uit kon halen met betrekking tot die laatste zin. Dat is dus niet gebeurd. Ik hou het dus op m'n eigen interpretatie....
SPOILER
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:48:01 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36060611
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb 'm afgelopen zondag voor de tweede maal bekeken. En wéér vond ik het een prachtige film. Nog wat extra opgelet om te kijken of ik ergens een verwijzing uit kon halen met betrekking tot die laatste zin. Dat is dus niet gebeurd. Ik hou het dus op m'n eigen interpretatie....
SPOILER
Ik sluit me daar helemaal bij aan .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36060752
quote:

Briljant
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36062523
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:46 schreef flugeltje het volgende:<knip>
Ja zoiets. Maar dan denk ik dat 'geen' meer is 'zichzelf niet toestaat' .
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:33:17 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_36063580
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Telekids-generatie he
L'Amour menaçant:
pi_36065970
De film wordt geprezen omdat hij zou helpen om het taboe op homoseksualiteit in Amerika eindelijk eens te doorbreken, maar gisteren waren de hoofdpersonen van Brokeback Mountain te gast bij Oprah (althans, gisteren werd die aflevering hier in NL uitgezonden) en er werd zo lacherig gedaan over de intieme scènes en oh oh, die waren voor de twee mannelijke hoofdpersonen zoooo lastig geweest om te spelen. Pffff, alle vooroordelen werden juist bevestigd, er werd juist alleen maar door benadrukt hoe ánders en vreemd homoseksualiteit wel niet is.
pi_36066543
Dan heb jij of niet goed de ondertiteling gelezen of geluisterd. Ze benadrukten juist ook dat het taboe doorbroken moet worden, en ja duh, tuurlijk is het voor een hetero gek om een homo te moeten spelen, maar daarmee doelden ze niet op het homo zijn.
And you know I might
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:45:19 #267
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_36067804
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:07 schreef rena het volgende:
Dan heb jij of niet goed de ondertiteling gelezen of geluisterd. Ze benadrukten juist ook dat het taboe doorbroken moet worden, en ja duh, tuurlijk is het voor een hetero gek om een homo te moeten spelen, maar daarmee doelden ze niet op het homo zijn.
Een taboe doorbreken doe je niet alleen door er wat over te zeggen, maar door er gewoon normaal over te doen. En het zijn acteurs dus die moeten andere mensen spelen en dan is het niet vreemd om een mannelijke zoenscene te doen.

Er zou waarschijnlijk niet zo kinderachtig gedaan zijn waneer ze als ridders in een middeleeuwse film gespeeld hadden, terwijl dat misschien nog veel onnatuurlijker is.
Kortom: ik ben het helemaal eens met Rena Floddertje!

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertoCarlos op 16-03-2006 12:01:11 ]
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_36069000
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:50 schreef _Floddertje_ het volgende:
De film wordt geprezen omdat hij zou helpen om het taboe op homoseksualiteit in Amerika eindelijk eens te doorbreken, maar gisteren waren de hoofdpersonen van Brokeback Mountain te gast bij Oprah (althans, gisteren werd die aflevering hier in NL uitgezonden) en er werd zo lacherig gedaan over de intieme scènes en oh oh, die waren voor de twee mannelijke hoofdpersonen zoooo lastig geweest om te spelen. Pffff, alle vooroordelen werden juist bevestigd, er werd juist alleen maar door benadrukt hoe ánders en vreemd homoseksualiteit wel niet is.
Wat het taboe dan blijkbaar weer bevestigt.
pi_36069585
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Een taboe doorbreken doe je niet alleen door er wat over te zeggen, maar door er gewoon normaal over te doen. En het zijn acteurs dus die moeten andere mensen spelen en dan is het niet vreemd om een mannelijke zoenscene te doen.

Er zou waarschijnlijk niet zo kinderachtig gedaan zijn waneer ze als ridders in een middeleeuwse film gespeeld hadden, terwijl dat misschien nog veel onnatuurlijker is.
Kortom: ik ben het helemaal eens met Rena!
Met Rena?
pi_36070230
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Kortom: ik ben het helemaal eens met Rena!
Je hebt de verkeerde voor je geloof ik Het vreemde is, dat de mensen die ik ken en die homo zijn er minder problemen mee hebben dan de hetero's
And you know I might
pi_36076487
De scriptschrijver toont zich een bijzonder slechte verliezer:

http://www.cnn.com/2006/S(...)proulx.ap/index.html

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 16 maart 2006 @ 07:43:06 #272
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_36076879
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 03:45 schreef StefanP het volgende:
De scriptschrijver toont zich een bijzonder slechte verliezer:

http://www.cnn.com/2006/S(...)proulx.ap/index.html

Ach, de oascar vind ik ook meer verdient voor Crash, en BBM heeft 'm nog voor regisseur, want die vind ik 'm idd verdienen, niet de schrijfster. Dat boekje is ZO flinterdun/kort ... daar kun je niks van bakken, en toch heeft Ang Lee 't erg mooi gedaan.
L'Amour menaçant:
pi_36078102
Ik vond er echt geen ene moer aan .

Geef mij Priscilla, Queen of the Desert maar. Een echte nichtenfilm .
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:55:23 #274
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36080025
over die oprah aflevering:
ik had m een poosje geleden al gedownload. en ik vond dat ze helemaal niet lahcerig deden over homosexualiteit enzo, maar meer dat ze gewoon lacherig waren met zijn tweeen. kom op, zet twee jonge gasten bij ekaar die t goed met elkaar kunnen vinden en een zaal vol huisvruwen ervoor dan word je toch ook melig?

ik vond overigens pas echt leuk hoe heath ledger over hem en michelle willams praattte...O+ (over hun relatie werd overigens veel meer gegiebeld dan over de liefdesscenes..)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_36080339
Ja, dat interview bij Oprah. Zoals ik al eerder zei, het enige leuke aan de film .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')