er zijn zat mensen die Sinterklaas op 6 december 's ochtends vierenquote:Op zondag 11 september 2005 03:21 schreef eborn het volgende:
Dido: "Stel nou dat die jongen (Ralph) kinderen had gehad. Dan kregen ze speculaas op 6 december"
Aan die commercie werk ik niet mee!quote:Op zondag 11 september 2005 03:22 schreef Henk-B het volgende:
Ik heb btw al op Ralph gestemd , al meer mensen gedaan ????
Ja, die ook ja!quote:Op zondag 11 september 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die moet er ook bij ja... sorry, vergeten. Zelden 3 meiden gezien die de difinitie van DOOS beter vertolken.
Jij blijft Ralph quotes maken voor mij he????quote:Op zondag 11 september 2005 03:21 schreef milagro het volgende:
Wat heeft die Lieske ineens , joh
"die liggen niet prima, kijk naar die borden"
mijn hemel, eindelijk haar mindere gevonden
En Linda niet te vergeten. DOZEN!quote:Op zondag 11 september 2005 03:21 schreef Shirley het volgende:
Dido en Nathalie moeten er samen uit.
In België gebeurt dat. Wij doen het echt op de verkeerde dag.quote:Op zondag 11 september 2005 03:23 schreef milagro het volgende:
[..]
er zijn zat mensen die Sinterklaas op 6 december 's ochtends vieren
ik hoop zo dat BB ze laat weten dat hij idd gelijk heeft
Als ze er straks op 6 december nog inzitten gewoon cadeau's en andere zut gevenquote:Op zondag 11 september 2005 03:23 schreef milagro het volgende:
[..]
er zijn zat mensen die Sinterklaas op 6 december 's ochtends vieren
ik hoop zo dat BB ze laat weten dat hij idd gelijk heeft
Jouw engeltje doet ook vrolijk mee, hoorquote:Op zondag 11 september 2005 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Linda niet te vergeten. DOZEN!
Het moest een keer gebeurenquote:Op zondag 11 september 2005 03:25 schreef Jammie het volgende:
Scanman, volgens mij is dit de eerste BB dat we allebei dezelfde favoriet hebben (heel veel discussies al tijdens BB1).![]()
He's in denialquote:Op zondag 11 september 2005 03:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Jouw engeltje doet ook vrolijk mee, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |