Ik hoop dat Clijsters verliest, maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 11 september 2005 01:46 schreef Ambrosius het volgende:
Clijsters wint, met enige moeite.
Federer wint, met twee vingers in de neus.
Psychopatische randdebielen.quote:Op zondag 11 september 2005 02:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Een mens wordt toch gek van al dat patriottisch gedoe voor een tennisfinale ...
Alsof die van Clijsters zoveel beter isquote:Op zondag 11 september 2005 02:18 schreef Saviola het volgende:
Wat een lelijke kop heeft die Pierce toch..![]()
Lief misschien wel ,maar het is op zijn zachtst gezegd "geen schoonheid"quote:
Inderdaad.. ijzersterk, terwijl Pierce meer en meer fouten maaktquote:Op zondag 11 september 2005 03:10 schreef TheGeneral het volgende:
Ze staat ook zeer goed te spelen zeg, die Clijsters. Zeer hoog niveau.
Damn, dit ziet er nu wel erg goed uit.. Kwestie van concentratie te houden nu..quote:Op zondag 11 september 2005 03:14 schreef TheGeneral het volgende:
En 3-0 in de 2e set voor Clijsters.
De meeste kunnen het niet bolwerken tegen de Belgen.quote:Op zondag 11 september 2005 09:16 schreef Norrage het volgende:
Yay! Kim! Eindelijk! Ze heeft het zo verdiend!
Pierce kan het gewoon niet bolwerken tegen die Belgen
jah denk het ookquote:Op zondag 11 september 2005 10:29 schreef zjroentje het volgende:
Nou, na 5 keer is het haar dan eindelijk gelukt.
De mannenfinale vannacht wordt denk ik ook een saaie bedoening.
Ik denk een eenvoudige overwinning voor Federer, maar wel een met de meest briljante punten van het toernooi. Agassi en Federer staan tactisch het beste van iedereen te spelen, slaan beide de mooiste punten uit het toernooi. Om mooie punten te maken moet je moeilijke ballen aangespeeld krijgen, dat kun je aan die twee wel overlaten. Kortom ik zit om 22:00 voor de tv.quote:Op zondag 11 september 2005 10:29 schreef zjroentje het volgende:
Nou, na 5 keer is het haar dan eindelijk gelukt.
De mannenfinale vannacht wordt denk ik ook een saaie bedoening.
Er staat ooit...quote:Op zondag 11 september 2005 10:42 schreef zjroentje het volgende:
Federer is toch echt wel een klasse beter dan Agassi hoor.
Met alle respect voor Agassi, maar dat vind ik toch niet de beste tennisser ooit. Wel een van de groten, maar zeker niet de beste ooit.quote:Op zondag 11 september 2005 10:41 schreef addictivebeat het volgende:
Een finale tussen de twee beste tennissers ooit kan alleen maar superieur tennis opleveren, dus niks saaie finale.
Agassi doet mij denken aan een tennisleraar.quote:Op zondag 11 september 2005 10:44 schreef zjroentje het volgende:
Aan zijn spel in het verleden heeft hij bar weinig in het heden. Het gaat erom hoe hij nu tennist, en dat kan hij niet tippen aan Federer.
De beste ooit is nooit meer te vergelijken. Maar Agassi is zeker een moment de beste tennisser ter wereld geweest. Die periode is in mijn ogen langer dan de tijd waarin hij nummer 1 van de wereld was.quote:Op zondag 11 september 2005 10:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Met alle respect voor Agassi, maar dat vind ik toch niet de beste tennisser ooit. Wel een van de groten, maar zeker niet de beste ooit.
Federer is dat ook nog lang niet, maar kan het wel worden.
Leuk he, dat tennis van Roddick en Hewitt. Prachtig om naar te kijkenquote:Op zondag 11 september 2005 11:07 schreef tupolev141 het volgende:
Yay voor Kim
Mannentennis is terug in populariteit gestegen gelukkig. Een tijd geleden was mannentennis het zo hard mogelijk serveren met aces tegen 200km/h. Dat noem ik geen tennis meer. Maar dominantie van 1 speler is nooit goed voor de spankracht. In geen enkele sport.
Ze is lelijk. Verf 'r groen en ze kan zo Fiona spelen in Shrekquote:Op zondag 11 september 2005 02:23 schreef Saviola het volgende:
Mwa oké dat klopt wel.. maar om nou zo ver te gaan en ze 'lelijk' te noemen zou ik niet doen. Ze straalt iets uit
Helaas wel ja. God zij dank is het deze keer in Shanghai, zodat we dat grafgezicht van die Jim McIngvale niet meer hoeven te zien wanneer er weer eens een Amerikaan verliest op "zijn" toernooitje...quote:Op zondag 11 september 2005 12:53 schreef suus21 het volgende:
Agassi gaat ook zeker meedoen met de Masters aan het einde van het jaar, ik neem aan dat ie daar nu wel genoeg punten voor heeft. En hij speelt heus nog wel een toernooi voorafgaande aan de masters zodat ie zeker kan meedoen.
Ja, zijn absolute top had hij rond de eeuwwisseling. Toen was ie wel de beste die er op dat moment rondliep.quote:Op zondag 11 september 2005 10:55 schreef XL het volgende:
[..]
De beste ooit is nooit meer te vergelijken. Maar Agassi is zeker een moment de beste tennisser ter wereld geweest. Die periode is in mijn ogen langer dan de tijd waarin hij nummer 1 van de wereld was.
Agassi wel weer veel belangrijker voor de tennissport.quote:Op zondag 11 september 2005 19:55 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, zijn absolute top had hij rond de eeuwwisseling. Toen was ie wel de beste die er op dat moment rondliep.
Maar overall vind ik Sampras toch echt wel een klasse beter.
De man die Wimbledon nooit won? Hij was net uit toen ik mijn idolen mocht uitzoeken, maar speelde toen nog ruimschoots. Agassi heeft wel alle grand slams gewonnenquote:Op zondag 11 september 2005 22:02 schreef tupolev141 het volgende:
Beste ooit? Ivan Llendl !! Maar das waarschijnlijk voor jullie tijd
Steffiquote:
Lendl was zonder meer de meest dominante speler van de jaren 80.quote:Op zondag 11 september 2005 22:02 schreef tupolev141 het volgende:
Beste ooit? Ivan Llendl !! Maar das waarschijnlijk voor jullie tijd
Gedurfde uitspraakquote:Op zondag 11 september 2005 22:47 schreef prinsrob het volgende:
En de eerste game voor Roger Federer is binnen. Er zullen er nog meerdere volgen, let op mijn woorden!
Heel gewaagd!!!quote:
Ik moet het nog zien.quote:Op zondag 11 september 2005 22:47 schreef prinsrob het volgende:
En de eerste game voor Roger Federer is binnen. Er zullen er nog meerdere volgen, let op mijn woorden!
quote:Op zondag 11 september 2005 22:47 schreef prinsrob het volgende:
Had je toch gelijk zeg!quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 23:04 schreef Douwe het volgende:
Eurosport. Jij ook, aan je Federer-groei uitspraak te zien
Er zullen er nog vele volgenquote:Op zondag 11 september 2005 23:07 schreef TheGeneral het volgende:
Break nr 1. van Federer,
Het is dus Ted van der Meerquote:Op zondag 11 september 2005 23:29 schreef popolon het volgende:
Ted de Braak is stoer.
Dominant vind ik dan niet de goede woorkeus. Ondanks dat hij de beste was hadden toch veel spelers het idee dat hij wel te breken was. Mentaal was hij nooit echt overtuigend..quote:Op zondag 11 september 2005 22:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Lendl was zonder meer de meest dominante speler van de jaren 80.
Maar helaas voor hem heeft ie net iets te veel Grand Slam - finales verloren.
Lendl won toch anders wel 94 toernooien en stond op Sampras na het langst op 1.quote:Op zondag 11 september 2005 23:31 schreef Riert het volgende:
[..]
Dominant vind ik dan niet de goede woorkeus. Ondanks dat hij de beste was hadden toch veel spelers het idee dat hij wel te breken was. Mentaal was hij nooit echt overtuigend..
Yep, als er iemand in de top een steekje liet vallen, was ie ook meteen kansloos voor de zege, want er stonden er zo 6 of 7 voor in de plaats.quote:Op zondag 11 september 2005 23:35 schreef popolon het volgende:
Nou inderdaad, toen waren er echt veel topspelers, in de tijd van Lendl dus.
Kan me die partij tegen Chang nog als de dag van gisteren herinneren.quote:Op zondag 11 september 2005 23:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Yep, als er iemand in de top een steekje liet vallen, was ie ook meteen kansloos voor de zege, want er stonden er zo 6 of 7 voor in de plaats.
Changquote:Op zondag 11 september 2005 23:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Kan me die partij tegen Chang nog als de dag van gisteren herinneren.
Niet de hele partij natuurlijk maar wel 'de' momenten.
Ja, maar won er slechts 2quote:Op zondag 11 september 2005 23:38 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Lendl speelde 8 maal op rij de finale van de US Open. Ook niet onverdienstelijk.
Geen flauw idee.quote:Op zondag 11 september 2005 23:41 schreef Zwansen het volgende:
Oh goed dat ik dit topic zie, hoe laat?
Ik vind dominant gewoon niet bij hem passen, omdat hij dat nou net niet uitstraalde. Alle respect voor Lendl verder, ik zag hem graag winnen.quote:Op zondag 11 september 2005 23:33 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Lendl won toch anders wel 94 toernooien en stond op Sampras na het langst op 1.
Hij was zeker kwetsbaar bij tijd en wijlen, maar hij speelde ook in een tijdperk met veel grote kampioenen.
quote:Op zondag 11 september 2005 23:43 schreef Leatherface het volgende:
Ik las ooit eens een geniale quote van Lendl:
Hij stond aan een benzinepomp ergens in Amerika. Die pompbediende zag zijn rackets liggen in de achterbak en vroeg: speel je tennis?
Lendl antwoorde: Ja, ik ben prof.
Pompbediende: hoe heet je dan?
Lendl: Ik ben John McEnroe.
Pompbediende: Ja, tuurlijk. En ik ben Ivan Lendl of hoe die communist ook mogen heten.
quote:Op zondag 11 september 2005 23:43 schreef Leatherface het volgende:
Ik las ooit eens een geniale quote van Lendl:
Hij stond aan een benzinepomp ergens in Amerika. Die pompbediende zag zijn rackets liggen in de achterbak en vroeg: speel je tennis?
Lendl antwoorde: Ja, ik ben prof.
Pompbediende: hoe heet je dan?
Lendl: Ik ben John McEnroe.
Pompbediende: Ja, tuurlijk. En ik ben Ivan Lendl of hoe die communist ook mogen heten.
Ja, dit zal ie toch wel moeten afmaken.quote:Op zondag 11 september 2005 23:48 schreef popolon het volgende:
5-2 Agassi.
2e set moet te pakken zijn.
quote:Op zondag 11 september 2005 23:50 schreef TheGeneral het volgende:
Kom op Federer!!
Federer verliest een set met 6-2!quote:Op zondag 11 september 2005 23:48 schreef popolon het volgende:
5-2 Agassi.
2e set moet te pakken zijn.
Ja, die mag in de boeken.quote:
Federer is gewoon te goed, Agassi is wel leuk maar Steffi is heel lief.quote:Op zondag 11 september 2005 23:54 schreef Zwansen het volgende:
Ik weet niet goed voor wie ik moet zijn. Heb veel sympathie voor beiden.
Agassi johquote:Op zondag 11 september 2005 23:54 schreef Zwansen het volgende:
Je bent dus altijd voor de mindere? Vandaar dat je voor Detroit bent.quote:Op zondag 11 september 2005 23:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Federer is gewoon te goed, Agassi is wel leuk maar Steffi is heel lief.
Andre dus.
Ja ja, logica.
Vanavond wint de sport tennis zelf.quote:Op zondag 11 september 2005 23:54 schreef Zwansen het volgende:
Net zoals een paar jaar terug, halve finale US Open, Sampras-Agassi. Ook een geweldige partij. Ik zie niet veel tennis maar dat vond ik toen geweldig.quote:Op zondag 11 september 2005 23:56 schreef XL het volgende:
[..]
Vanavond wint de sport tennis zelf.
Ik kan ook niet kiezen
Lelijke stad.quote:Op zondag 11 september 2005 23:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je bent dus altijd voor de mindere? Vandaar dat je voor Detroit bent.
Water met een smaakje.quote:Op zondag 11 september 2005 23:57 schreef flippie_flink het volgende:
Wat drinkt Agassi eigenlijk heel de tijd?
Mooie duidelijke zin.quote:Op zondag 11 september 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
Het rare is daar heb ik het al met anderen over gehad die hadden hetzelfde ik ben voor het eerst niet echt tegen Agassi omdat ik ondanks dat ik hem niet mag met z'n popie Jopie gedoe het waardeer wat ie nog steeds kan brengen en ik het leuk vind dat iemand op die leeftijd gewoon in ons tijdperk even een legende aan het worden is mits ie deze finale wint en ik Federer een geweldige tenniser vind maar niet warm kan worden van zijn persoonlijkheid mede omdat ie uit Zwitserland komt een land waar nog nooit iemand mij een glimlach op de lippen heeft bezorgd en ook tegen hem spreekt dat ze pas 4 jaar het vrouwenkiesrecht hebben ingevoerd en omdat ik deze lange zin post mijn lasanga is aangebrand en dat onder Pete Sampras nooit gebeurde daar wist je gewoon van als je aan het einde van de tweede set leg je je lasanga in de oven en dan is ie gelijk met de wedstrijd klaar.
Oh, daarom!quote:Op zondag 11 september 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
Het rare is daar heb ik het al met anderen over gehad die hadden hetzelfde ik ben voor het eerst niet echt tegen Agassi omdat ik ondanks dat ik hem niet mag met z'n popie Jopie gedoe het waardeer wat ie nog steeds kan brengen en ik het leuk vind dat iemand op die leeftijd gewoon in ons tijdperk even een legende aan het worden is mits ie deze finale wint en ik Federer een geweldige tenniser vind maar niet warm kan worden van zijn persoonlijkheid mede omdat ie uit Zwitserland komt een land waar nog nooit iemand mij een glimlach op de lippen heeft bezorgd en ook tegen hem spreekt dat ze pas 4 jaar het vrouwenkiesrecht hebben ingevoerd en omdat ik deze lange zin post mijn lasanga is aangebrand en dat onder Pete Sampras nooit gebeurde daar wist je gewoon van als je aan het einde van de tweede set leg je je lasanga in de oven en dan is ie gelijk met de wedstrijd klaar.
Probeer zelf maar ens zo'n zin te maken.quote:
Daar ruikt het wel naar. Kun je dat zwarte ook eten ?quote:
Ook? Nee alleen het zwarte is eetbaar.quote:Op maandag 12 september 2005 00:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar ruikt het wel naar. Kun je dat zwarte ook eten ?
Ik ben ook nu gewoon voor Agassi deze pot, maar vind Federer verder niks mis mee en weet zeker dat jij toch wel eens een lasagnaatje heb laten aanbranden als je die aan het einde van de 2e set in een partij van Sampras tegen Petr Korda in de oven hebt gedaanquote:Op zondag 11 september 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2005 00:07 schreef Zwansen het volgende:
Als Federer verliest is het een einde van zijn streak van ongeslagen finales toch?
Hoorde ik ook gisteren.quote:Op maandag 12 september 2005 00:07 schreef Zwansen het volgende:
Als Federer verliest is het een einde van zijn streak van ongeslagen finales toch?
Dat is niet waar. Ik heb het even opgezocht, z'n laatste verloren finale was in 2003 in Rome.quote:Op maandag 12 september 2005 00:07 schreef Riert het volgende:
[..]
Hoorde ik ook gisteren.
Maar streak? hij heeft sowieso nooit een finale verloren begreep ik eruit
Dat is het idee van een streak toch ookquote:Op maandag 12 september 2005 00:07 schreef Riert het volgende:
[..]
Hoorde ik ook gisteren.
Hij verloor al eerder een finale op de US open....quote:Op maandag 12 september 2005 00:07 schreef Riert het volgende:
[..]
Hoorde ik ook gisteren.
22.quote:Op maandag 12 september 2005 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]. Op hoeveel staat 'ie ondertussen, 21 ofzo?
Nike Air Zoom Vapor Speed.quote:Op maandag 12 september 2005 00:13 schreef prinsrob het volgende:
De schoenen van Roger zijn niet van Nike, wel?
Nee zover wil ik ook niet gaan. Maar iemand die zoveel wint en verreweg de beste is en dan misschien dit jaar "maar" 1 Grand Slam wint is toch vrij mager?quote:Op maandag 12 september 2005 00:18 schreef popolon het volgende:
Ik zou hem nou geen choker willen noemen
Da's toch heel wat anders.
Ik geef Federer toch veel meer kans om te winnen dan Agassi.quote:Op maandag 12 september 2005 00:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee zover wil ik ook niet gaan. Maar iemand die zoveel wint en verreweg de beste is en dan misschien dit jaar "maar" 1 Grand Slam wint is toch vrij mager?
Hij kan wel zeggen dat, als hij verloor in een GS, hij wel verloor van de latere winnaarquote:Op maandag 12 september 2005 00:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee zover wil ik ook niet gaan. Maar iemand die zoveel wint en verreweg de beste is en dan misschien dit jaar "maar" 1 Grand Slam wint is toch vrij mager?
24 toch?quote:Op maandag 12 september 2005 00:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik geef Federer toch veel meer kans om te winnen dan Agassi.
En F. is pas 25.
Op de Belg hadden ze het er net over. Het is iets met fruit en vooral heel veel ijs.quote:Op maandag 12 september 2005 00:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Agassi kan niet wachten om z'n shake weer te pakken
Ben nou toch wel benieuwd wat het is!
quote:Op maandag 12 september 2005 00:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op de Belg hadden ze het er net over. Het is iets met fruit en vooral heel veel ijs.
Ik heb gehoord dat Agassi een kratje bidons van Lance Armstrong gevonden heeft.quote:Op maandag 12 september 2005 00:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Agassi kan niet wachten om z'n shake weer te pakken
Ben nou toch wel benieuwd wat het is!
Die mannen die met J. Lo zijn gaan drinken (tot ze begonnen te zingen) kramen wel meer onzin uit.quote:Op maandag 12 september 2005 00:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op de Belg hadden ze het er net over. Het is iets met fruit en vooral heel veel ijs.
Streak kan ook zijn dat hij daarvoor wel finales verloren heeftquote:Op maandag 12 september 2005 00:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is het idee van een streak toch ook
Dat wilde de Duitse fiscus een paar jaar geleden ook alquote:Op maandag 12 september 2005 00:28 schreef popolon het volgende:
Sta er van te kijken dat ie zo ver is gekomen, een finale plek is al zeer goed.
Afscheid weet ik niet maar 't zou me niet verbazen.
En als ie doorgaat ga ik er met z'n vrouw vandoor.
Haar vader was je al voor.quote:Op maandag 12 september 2005 00:28 schreef popolon het volgende:
Sta er van te kijken dat ie zo ver is gekomen, een finale plek is al zeer goed.
Afscheid weet ik niet maar 't zou me niet verbazen.
En als ie doorgaat ga ik er met z'n vrouw vandoor.
Mwah, daarvoor zorgt Agassi voor teveel problemen.quote:Op maandag 12 september 2005 00:41 schreef popolon het volgende:
Jammer, de 4e set zal nu ook snel afgelopen zijn denk ik.
Ze tellen tot 6 hoorquote:Op maandag 12 september 2005 00:58 schreef TheGeneral het volgende:
5-0 Het is voorbij.
Dat zeker!quote:Op maandag 12 september 2005 00:59 schreef popolon het volgende:
Was te verwachten, helaas.
Repect voor de oude heer.
De maan is geen planeetquote:Op maandag 12 september 2005 00:59 schreef Leatherface het volgende:
Toepasselijk dat ze net een close up van de maan lieten zien.
Federer lijkt echt van een andere planeet te komen.
Je moet toch wat op je vrije zondag. Oh, 't is al maandagquote:Op maandag 12 september 2005 01:05 schreef PLAE@ het volgende:
haha ik zie hier precies dezlefde mensen als in de tour topicsechte die hard sport fans
![]()
Ben ik ook benieuwd naar, ik blijf iig nog even wakkerquote:Op maandag 12 september 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:
zou Agassi zn afscheid gaan aankondigen?
k ookquote:Op maandag 12 september 2005 01:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, ik blijf iig nog even wakker.
Januari toch?quote:Op maandag 12 september 2005 01:09 schreef TheGeneral het volgende:
Zo ook weer gehad, wanneer begint de Australian Open?
Ja, en ik heb de hele wedstrijd opgenomen. Zal er eens een anigifje van maken en postenquote:Op maandag 12 september 2005 01:25 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://x4.putfile.com/9/25318214074.jpg]afbeelding][/url]
Amerikaanse vlaggen parade
[[url=http://x4.putfile.com/9/25318222545.jpg]afbeelding][/url]
De verliezer en winnaar naast elkaar
[[url=http://x4.putfile.com/9/25318231337.jpg]afbeelding][/url]
De vrouw/vriendin van Federer kijkt toe
[[url=http://x4.putfile.com/9/25318235226.jpg]afbeelding][/url]
Het zoontje van Agassi en Graf
[[url=http://x4.putfile.com/9/25318243496.jpg]afbeelding][/url]
De verliezer bedankt NY voor de laatste 20 jaar top-tennis.
Inderdaad, maar ik blijf een zwak voor 'r hebbenquote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef addictivebeat het volgende:
Die vriendin van Federer lijkt alsmaar dikker te worden met elk toernooi. Hoe dan ook, weer een puike prestatie, al liet Agassi het op het einde wel helaas afweten.
Als 'ie opschiet kan 'ie dan over vijftien jaar net z'n pa aflossen wanneer die stoptquote:Op maandag 12 september 2005 01:31 schreef Suijk het volgende:
Dat kind van Agassi en Graf moet toch wel een toptennisser worden.
quote:Op maandag 12 september 2005 01:32 schreef twi het volgende:
[..]
Als 'ie opschiet kan 'ie dan over vijftien jaar net z'n pa aflossen wanneer die stopt
je kan bij de bookmakers al geld inzetten wanneer hij zn eerste Grand Slam gaat winnenquote:Op maandag 12 september 2005 01:31 schreef Suijk het volgende:
Dat kind van Agassi en Graf moet toch wel een toptennisser worden.
Dat heb ik dus ook niet gedaan.quote:Op maandag 12 september 2005 00:55 schreef mitt het volgende:
Deze laatste set zou je eigenlijk al niet meer moeten kijken.
Ik vroeg me af of ze niet zwanger is.quote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef addictivebeat het volgende:
Die vriendin van Federer lijkt alsmaar dikker te worden met elk toernooi. Hoe dan ook, weer een puike prestatie, al liet Agassi het op het einde wel helaas afweten.
Dat zonder meer.quote:Op maandag 12 september 2005 20:51 schreef suus21 het volgende:
Toch was het een mooi toernooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |