SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:04 schreef smulma het volgende:
Ik verbaas mijn erg dat ik mijn interpretatie van de laatste zin hier nergens lees.
Ik vind hem heel duidelijk:Klinkklare nonsens, Ennis weet helemaal van niks tot hij de aanleiding voor dat telefoontje naar Texas krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verbaas mijn erg dat ik mijn interpretatie van de laatste zin hier nergens lees.
Ik vind hem heel duidelijk:Zo had ik 'm nooit bekeken, en ik vind 't wel een leuke bijna thriller-achtige interpretatie... ware het niet dat Ennis niet wist dat Jack met de buurman viezelevozelde, dat hoorde ie pas bij paps en mams van Jack. Toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik vind hem heel duidelijk:Heb je een lastige jeugd gehad ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, een van de pijnlijkste momenten van de film.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo had ik 'm nooit bekeken, en ik vind 't wel een leuke bijna thriller-achtige interpretatie... ware het niet dat Ennis niet wist dat Jack met de buurman viezelevozelde, dat hoorde ie pas bij paps en mams van Jack. Toch?
Hahahaha, Mooi die reacties van die tere zieltjes, zitten jullie nog weg te dromen: ik hou van jou en blijf je trouw……. Mijn uitleg geeft de film juist een nog diepere laag over ontrouw, jaloezie en verlatingsangstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb 'm afgelopen zondag voor de tweede maal bekeken. En wéér vond ik het een prachtige film. Nog wat extra opgelet om te kijken of ik ergens een verwijzing uit kon halen met betrekking tot die laatste zin. Dat is dus niet gebeurd. Ik hou het dus op m'n eigen interpretatie....Ik sluit me daar helemaal bij aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:59 schreef Timo20 het volgende:
Brokeback Mountain in 30 seconds with bunnies![]()
Ja zoiets. Maar dan denk ik dat 'geen' meer is 'zichzelf niet toestaat' .quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:46 schreef flugeltje het volgende:<knip>
Telekids-generatie hequote:
Een taboe doorbreken doe je niet alleen door er wat over te zeggen, maar door er gewoon normaal over te doen. En het zijn acteurs dus die moeten andere mensen spelen en dan is het niet vreemd om een mannelijke zoenscene te doen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:07 schreef rena het volgende:
Dan heb jij of niet goed de ondertiteling gelezen of geluisterd. Ze benadrukten juist ook dat het taboe doorbroken moet worden, en ja duh, tuurlijk is het voor een hetero gek om een homo te moeten spelen, maar daarmee doelden ze niet op het homo zijn.
Wat het taboe dan blijkbaar weer bevestigt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:50 schreef _Floddertje_ het volgende:
De film wordt geprezen omdat hij zou helpen om het taboe op homoseksualiteit in Amerika eindelijk eens te doorbreken, maar gisteren waren de hoofdpersonen van Brokeback Mountain te gast bij Oprah (althans, gisteren werd die aflevering hier in NL uitgezonden) en er werd zo lacherig gedaan over de intieme scènes en oh oh, die waren voor de twee mannelijke hoofdpersonen zoooo lastig geweest om te spelen. Pffff, alle vooroordelen werden juist bevestigd, er werd juist alleen maar door benadrukt hoe ánders en vreemd homoseksualiteit wel niet is.
Met Rena?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Een taboe doorbreken doe je niet alleen door er wat over te zeggen, maar door er gewoon normaal over te doen. En het zijn acteurs dus die moeten andere mensen spelen en dan is het niet vreemd om een mannelijke zoenscene te doen.
Er zou waarschijnlijk niet zo kinderachtig gedaan zijn waneer ze als ridders in een middeleeuwse film gespeeld hadden, terwijl dat misschien nog veel onnatuurlijker is.
Kortom: ik ben het helemaal eens met Rena!![]()
Je hebt de verkeerde voor je geloof ikquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Een taboe doorbreken doe je niet alleen door er wat over te zeggen, maar door er gewoon normaal over te doen. En het zijn acteurs dus die moeten andere mensen spelen en dan is het niet vreemd om een mannelijke zoenscene te doen.
Er zou waarschijnlijk niet zo kinderachtig gedaan zijn waneer ze als ridders in een middeleeuwse film gespeeld hadden, terwijl dat misschien nog veel onnatuurlijker is.
Kortom: ik ben het helemaal eens met Rena!![]()
Ach, de oascar vind ik ook meer verdient voor Crash, en BBM heeft 'm nog voor regisseur, want die vind ik 'm idd verdienen, niet de schrijfster. Dat boekje is ZO flinterdun/kort ... daar kun je niks van bakken, en toch heeft Ang Lee 't erg mooi gedaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:45 schreef StefanP het volgende:
De scriptschrijver toont zich een bijzonder slechte verliezer:
http://www.cnn.com/2006/S(...)proulx.ap/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |