noem eens namen?quote:
Bij jou in de straatquote:Op zondag 11 september 2005 12:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben beroemd
Vis maar uit waarvan
Het zijn The Beatlesquote:Op zondag 11 september 2005 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]een hele jonge Hugo Haase!
Wie is Hugo Haase?
cool.quote:Op zondag 11 september 2005 20:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het zijn The Beatles![]()
Pete Best, John Lennon, George Harrison, Paul McCartney en Stuart Sutcliffe om precies te zijn![]()
Mongool, doe alles is in een post manquote:Op zondag 11 september 2005 19:21 schreef DjDev het volgende:
Alexis Bledel
Joss Stone
Katharine Isabelle
Eerst allemaal vrij normale foto's en dan komt opeens Steve Urkel voorbijquote:
En hij is best knap, zonder gekke bekken, bril, raar stemmetje en domme kleren, dat is nog wel het ergequote:
Damn is die gast al een puberquote:Op zondag 11 september 2005 14:48 schreef CasB het volgende:
blabla
Tyf op kut hondquote:Op maandag 12 september 2005 15:25 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mongool, doe alles is in een post man
quote:Op maandag 12 september 2005 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En hij is best knap, zonder gekke bekken, bril, raar stemmetje en domme kleren, dat is nog wel het erge
dat kind is zo bijdehand...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:47 schreef Intrepidity het volgende:
Ja hoor, komt ze weer![]()
[afbeelding]
Onee, das nog niet eens een puber
Dakota Fanning (van bijvoorbeeld Hide and Seek, War of The Worlds)quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wies dat meisje ?
Kan ze al praten danquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:15 schreef Imberr het volgende:
Die Dakota doet in interviews echt net alsof ze al 10 is ipv 5![]()
![]()
getallen kloppen niet maar je snapt me wel denk ik![]()
Ze is ook al vrij intelligent en spraakzaam. Mijn aandeel:quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:15 schreef Imberr het volgende:
Die Dakota doet in interviews echt net alsof ze al 10 is ipv 5![]()
![]()
getallen kloppen niet maar je snapt me wel denk ik![]()
Zet dat dan in je TT.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
HALLO! Waar blijven de jeugdfoto's van bejaarde sterren
hey, dat is de enige van SC Heerenveen die geen Fries spreekt, is een tijdje geleden over gekomen van ADO Den Haagquote:Op maandag 12 september 2005 23:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[afbeelding]
Onze bietenteler uit het hoge Noorden.
Super goede fierlejepper, en lelijk ook nog. Een echte Fries dus.
Staat in de OPquote:
Mijn kapsel, wat doen zequote:Op dinsdag 13 september 2005 19:55 schreef Tokay het volgende:
Hanson, natuurlijk! Wie kent ze nog?
[afbeelding]
Mmm-bop...
Does dan duidelijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Staat in de OPAls het zelfs al teveel moiet is om een OP te lezen, ben je het niet waardig om in een topic van mij te posten
Jan Smit is ook niet bejaard, dus het gaat prima zoquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
HALLO! Waar blijven de jeugdfoto's van bejaarde sterren
Ja, maar het is wel een foto van toen hij NOG jonger wasquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jan Smit is ook niet bejaard, dus het gaat prima zo!
Asjeblief, weer een. Beyoncé:
[afbeelding]
Sinds wanneer ben je nog een puber als je al 22 of 23 bent?quote:
Whahaquote:Op donderdag 15 september 2005 08:42 schreef gieling het volgende:
[..]
Ze doen het waarschijnlijk met voice-overs
Hobiequote:Op donderdag 15 september 2005 12:50 schreef Quara het volgende:
[..]
Whaha
[afbeelding]
Wie kent hem nog?
Wiequote:Op donderdag 15 september 2005 17:23 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Thomas Berge mag niet ontbreken.
Die kopquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:47 schreef Intrepidity het volgende:
Ja hoor, komt ze weer![]()
[afbeelding]
Onee, das nog niet eens een puber
Kdacht altijd dat die kleine een meisje was..quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn kapsel, wat doen ze
mmmmbop.
Geboren in Drempt (achterhoek) een echte Fries jaquote:Op maandag 12 september 2005 23:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[afbeelding]
Onze bietenteler uit het hoge Noorden.
Super goede fierlejepper, en lelijk ook nog. Een echte Fries dus.
Ja, ze vertelde me dat ze is gevraagd voor Elite Model te worden ;')quote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef Chanandler het volgende:
Kennen jullie Lotte al? Die is pas beroemd![]()
Is dat niet meneer Timberlake, rechts achter?quote:Op maandag 12 september 2005 15:24 schreef Koningin het volgende:
Vooraan mevrouw Spears bij de Mickey Mouse club:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:18 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Is dat niet meneer Timberlake, rechts achter?
Je zou bijna gaan denken dat linksonder Jim Carey zitquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. En tussen Justin Timberlake en Mevrouw Spears zit Christina Aguilera ook nog.
In het oosten des lands (Overijssel en Drenthe) is hij al wel bekend. En hij is nu al een paar keer op de TROS geweest, hij begint nu landelijk ook door te breken.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:09 schreef Duder het volgende:
Thomas Berge is niet bekend
wie is die homo danquote:Op donderdag 15 september 2005 17:23 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Thomas Berge mag niet ontbreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |