donequote:Op zondag 13 november 2005 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Het 42stuh BrEEzAH TOPic - BrEnG aLLe Br33zAh'S sAmEn *O*
Ik snap best dat mensen die graga masturberen bij de aanblik van een breezerslet een tvp in dit topic willen zetten.. Maar zou toch een van de modjes zo vriendelijk zijn deze te verwijderen?
quote:Op maandag 14 november 2005 12:39 schreef dolle_hond het volgende:
wat mij betreft kan t [centraal-postings] topic wel dicht.
ik ga op deze manier geen cijfers meer posten.
Oh, nou, op slot dan maar.quote:Op maandag 14 november 2005 12:39 schreef dolle_hond het volgende:
wat mij betreft kan t [centraal-postings] topic wel dicht.
ik ga op deze manier geen cijfers meer posten.
Het waren een paar plaatjes. Stel je niet zo aan zeg.quote:Op maandag 14 november 2005 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
dat is wel erg makkelijk Yvonne.. Dat het op verzoek is, is wel duidelijk, maar de rotzooi-trappers gaan vrolijk verder.
En waarom ging dat niet dan?quote:Op maandag 14 november 2005 16:10 schreef Svensational het volgende:
Dat is al eens geprobeerd, maar dat werkte niet
vroeger, toen er nog regels waren die ook voor ONZ -users golden.quote:Op maandag 14 november 2005 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ooit gingen al die stats automatisch in de forumsoftware
Topix
Stel je aan man, huilie...quote:Op maandag 14 november 2005 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vroeger, toen er nog regels waren die ook voor ONZ -users golden.![]()
Bek houwen kutjosti!quote:Op maandag 14 november 2005 20:01 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat heb je een grote smoel vandaag Schwanzen.![]()
Hoe komt het toch dat ik geen flikker geloof van wat je zeg. Als er iemand altijd nutteloos z'n stand quote...quote:Op maandag 14 november 2005 19:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik snap D_H wel heel erg goed, ik heb zelf ook al meerdere maken gezegt dat ze moesten stoppen met dat slowchat gedoe mja helaas mag het weinig baat hebben, ook heb ik aantal maanden terug gezegt dat aan deze reeks wel een einde aan komt mocht het zo door gaan, tja nu is het alleen nog maar erger geworden, kortom op slot met die zooi, het is hard maar terecht. We mochten al blij zijn dat D_H het allemaal bij houde, hij heeft er ook veel tijd in bestoken hiermee krijg je mijn complimenten!
Ik lees ook in GCSC dat de optie was om dat gebagger te verwijderen maar veel zal dat dus echt niet gaan helpen.
De dag cijfers in gesloten reeks vond ik toch het bestevan mij mag dat wel terug komen dus als D_H het nog wil proberen zet die reeks dan op slot klaar uit.
Dat het niet werkt is onzin, de mensen vonden het jammer dat ze hun postaantallen niet konden posten, zo komt het gewoon op neer.
Maar goed ik heb mijn zegje gedaan![]()
Geef jij dan maar eens een andere redenquote:Op maandag 14 november 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat ik geen flikker geloof van wat je zeg. Als er iemand altijd nutteloos z'n stand quote...
Je gaat dus rustig door?quote:Op maandag 14 november 2005 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
dat is wel erg makkelijk Yvonne.. Dat het op verzoek is, is wel duidelijk, maar de rotzooi-trappers gaan vrolijk verder. Misschien is het handig daar eens wat aan te doen. Het sluiten van deze reeks, al dan niet op verzoek, heeft natuurlijk geen zin.
nee, dit was mijn eerste post in het FB topic an Yvonne. Ik begin dus pas, maar meer dan 12 uur later nog altijd geen reactie.quote:
Dat was toen Fred flintstone nog geboren moest wordenquote:Op maandag 14 november 2005 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vroeger, toen er nog regels waren die ook voor ONZ -users golden.![]()
De lijstjesmaker was uitgeteldquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[n00bmode]
ik heb het volgens mij even gemist, maar waarom worden de dagcijfers en de standen niet meer gepost?
[/n00bmode]
Je bent er helemaal van over de zeik, he? Dat je je zo druk kunt maken om je postaantallen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
En zwansen mag opdonderen naar zijn eigen vuilnisbak, met zijn vriendjes erbij
het topic is inderdaad gesloten na crewoverleg, en dat overleg loopt al een behoorlijke tijd. . Het zat al een tijdje in de lucht. Het werd er gewoon niet beter op, en in het kader van de operatie "maak GC weer leelfbaar" was dit eigenlijk een logische stap. We gaan het gewoon ergens in de loop van volgend jaar weer een keer proberen. En bovendien is dit niet de enige reeks die verdwenen is. De normale topics werden compleet ondergesneeuwd door de reeksen, en kwamen amper meer aan bod. Dus vandaar deze stap.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:01 schreef Rainboww het volgende:
Ik zie tot mijn grote verbazing dat het Het 42stuh BrEEzAH TOPic - BrEnG aLLe Br33zAh'S sAmEn *O* topic gesloten is door Buzzer....![]()
Ik kan hem gedeeltelijk gelijk geven, het is in het laatste deel vooral gevraag om ijsmeis.zip.
Maar het breezer topic is wel een van de populairste op fok, met 17.000 views per deel.
Het is eigenlijk net als de top40, sommigen vinden het een bende bagger (50 cent & co), maar anderen vinden het weer helemaal toppie.
Is er enig crewoverleg geweest over het deze sluiting?
Misschien dat er anders toch nog eens over gesproken kan worden?
Ok, met deze uitleg is het beter te begrijpen.quote:

De Breezah reeks is toch vrij uniek op FOK! Er is gewoon geen andere Breezah reeks op FOK!quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:01 schreef Rainboww het volgende:
Ik zie tot mijn grote verbazing dat het Het 42stuh BrEEzAH TOPic - BrEnG aLLe Br33zAh'S sAmEn *O* topic gesloten is door Buzzer....![]()
Ik kan hem gedeeltelijk gelijk geven, het is in het laatste deel vooral gevraag om ijsmeis.zip.
Maar het breezer topic is wel een van de populairste op fok, met 17.000 views per deel.
Het is eigenlijk net als de top40, sommigen vinden het een bende bagger (50 cent & co), maar anderen vinden het weer helemaal toppie.
Is er enig crewoverleg geweest over het deze sluiting?
Misschien dat er anders toch nog eens over gesproken kan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |