noem eens namen?quote:
Bij jou in de straatquote:Op zondag 11 september 2005 12:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben beroemd
Vis maar uit waarvan
Het zijn The Beatlesquote:Op zondag 11 september 2005 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]een hele jonge Hugo Haase!
Wie is Hugo Haase?
cool.quote:Op zondag 11 september 2005 20:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het zijn The Beatles![]()
Pete Best, John Lennon, George Harrison, Paul McCartney en Stuart Sutcliffe om precies te zijn![]()
Mongool, doe alles is in een post manquote:Op zondag 11 september 2005 19:21 schreef DjDev het volgende:
Alexis Bledel
Joss Stone
Katharine Isabelle
Eerst allemaal vrij normale foto's en dan komt opeens Steve Urkel voorbijquote:
En hij is best knap, zonder gekke bekken, bril, raar stemmetje en domme kleren, dat is nog wel het ergequote:
Damn is die gast al een puberquote:Op zondag 11 september 2005 14:48 schreef CasB het volgende:
blabla
Tyf op kut hondquote:Op maandag 12 september 2005 15:25 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mongool, doe alles is in een post man
quote:Op maandag 12 september 2005 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En hij is best knap, zonder gekke bekken, bril, raar stemmetje en domme kleren, dat is nog wel het erge
dat kind is zo bijdehand...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:47 schreef Intrepidity het volgende:
Ja hoor, komt ze weer![]()
[afbeelding]
Onee, das nog niet eens een puber
Dakota Fanning (van bijvoorbeeld Hide and Seek, War of The Worlds)quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wies dat meisje ?
Kan ze al praten danquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:15 schreef Imberr het volgende:
Die Dakota doet in interviews echt net alsof ze al 10 is ipv 5![]()
![]()
getallen kloppen niet maar je snapt me wel denk ik![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |